220.lv - Nepatiesa inf. Un klientu maldināšana
Tika veikts pasūtījums 20.03 ar piegādi 99% uz 26.03
zvanot nedēļas laikā menedžeri atbildēja ka prece tiks piegādāta laicīgi, (ļoti uztraucāmies vai bērniem dāvanas tiks piegāsātas laicīgi) pienāca 26,27,28 29 un 30 datums, tā arī nesaņēmām atbildi kur ir prece.
Svētki sabojāti un nervi arī!
Neviens no sazvanāmiem menedžeriem nav kompetents, un katrs sniedz citu informāciju. Diemžēl šajā kantorī nācās vilties!
Un atstājot negatīvu atsauksmi mājas lappā, tā nemazs netiek publicēta.
Labdien Nadežda,
Lai varētu sīkāk izpētīt radušos situāciju, lūdzam Jūs norādīt savu pasūtījuma numuru. Atvainojamies par kavētu sūtījumu
Добавить комментарий