Адрес: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Телефон: | +371 6724 4220 |
Время работы: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
Социальные сети: |
220.lv - Жалобы и отзывы
220.lv - Piegādā nepareizas detaļas
Esmu galīgi dusmīga.. Pasūtījām dīvānu internetveikalā 220.lv , izpakojām un saprotam ka ir piegādātas divas vienādas detaļas un reāli divānu kopā salikt nevar! Zvanot teica lai sūtam bildes uz e-pastu! Kad zvaniju lai uzjautātu cik ilgā laikā man tiks samainītas pareizās detaļas atbilde bija-mums sākumā ir jāredz un jaizskatas! Kad jautaju cik tad man ilgi naksies gaidīt atbilde bija ka nedēļas laikā! Pilnīgi garām otrreiz šeit jnoteikti neiepirkšos un Jums arī neiesaku.. un plus vēl...
220.lv - Cilvēku maldināšana
Pasūtīju preci, zem pasūtītās preces radās laiks,kura iekļaujoties saņemsiet preci nākamajā dienā. Viss skaisti, apmaksāju laicīgi un vēl palika laiks,jo pasūtīju agri no rīta un noteiktais laiks lai,kura jāiekļaujas bija 15:00 respektīvi man laiks bija gana,ka arī šim "burvigajam" uzņēmumam bija diezgan laikā lai visu nepieciešamo atlasītu,nosūtītu un klients(es) būtu apmierināts. Pie pasūtījuma apmaksas parādījās,ka sūtījums būs 99% nākamajā dienā utt. Piegādes veidu norādīju dpd padomātu...
220.lv - Krāpšana 220.lv
Pārdot bojātas preces, lietotas, raksta 14 dienu laikā var atgriest preci, ka prece tiek atgriesta, atbild ka preci sabojāja pads pircējs, ka jāsūta uz remontu, tiko nopirkta prece jau uz remontu, bet raksta 14 dienu laikā atgriest naudu, vai nomainīt,220.lv ir baigie blēži, šmaucās, ļoti negodīgi, cik reizes ir iedota nepareiza prece, ka tiek zvanīts adbild atsūtiet bildes, kurš tā dara, vel jāvilmē un jāsūta uz e-pastu, baigā ķakarēšanās,220.lv ir jalikvidē.
220.lv - Nepiegadā noteiktā laikā
Pasūtīju dāvanu bērnam uz Ziemassvētkiem kuru vajadzēja piegadāt 19 Decembrī uz pastu, bet tā arī nesaņēmu, esmu vīlusies, jo zvaniju vairākas reiz un uz katru zvanu man atbild ko citu, aizkavējas, pazuda, jābůt pastā, mēs nezinam kur ir jūsu pacina tādas atbildes sanēmu . Biju looti vīlusies. Naudu samaksāju, bet šodien 26 Decembris un joprojām nekā , kaut man teica ka tuvakājā laika sazināsies, nu jau nedēļu nezvana un nav ne dāvanas ne nauda.
220.lv - Zagšana
Dēļ šī atgadījuma turpmāk vairs neiepirkšos internetveikalos! Nopirku smartwatch SUNROAD. Viss smuki: sms; emaili ! Prece atnak uz pakomatu laika. Domaju būs ok, atliek tik iepakot un būs dāvanna. SŪDU! Oriģinālais iepakojums saplēsts, baterija kas pūlkstenī pavisam tukša. Ieliku to kas nāk rezervē-knapi bāls displejs pat pēc iestatījumu izmainīšanas. (Nācās vēl pirkt jaunu bateriju). Vēl komplektā nāk drāna putekļu noņemšanai pirms aizsarg plēves uzlīmēšanas. Tikaij pašas aizsarg plēves ta nav ! Ja jau JŪS zogat,tad dariet tā lai pasūtītājam pat nojausmas nav par to ! LOŠI un FUIJ jums !
220.lv - Nepilda solījumu
Pasūtot preces 220.lv, pie pirkuma apstiprināšanas tika rakstīts, ka prece tiks piegādāta 2 darba dienu laikā. Jau 1. darba dienā atnāca 3 no pasūtītajām 4 precēm. 2.darba dienas vakarā, kad pēdējā prece nebija atnākusi, sazinoties ar klientu apkalpošanas centru, tika tikts, ka prece ir "aizķērusies" un tiks piegādāta rīt vai parīt. Jautājot, vai klientiem nav jāpaziņo, ka solījums "piegādāt preci 2 darba dienu laikā" netiks īstenots, tika saņemta atbilde, ka šāds serviss viņiem neesot (bet...
