220.lv - Nepatiesa inf. Un klientu maldināšana
Tika veikts pasūtījums 20.03 ar piegādi 99% uz 26.03
zvanot nedēļas laikā menedžeri atbildēja ka prece tiks piegādāta laicīgi, (ļoti uztraucāmies vai bērniem dāvanas tiks piegāsātas laicīgi) pienāca 26,27,28 29 un 30 datums, tā arī nesaņēmām atbildi kur ir prece.
Svētki sabojāti un nervi arī!
Neviens no sazvanāmiem menedžeriem nav kompetents, un katrs sniedz citu informāciju. Diemžēl šajā kantorī nācās vilties!
Дополнено
Надежда Крыжановская
01.04.2020
Un atstājot negatīvu atsauksmi mājas lappā, tā nemazs netiek publicēta.
Ответ от
interneta veikals 220.lv
Ответ от представителя
01.04.2020
Labdien Nadežda,
Lai varētu sīkāk izpētīt radušos situāciju, lūdzam Jūs norādīt savu pasūtījuma numuru. Atvainojamies par kavētu sūtījumu
Добавить комментарий