1a.lv - Sliktākais iespējamais serviss un klientu apkalpošana
09.03.2018. Pasūtīju rotaļlietu. Sazvanījos, precizēju, jā, rotaļlieta ir, varat apmaksāt. Tajā pašā dienā apmaksāju un saņēmu apstiprinājumu, ka apmaksa ir saņemta. Saņemšanas laiks 14.03.2018. Gaidu, nav. Paskatījos pasūtījuma statusu, raksta 21.03. Saņemšu! Zvanu, saku, ka man vajag līdz 17.03. Atbilde - rotaļlieta nav pieejama, atvainojiet! Nu, operatore, kura man trāpījās, protams, nav vainīga, bet nu cūcība pēdēja, labi, ka pazvanīju, rīt jābrauc uz Rīgu pirkt uz dullo kaut ko.
Labdien! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām, diemžēl ir gadījumi, kad saņemam informāciju no piegādātājiem par preces beigšanos noliktavā. Jūsu gadījumā novēloti, bet strādājam pie tā, lai informāciju varam klientam sniegt pēc iespējas ātrāk. Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Добавить комментарий