220.lv - Maldina klientus
Interneta veikalā prece uzrādās. Protams tā tiek pasūtīta. Bet kad paiet 2 dienas atnāk paziņojums par to ka sūtijums ir atcelts. Kad sazinos pa info telefonu pasaka ka ierīces nemaz neesot.. skaisti. Ziemassvētku dāvana nav, naudu pārskaitīs tikai 5 dienu laikā atpakaļ.. Nu nav profesionāli tā maldināt. Uzņēmums ir pietiekami liels lai laicīgi atzīmētu preci kā izpārdotu...
220.lv - Krāpšana
Preci nepiegādā laicīgi! Pirms nedēļas pasūtīju preci, šorīt pārzvanu lai pārliecinātos ka piegāde notiks rītdien, kā solīts, jā, būšot... Pēcpusdienā atnāk sms ka prece rīt nebūs! Būšot tikai pēc 7! Dienām. Zvanu, kas par lietu, tikai tagad ražotājs esot paziņojis ka prece kavēšot... Neticu! Reāli meli, esmu pārliecināts ka jau no rīta tas bija zināms, kā arī pirms nedēļas kad pasūtījums tika apmaksāts, tikai tāda ir viņu stratēģija, paņemt naudu ātrāk, bet par preci neiespringst, kaut kad jau piegādās. Prasu atgriezt naudu...30 dienu laikā! Nopietni? ! Un tā nav krāpniecība!?
220.lv - Krāpšana
Отвратительного качества мебель. Купил далеко не дешёвый стул такого же образца, но другой цветовой гаммы: https://220.lv/ru/mebel-i-interer/ofisnaya-mebel/ofisnye-kresla/ofisnyy-stul-aur...⇄ у стула просто по-живому оторвались два нижних пластмасовых колеса (сначала один, и под давлением веса, причём небольшого, (85 кг вес) , оторвался второй. Случилось это гораздо раншье обычного срока эксплуатации любого стула. Плюс ко всему подлокотники (оба!) начали просто...
220.lv - Обман, плохой сервис
Доброе утро. Никогда бы не подумала, что тоже сюда напишу. Много чего покупала а 220.lv. Козалось бы постоянные клиенты это ценность для продовца. Но реальность показывает другое. Месяц назад сделала заказ.. Пришло смс что заказ будет 28.11.2018.. Удивление было что ждать так долго ну ладно. Вчера пришло новое смс.. Что заказ переносится на 18.12.2018. Позвонила оператору, понимая, что они то как раз не причем, уточнила не шутка ли?) оказалось нет. Так что если вам о честном сроке доставки это...
220.lv - Krāpšana, slikts serviss
16.novembrī tika pasūtīta prece nr6539147 TP-link rūteris. Vērīgāk palasot aprakstu sapratu ka šī prece man neder un praktiski pēc piecām minūtēm atcēlu pasūtijumu zvanot pa telefonu. Turpinot pārlūkot 220.lv inteneta vietni atradu rūteri kurš atbilst manām prasībām. Zvanu vēlreiz un prasu kad saņemšu naudiņu atpakaļ un ka esmu nolūkoji pie viņiem citu preci. Uz ko operatore man laipni piedāvā neatcelt sūtījumu bet viņa došot ziņu uz noliktavu un samainīšot pret manis izvēlēto rūteri. Nu ja...
Решено220.lv - Krāpšana
Pasūtīju nepareizās smaržas no internetveikala 220.lv, tā kā jau zināju ka smaržas sūtīšu atpakaļ tad sagaidot sūtījumu jau zināju ka tās atgriezīšu, pievienoju atteikuma veidlapu un nākošajā dienā aizsūtīju atpakaļ pat neizņemot no transportēšanas iepakojuma. Pāris dienas vēlāk man zvana no 220.lv un apgalvo ka smaržas ir taisītas vaļā un atkal aizlīmētas, kas ir pilnīga absurds jo es tām pat nepieskāros, saku, ja tas tā ir tad vai nu jūs man jau atsūtījāt bojātu preci, vai krāpjaties, jo...
220.lv - Viss kopā
Vairākkārt ir bijušas problēmas ar šo i-veikalu. Iepazīstoties ar informāciju, kas sniegta šajā portālā par 220.lv nācu pie slēdziena, ka ir jārada vesela, diferencēta platforma tikai par šo kantori, jo tikai šeit publicēto sūdzību skaits tuvojas jau 500! Ja rakstīšu visu, tad sanāks ļoti gari. Nerakstīšu, par situāciju, kad iegādājos dāvanu un, lai gan piegādes laikam bija jābūt akurāt pirms svētkiem, tomēr tika piegādāts pēc. Situācija ar telefonu, kas ungārijā bijis mazcenas ar piesaisti...
