www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

220.lv - Slikts serviss

Pasūtīju veikalā 220.lv mašīnai motoreļļu - divas kAnnas 74eiro vērtībā. Viss itkā normāli, paciņa nekavējas, pēc pāris dienām jau ir Omniva Pakomātā un saņemu ziņu. Dodos pakaļ un no pakomāta izņemu vienu eļļas kannu, kas aptīta ar pārtikas plēvi. Šokējos, skatos sms, epastu, saprotu, ka esmu divu kannu vietā saņēmis vienu un tam bonusā - citādāku (pēc attēla) kādu sūtīju viņu mājaslapā. Esot turpat pie omnivas zvanu 220.lv skaidrot situāciju. Saņemu atbildi: "omnivai abas kannas ir nodotas, diemžēl pārsniedza svaru vai izmēru tādēļ katra kanna tiks omivā ievietota atsevišķi. Rīt esot jābūt! " es mazliet šokēts dzirdot ka kas neatbilst, jo eļļas kanna bez problēmam bija ievietota m izmēra skapītī, kur būtu pieticis vietas arī otrai, nemaz nerunāsim, ka varēja ielikt arī lielajā nodalījumā. Un, kas mani šajā brīdī pārsteidza visvairāk bija tas, ka par to, ka otru kannu saņemšu nākamajā dienā citā skapītī man netika atsūtīta ne sms, ne epasts, kur nu vēl piezvanīts.
Labi, jauna diena, jauna sms, ka saņemts sūtījums. Eju pakaļ, jā, tur otra kanna. Izņemu no skapīša un lieliski - kanna caura, sabojāta, aptīta ar to pašu pārtikas plēvi kā vakar pirmā kanna un tāda tur stāv. Skapītis ar eļļu, kanna vismaz par 1.5l tukšāka. Nofotografēju, aizsūtu gan omnivai gan 220.lv, omniva reaģē sekojoši: "labdien! Mums no visas sirds žēl, ka jums nācās saskarties ar tik nepatīkamu situāciju. Lūdzam jums sazināties ar nosūtītāju. Nosūtītājam ir jāaizpilda iesniegums par piegādes kvalitāti, ko mēs izskatīsim. "
savukārt 220.lv atbild - "labdien! Par preces dizainu. Šobrīd gaidām informāciju no menedžera, bet bieži ražotājs maina dizainu un mums par to nav informācija, tādēļ mājas lapā fotogrāfija nav nomainīta. Par izlijušo eļļu. Kā atvainošanos varam jums piedāvāt bez maksas izsūtīt 1 l eļļu, ja tas sedz izlijušo daudzumu. Tiklīdz saņemsim atbildi par preces atbilstību, sazināsimies ar jums. "

atbilde mani iepriecināja un piekritu, ka man vismaz kompensē šo 1l eļļas, un ar šo epastu no viņiem visa situācijas risināšana ir apstājusies, vairs neatbild un nereaģē jau padsmit dienas.

13.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

L

Комментарии (7)

T tele2 nidejs 13.04.2020

Nav biški kukū..ņemties ar eļļam pa pakomātiem!?tādas jau jebkurā autoservissa var dabūt

L Lauris Roze 13.04.2020

Kāpēc man jāpārmaksā par servisa eļļu, ja pats var sūtīt?

L Lauris Roze 13.04.2020

Tad jau šādu tekstu kā Tu ierakstīji var rakstīt par jebkuru pakalpojumu.

T tele2 nidejs 13.04.2020

Ja prot runāt..servisos no 200 litrigam mucām tāpat iedos par vairumua cenu..epasti,fotogrāfešanas..divu dienu bezjēdzigi pačakarēts laiks,ko pirksi par "ietaupīto"naudu?

L Lauris Roze 13.04.2020

Tāpēc ir iespēja iesniegt sūdzību, jo parasti tam procesam nav tā jānotiek (saplēstai kannai nav jābūt un katru kannu savā dienā saņemt arī ir dīvaini kaut vai ir vietas abas ielikt pakomātā). Kāpēc man būtu jāiet uz servisu un kā čigānam par kaut ko jākaulējās? Pasūtīt internetā un aiziet uz pakomātu ir vienkāršāk. Neskaiti citu naudu un laiku.

L Lauris Roze 14.04.2020

Sūdzība ir izveidota par sliktu piegādi un sliktu attieksmi no 220.lv puses.

A aicis24 14.04.2020

Nedomāju,ka servisā viņa būti bijusi dārgāka,jo viņi jau viņu lētāk iepērk vairumā nekā tu un pārdod par tādu pašu cenu,cik tev izmaksāja interneta veikalā,ja ne pat lētāk.Es savam autiņam castrol eļļu lēju servisā pa 5€ litrā.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы