1a.lv

Kesko Senukai Digital
www.1a.lv
Адрес: Mūkusalas 41
Rīga
Latvia - LV-1004
(Juridiskā adrese)
Телефон: +37163588024
Время работы: 8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

53%
Жалобы
1118
Разрешенные
443
C ответами
1025
Посмотреть статистику

1a.lv - Жалобы и отзывы

Решено1a.lv - Товар не для латвии

Товар не для латвии 16.01.2018 заказала телефон, 18.01 курьер доставил заказ. Телефон оказался с зарядкой для англии. Магазин отказался выслать нужную в нашем регионе зарядку. А все дополнительные электрические узлы, типа переходника, меня не устраивают. Других вариантов у магазина нет. Что мне делать? Как этот магазин с товаром для англии торгует в латвии?

Решено1a.lv - Piegādes datuma nepārtraukta maiņa

Piegādes datuma nepārtraukta maiņa 4. Janvārī iegādājos internetveikalā www.1a.lv kosmētiku, daļa no kuras bija paredzēta dāvināšanai. Piegādes laiks, preci pasūtot, tika minēts 15. Janvāris, ar ko arī rēķinājos. Tā kā 15.01. Preci nesaņēmu, centos to izsekot. Ievadot ziņas par sūtījumu, parādījās informācija, ka tāds sūtījums vispār neeksistē, kas mani protams satrauca. Zvanīju uz veikala ofisu. Pēc kāda laika man atzvanīja un pateica, ka prece jau atdota piegādei kurjeriem un plānotais piegādes laiks ir trešdiena, 17...

Решено1a.lv - Krāpšana, piegādā bojātu videokarti par 874.70€

Krāpšana, piegādā bojātu videokarti par 874.70€ Iegādājos 1a.lv videokarti gtx 1080ti, 874,76€, konstatēju ka karte nestrādā, aizgāju uz 1a.lv internetveikalu, preci paņēma uz remontu. Pēc remonta atnāca karte pateica ka viss ok un viņa strāda, visi radiatori bija deformēti un viens no ventilatoriem nestrādāja, (kas tas par remontu? !) aizsūtīju preci atpakaļ pateica ka sūtīs uz servisu, lai pārbaudī. Jau pagāja pusotrs mēnesis un veikals nevar dot atbildi, tikai sola piezvanīt rit un dot atbildi.

Решено1a.lv - krāpšana

krāpšana 05.01.2018. pasūtīju Sigma USB dock par cik cena laba 40.50 un termiņš 19.01.2018. apmierināja. Apmaksāju ar karti un atnāk atbilde - prece pasūtīta un būs 19.01.2018. 12.01.2018. atsūta paziņojumu "Vēlamies Jūs informēt, ka Jūsu pasūtījumā diemžēl ir beigusies šāda prece, kas vairs nav pieejama pasūtīšanai: Sigma USB Dock for Nikon". Sanāk nedēļu vajadzēja lai uzzinātu ka prece nav pieejama, lai gan

Решено1a.lv - Krāpšana

Krāpšana 05.01.2018. pasūtīju Sigma USB dock par cik cena laba 40.50 un termiņš 19.01.2018. apmierināja. Apmaksāju ar karti un atnāk atbilde - prece pasūtīta un būs 19.01.2018. 12.01.2018. atsūta paziņojumu "Vēlamies Jūs informēt, ka Jūsu pasūtījumā diemžēl ir beigusies šāda prece, kas vairs nav pieejama pasūtīšanai: Sigma USB Dock for Nikon". Sanāk nedēļu vajadzēja lai uzzinātu ka prece nav pieejama, lai gan atsūtīja apstiprinājumu, ka prece ir un pasūtīta. Rodas iespaids ka saliek preces pa mazām...

Решено1a.lv - Defekts

Defekts Iegādājos datoru (Msi Gs63Vr 7Rg Stealth Pro) 2017. Gada 6. Oktobrī, pēc datora saņemšanas 2017. Gada 10 oktobrī, ievēroju, ka ekrānam ir defekts. Sazinājos ar 1a.lv pārstāvi lai risinātu šo problēmu. Dators tika aizsūtīts garantijas remontā, lai gan pieprasīju, ka datoru gribu samainīt pret tādu pašu jaunu vai atbilstošu cenai, citu datoru. Pagāja mēnesis, kad saņēmu ziņu, ka dators ir gatavs saņemšanai 1a.lv birojā mūkusalas ielā. Devos precei pakaļ tajā pašā dienā, 2017. Gada 22. Novembrī...