220.lv - Slikts serviss
Kāpēc liekat katalogā tādas preces, kuras nav pieejamas, pie tam liekot gaidīt 2 mēnešus, pārceļot pasūtījumu vairākas reizes, beidzot šodien atsūta īsziņu - " sveicināti, vēlamies informēt, ka jūsu izvēlētā prece diemžēl nav pieejama. Jūsu pasūtījums nr.6308630 ir atcelts. Vai to nevarēja izdarīt jau 9. Septembrī, kad pasūtīju preci? Manuprāt, tā ir ņirgāšanās par klientu.
220.lv - Slikts serviss
Если хотите жить без проблем не покупайте бензиновый измельчитель сучьев Hecht 6173. Этот измельчитель создан для пыток и мучений! 1. С самого начала у вас возникает проблема с контейнером для сбора мульчи (контейнер постоянно цепляется и его трудно поставить, без контейнера измельчитель не работает!). 2. У Hecht 6173 нету автоподачи сучьев, вам вручную приходиться проталкивать сучья в приёмник, получая очень сильную отдачу по рукам от измельчительного ножа. Отдача настолько сильная, что больше...
220.lv - Обман покупателей, мошенничество
Не публикуют негативные отзывы о продаваемых ими товарах. Ссылаясь на мифические нарушения правил. Ради смеха оставил положительный - он почти сразу появился в системе. Годы идут, литовские мошенники не меняются... Основная часть их так называемых "топ-товаров" - низкокачественные китайские поделки. Таким образом 220 сознательно обманывают покупателей. Если вы все же решитесь на авантюру в виде покупки у этих мошенников, ознакомьтесь с правдивыми отзывами о товаре на сайтах отзывов в...
220.lv - Slikts serviss
Interneta veikalā 220.lv nopirku iekšdurvis pasūtījums nr. 6375914. Saņemot preci, neapmierināja tās kvalitāte. Vēlējos izmantot 14 dienu atgriešanas iespējas, bet sazinoties telefoniski ar 220.lv komandu, izrādījās, ka durvis man jāatgriež atpakaļ saviem spēkiem uz viņu bāzi Rīgā. Dzīvoju Alūksnē un man nav nekādu iespēju preci nogādāt atpakaļ. Ļoti slikts serviss, nepērciet nekad 220.lv lielgabarīta preces, jo atgriezt nevarēs, viņi palīdzību nekādu nesniegs! Esmu ļoti vīlusies par šādu attieksmi un šeit preces vairs nekad neiegādāšos
220.lv - Slikts serviss
Заказывал инверсионный стол. Каркас стола был доставлен в собранном виде, при этом был собран неправильно. Из-за чего были проблемы со сборкой. Писал на [slēpt]@220.lv приложив видео, ответа так и не получил. Хорошо что получилось самому все исправить. Не знаю совпадение или нет, но после моего письма все инверсионные столы с продажи были сняты. Живу более чем в 200 километрах от Риги и с возвратом товара из-за его габаритов могли бы быть сложности. Сам стол нормального качество. Доставили...
220.lv - Брак, безобразный сервис
Заказала компьютерное кресло на 220.lv, оплатила наличными 9.09.18. Собрать кресло не было возможности из за брака. Связалась с магазином, предложили сфотографировать брак, что и сделала. Мне обещали связаться со специалистами и что - нибудь придумать, чтобы помочь увезти кресло обратно. Время шло и через 6 дней я отвезла кресло в магазин на даугавгривас, взяв такси, что совсем недешево при наших пенсиях. Встретили меня с большим неудовольством, высказав кучу претензий, что я вернула товар. В...
220.lv - Slikts serviss
Pirmā reize pienāk visiem. Veicot pasūtījumu, rakstīts piegāde rīt ar jebkuru saņemšanas veidu.. Tad nu pasūtīt izvēlējot statoil, kur izrādās saņemšana nav nākošajā dienā. Neiedziļinājos par cik rakstīt saņem rīt ar jebkuru saņemšanas veidu, kas jau ir pirmkārt maldināšana. Tāpēc nolēmu atteikties no pasūtījuma, jo bija nepieciešama prece rīt, nevis parīt... Otrkārt, kad noskaidroju to, laipni atteicos no sūtījuma, pirms sūtījums vēl bija izpildīts un izsūtīts. Sūtījums atradās vēl statusā...