1a.lv - Krāpšana

Krāpšana Brīdinu Un Neiesaku Veikt Pasūtījumus Internetveikalā 1A Interneta veikalā 1a, 15. Novembrī iegādājos telefonu, kuru atnesot mājas un apskatot, nācu pie secinājuma, ka tas neatbilst tai kvalitātei ko vēlējos. Tālruni biju tik vien kā izņēmusi no iesaiņojuma un apskatījusi, kā arī konstatēju, ka tajā nav pievienotas austiņas, kas norādītas komplekta sarakstā. Visu sapakoju atpakaļ un pēc dienas, 17. Nov. Aiznesu nodot veikalam. Pārdevēja, preci saņemot, izteica man pretenziju, ka ierīce ir...

Решено1a.lv - Nepareizi atsūtīta prece

Nepareizi atsūtīta prece 14. Decembrī no internetveikala www.1a.lv pasūtīju dēlēnam uz Ziemassvētkiem rotaļu policijas iecirkņa komplektu, veicot priekšapmaksu 13.89 eur apmērā (12.99 eur preces cena + 0,99 eur piegādes maksa uz dpd pickup paku bodi) . Gods kam gods, sūtījums tika piegādāts pat ātrāk nekā solīts, diemžēl vilšanos nācās piedzīvot preces izsaiņošanas brīdī, jo gaidītā policijas iecirkņa vietā melnā plēvē bija iepakots rotaļu ugunsdzēsēja depo, kādu mazbērnam jau bija nopirkuši vecvecāki (fotogrāfija...

Решено1a.lv - Krāpšana, naudas neatmaksāšana, tātad nozagšana

Krāpšana, naudas neatmaksāšana, tātad nozagšana Ja vēlaties iegādāties preci un tai pat laikā saglabāt veselu nervu sistēmu, tad noteikti vairieties no tā saucamā "tava viedveikala 1a". Tā ir melīga informācija, ko viņi izplata, attiecībā par preces iegādi un atgriešanu 14 dienu laikā, ja kaut kas neapmierina. Pieredze-iegādājos mobilo tālruni, kurš absolūti bija nepieņemams, pēc dienas to nogādāju atpakaļ firmā un tad sākās kumēdiņi. Firmas pārstāve mēģināja iegalvot, ka esmu to lietojusi un noskrāpējusi, lai gan vienīgais, ko biju...

1a.lv - обман

обман Если вы решитесь хоть когда нибудь купить у этой компании, какую либо технику, пожалуйста ооооочень хорошо проверьте всё прежде чем забирать ее у них. 22 ноября 2017 года решила у них преобрести ноутбук за 500 евро. Это была моя первая покупка, ноутбук нужен был для работы, и нужен был еще вчера :).Взяла в лизинг, заплатила 250 евро, когда я забирала сидело 4 оператора соводных и ничего не делающих. Женщина просто мне отдала коробку , я подписала документы и поехала домой. Дома открыла ,а там...

1a.lv - Slikts serviss, cilvēku maldināšana

Slikts serviss, cilvēku maldināšana Līdz šim nebija nekādu problēmu, bet šoreiz gan esmu ļoti dusmīgs par cilvēka maldināšanu un krāpšanu. Veicu pasūtīju 17.11.2017. , kur tika ziņots par preces piegādi pēc 7 dienām, kas bija ok, bet tad šis pasākums kļuva ļoti nekaunīgs, katru dienu es saņēmu epastu, par piegādes datuma maiņu un šobrīd man sola tikai piegādi uz 7.12, kas ir veselas 20 vēlāk, kā vajadzēja.. Un nav joprojām nekādas garantijas, ka prece tiks piegādāta 7.12. Ja pašā sākumā man tiktu godīgi pateikts, ka piegāde bū...

1a.lv - Высылают брак отказывают в гарантии

Высылают брак отказывают в гарантии Магазин продает битый бракованный товар. Я получил от них абсолютно не рабочий жесткий диск. При попытке сдать диск по гарантии ( # RMA-866341-1 ) получил отказ с издевательской формулировкой... (констатировано, что нарушены условия эксплуатации товара.) И это при том что я изначально никак не мог эксплуатировать товар просто потому что он не работоспособен... Товар не проверялся перед отправкой. Товар был плохо упакован ( замотан в кусок рваного картона и чёрный мешок для мусора) Товар...

1a.lv - Krāpšana

Krāpšana Interneta veikals savā mājas tirgo preces, kuras nemaz tam nav. Kad pie viņa iepērcies naudu par preci Tev jāsamaksā tūlīt, tad pēc kādām piecām dienām veikals īsā tekstā Tev paziņo ka tāda prece nav pieejama, taču naudu atgriezīs uz tavu kontu kaut kad. Cilvēki neiepērcieties šajā interneta veikalā.

Решено1a.lv - Срок доставки/информация

Срок доставки/информация Никому не посоветую связываться с этой шарашкиной конторой. И сам больше не буду. Враньё на каждом шагу. Дважды заказывал товар, и оба раза с проблемами. На сайте указанно, что есть на складе. Вот только явно не пишут на каком? В Польше? В Китае? Или ещё чёрт знает в какой Караганде. Ок. Есть так есть... Оформляю заказ 24.11.2017, пишут что забрать в офисе можно 30.11.2017... Это где же находится склад, если везти надо целую неделю... И тут самое интересное... 30.11.2017 я пишу письмо с...

Решено1a.lv - Krāpšana

Krāpšana Labvakar vēlos pabrīdināt cilvēkus no šī kantora tureties pa gabalu man no viniem 3 preces visi ka viens braki garantijas remonts vispār veselu grāmatu var sarakstit. Attieksme tāda nu mēs tā ka tev iesmērējam talāk neko nezinam bez maz vai ko tu no mums gribi.

Решено1a.lv interneta veikals - Bojāta prece...slikts serviss...

Bojāta prece...slikts serviss... Serviss pilnīgi nekāds. Nopirku Samsung printeri, kurš izrādijās brāķis un jau pirmajā dienā nestrādāja. Aiznesu uz servisu. Serivss pasūta detaļu, kura, izrādās pat noliktavā nemaz nav. 1a.lv vienkārši ``atrakstās`` un saka, lai gaidu. Tā nu gaidu jau vairāk nekā mēnesi. Būtu viņiem kaut mazākā interese man palīdzēt un nākt ar kādu risinājumu...bet kur nu...galvenais ir pārdot, pārdot, pārdot... Tas ka klientu serviss zem katras kritikas un preces ir brāķi, tas jau sīkums. Smiekli nāk!...

Решено1a.lv - Срок доставки

Срок доставки 19.11.2017 Решил порадовать себя и заказать новый монитор и другую э-технику. Нашел необходимый товар в 1a.lv, цена устроила. До оформления заказа, увидел что имеется на складе и можно забрать уже 21.11.2017. Оформил заказ, выбрал метод оплаты на месте при получении товара. Система показала, что товар возможно забрать 25.11.2017, хорошо, обманули немного с датой, однако меня это устроило и вопросов не имел. Каждый день возможности ехать в Ригу нет, поэтому решил поеду в Субботу и заберу...

Решено1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Nododu acīmredzami brāķētu preci klientu servisā, 1a birojā. Darbiniece sola nosūtīt uz diagnostiku (kaut gan brāķis ir acīmredzams) un 2 nedēļu laikā nauda pārskaitīt atpakaļ. Paiet 3 nedēļas, zvans uz servisa tālruni - izrādās, ka maksimālais termiņš ir 30 dienas. Jautāju, vai diagnostika tiek veikta ārzemēs, ja jau tik ilgi. Atbilde - nē, tepat Latvijā, ārpus Rīgas. Sola noskaidrot, cik tālu ir diagnostika un atzvanīt nākamajā dienā. Neatzvana. Zvanu atkal. Atbilde tā pati. Līdz 30...

Решено1a.lv - Krāpšana, cilvēku maldināšana

Krāpšana, cilvēku maldināšana Briesmīgi slikts serviss. Nesen uz pakomatu pasūtīju razer seiren mikrofonu. Bija rakstīts noliktava ir un, ka var saņemt 1-3 dienu laikam. Pasūtīšanas datums bija 22 novembris. Vēlāk saņemu atbildi ka prece nosūtīta bet saņemt vares 7 decembri. Skaidrs ka viņi vienkārši maldina cilvēkus ar uzrakstu "ir noliktava "un suta paši no arzemem...

Решено1a.lv - Slikts serviss/ Preču nodošana - garantijā

Slikts serviss/ Preču nodošana -  garantijā Вымогательство - «гарантийный» ремонт ноутбука 29 марта был приобретен портативный компьютер Lenovo Yoga 700-11 . 1 ноября был сдан в гарантийный сервис магазина. Дергалось изображение (дефект задокументирован 3-мя видео файлами), были проблемы с подключением 2-го монитора, и визуально-функциональный дефект – западение тачпада. 15-го получила звонок из магазина – сервис дефектов не нашел и за «ненавязчивый» сервис я им должна 20 евро! Без этого проблемный ноутбук мне не вернут. К слову...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы