Адрес: |
Augusta Deglava iela 161 Rīga Latvia - LV-1021 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | 80000180 +371 67045409 |
Факс: | +371 67045400 |
Время работы: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 закрыто закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Магазины |
Социальные сети: |
RIMI - Жалобы и отзывы
Apkalpošana - Apkalpošana
Молодой фармацевт по имени Милана Б имеет большие проблемы с обслуживанием клиентов! Была крайне недовольна, что её отвлекли от мобильного телефона (она продолжила им пользоваться во время обслуживания) я столкнулась с хамством и незнание ассортимента (и нежелание как - то помочь и проконсультировать) я понимаю, что надо начинать где-то и нарабатывать опыт, но старшие коллеги должны, наверное, контролировать её работу? !
Rimi - Slikts serviss
Briesmīgs serviss! Nerunājot jau par to, ka veikalā nav pieejami vismaz vieni rati, kuros var iesēdināt bērnu, bet ir parasti plastmasas rati, kuros man bērnu bija jāsēdina, tur kur ir jāliek produkti-respektīvi produktus var ielikt pa minimumu. Tad tur ir pieejamas pašapkalpošanās kases. Visos citos veikalos, kur tādas ir - arī tajā skaitā rimi, sēž cilvēks blakus un vēro kas notiek pie pašapkalpošanās kasēm, bet Olaines rimi nez kāpēc tā nav. Pie parastajām kasēm Rindas, bet, kad man kādu...
Rimi - Krāpšana
Šodien iegāju Rimi Lielirbes Spice, iztērēt nestē iekrātos bonusu 3.5 e, pie reizes iepirku šo to ap 10 eiro. Protams zināju, ka veikals ir daudz dārgāks nekā maxima, bet plānoju iztērēt nestē sakrato rimi naudu. 1. Pārdevēja kase 0003 (2022-11-10 13: 47: 45) bija nesevišķi gudra, vai nedzirdīga un no rimi kartes nenoņēma uzkrātāo bonusu, līdz ar to es nesamērīgi pārmaksāju par preci, kuru maximā būtu nopircis lētāk. Bet bonusā rimi mani vel apčakarēja, jo pērot plāksterus stendā bija...
Rimi - pateiciba
Labrīt. Paldies rimi kolektīvam par jauku apkalpošanu svaigas gaļas un zivju produkcijas nodala. Pārdevēja ļoti laipni un korekti tika gala ar saviem darba pienākumiem. Jo bijām vairāki klienti, iepirkos ap pulksten 16 15. Iegādājos svaigas gaļas un tunča produkciju un biju patīkami pārsteigtā par šāda veida pozitīvu attieksmi attieciba pret klientu. Un noteikti paldies vadībās kolektīvam. Kas rada patīkamu iepirkšanos pircējiem. Jo bez vadības pozitīvas attieksmes ari nebūtu pozitīvas attieksmes pret klientu. Paldies.
RIMI uzbāzīgi darbinieki pie ieejas šodien, lūdz ziedot - Nepatīkama uzvedība
Saprotams, ka pieaugošie mājsaimniecību izdevumi šajā rudenī un ziemā Latvijā nozīmē, ka arvien vairāk iedzīvotāju ar grūtībām piepilda savu ledusskapi. Bet jautājums, vai cilvēki strādā, vai mēs ziedojam dzērājiem? 14. Oktobrī no 11: 00 līdz 19: 00 rimi veikalos visā Latvijā norisināsies tradicionālā pārtikas paku komplektēšanas akcija, kurā piedalīsies 48 rimi veikali, aptverot Rīgu un visus Latvijas reģionus. Uzskatu ļoti nepieklājīgi prasīt citiem ziedot pārtiku, lai valsts palīdz...
Rimi - Zema klientu apkalposhanas kvalitaate
Meitene pie pashapkalposhanas kases nebija baigi laipna vakar. Meeginaaju lietot klienta karti, bet vina agresiivi saaka blaut uz mani : "Iznemiet preces ! Juus neesat samaksaajusi !" Vina dabuuja preces kaartot. Ja ir klienta karte, taa jaalieto pirms maksaajuma par pirkumiem ? Kaapeec tad maksaat naudu shim veikalam ? Pastaastiet vinai.
Rimi - Valsts valodas nezināšaba
Šodien 6. oktobrī apmeklēju Rimi 18. Novembra 136, Daugavpilī. Pirmkārt, tiku uzrunāts krievu valodā! Saprotot pilsētas specifiku, tam nepievērsu lielu uzmanību, bet tad, kad jautāju latviski, atbilde bija, ka nesaprot manu jautājumu, kā arī, to pazińoja krievu valodā, nepiepūloties/necenšoties runāt valsts valodā. Kasierei Allai biji dziłi vienaga
Rimi - Produkcija ar iztecējušu derīguma termiņu
05.10.2022. Vakarpusē Rimi lielveikalā tika iegādāts formagia mozarella siers ar vienu dienu iztecējušu derīguma termiņu (derīgs līdz 04.10.2022.) ! Produktam uz to brīdi bija akcijas Cena €1.09 (standarta Cena €1.29) , bet ne jau akcijas dēļ siers tika pirkts, tas ir iecienītākais. Uzskatu, ka pircējam uz vietas veikalā nav jāveic preces audits, pārbaudot derīguma termiņu. Tā ir katras instances atbildīgās personas kompetence un atbildība. Sevišķu uzmanību pievēršot gaļas, zivju un piena produktiem, kā arī bērnu pārtikai.
Rimi - Slikts produkts
Labdien, nogaršojiet rimi skābētus kāpostus ar burkāniem 900g, gandrīz apvēmos, pārsālīti bez garšas, marināde drausmīga, iztērēta nauda, laiks ejot uz citu veikalu, pēc citas firmas kāpostiem zupai😡jūsu firma aizgāja podā!
Rimi - Krāpšana
В приложении есть личное предложение например молоко 2 литра где написано цена за литр 1.03 евро, но такого товара нет. Написал три жалобы. Ответ пришел извиняемся мы всё исправили. Ничего неисправили это уже три месяца примерно мошенничество и вводят клиента в заблуждение. Плюс издевательство над клиентом. Не советую всем туда ходить. И цены завышены и отношение наплевательское.
Rimi - Slikts serviss
01.10.2022 nopirku cigaretes veikalā mini Rimi t/c aura. Kasieris Marina pateica, ka pastāstīs visu maniem vecākiem. Un ka vispār var draudēt ka, izstāstīs maniem vecākiem ka cilvēks pērk cigaretes? ! Ja klients jau ir pilngadīgs uzvedas pieklājīgi, uzrāda pats dokumentus. Vai tas ir normāli? Es domāju, ka šo vietu es apmeklēt īpaši jau nevēlos.
Rimi - Vecs biezpiens
Šodien 19.09.2022 nopirkām vājpiena biezpienu "Rimi Basic", termiņš 24.09.2022. Cena 0,72 eur. Tas jau šodien ir ar vecuma smaku un piegaršu. Laikam jau veco biezpienu neizpērk, jo ļoti Cenas paceltas, tad to samaļ ar jauno, vai vnk neizpirkto pārpako, un uzliek jaunu datumu. Vairāk rimi biezpienu nepirkšu!
Rimi - Slikta attieksme pret klientiem
Šodien ap pulk.12.08.09 iepirkos uz 21,04 euro pašapkalpošanās kases, paņēmu saldētas produktus, un pa cik es šodien bez mašīnas piegāju pie kasieres, paprasīju pārdot e-talonu un tajā bridi pie viņas pienāca veikala darbiniece ar malto gaļu. Uzlika nozīmi ar uzrakstu ka kase ir slēgta un lika gaidīt. Pēc mani ne stāvēja ne viens cilvēks. Vai tā Malta gaļa sabojāsies pa minūti, kamēr es nopirkšu e-talonu?
РешеноRimi - Slikts serviss
Tika veikts pasūtījums Rimi Damme-mani gardumi 30.08.2022. Drošības nolūkos vēl tika sazvanīts rimi informācijas tālrunis ka pasūtījums ir pieņemts un apstiprināts. Liekas ka var droši gaidīt bērnu ballīti, un ir liels šoks un stress, kad ierodies pakaļ pasūtījumam un atbildīgais darbinieks paziņo es neko nezinu, man nekas nav pateikts, pagriežas un vienkārši aiziet nerisinot situāciju. Tas nekas ka mazais jubilārs arī stāv blakus ar asarām acīs, jo viņš arī saprot ka pēc stundas ir ballīte un...
Rimi - Apkalpošana
Šodien biju Rimi Ozola, briesmiga atteiksme un apkalpošana. Apkalpoja mani virietis ar melniem matiem, iedevu viņam naudu par piekumu, un viņš man tāds man nav dvēseles skaitīt jūsu kapeikas. Kas tas tāds ir? Nau dvēseles skaitīt tad nevajag strādāt!
Rimi - Slikta attieksme pret klientiem
Šodien 30. Jūlijā īsi pirms 22.00 iegājām mini rimi ģertrūdes ielā, sākām izvēlēties produktus un tad pēkšņi atnāca veikala darbiniece un sāka agresīvi visus dzīt ārā, viņa neko nepārdošot vairs, jo esot jau pāri 22.00. Pie veikala ieejas nekas neliecināja, ka veikals būtu slēgts un cilvēki no ielas, neko nenojaušot turpināja nākt veikalā un tā pārdevēja kliedza - ejiet visi ārā, es tūlīt saukšu policiju. Klienti bija neizpratnē, kāpēc ieejot veikalā tiek draudēts ar policiju? Vai tiešām nevar...
Rimi - Slikts serviss
Sestdien, 30. Jūlijā, ap pulkstens 22: 00 veikalā Rimi pazuda auduma maisiņš. Mans partneris jautāja palīdzību veikala apsargam - tas atbildējis, ka runā tikai krieviski. Partneris slikti prot krieviski, taču centās kaut kā izstāstīt situāciju un norādīt uz to, kas tieši pazudis. Apsargs pateicis, ka neko nesaprot un aizgāja prom. Auduma maisiņu tā arī neatradām. Jautājums - kapēc darbinieks, kam būtu jāspēj risināt šādas problēmas, neprot valsts valodu? It īpaši tad, ja darbs ir sabiedriskajā...
Rimi - Neatbilstošs produkts
Nopirkām pa akciju Rūjienas itkā saldējumu pa akciju rimi, tiešām esmu šokā, ka rimi, kas atbalsta kvalitatīvu preci var pārdot un rakstīt, ka tas ir saldējums, tas vienkārši ir bezgaršīgs krēms, biju labākās domās par rimi, tomēr bija top 1 iepirkšanās veikals priekš ģimenes, jo gaidījām arī kvalitāti, bet pēc šī un vēl dažu akcijas preču garšas laikam tomēr jāmaina veikala izvēle, aicinu rimi vadību, kas iepērk produktus, lai paši sākumā pagaršo to ķīmiju un slikto pepduktu kvalitāti, ko paši tirgo!
Rimi - Slikts serviss
Kas notiek ar darbinieku attieksmi pret klientiem? Kāds ir devis atļauju kasierēm brukt virsū uz klientu, jo viņam nav rimi kartes un sīknauda? Uzskatu, ka rimi vajag ieviest slepeno klientu sistēmu, lai kasieres zina savu vietu! Neesmu kašķīga, bet ja es pieklājīgi pasaku “labdien”, tad vēlos arī to saņemt pretī, nevis brukšanu virsū!
Rimi - Veca pārtika
Labdien, iegādājos š. G. 14. Jūlijā rimi veikalā salātus-krabju salātus, siļķe kažokā un rasolu. Salāti izradījās neēdami-sastāvējušies. Nebija ne atlaides. Ne norādīts ka vecs derīguma termiņš. Pretenziju neceltu ja prece būtu ar atlaidi vai brīdināts par derīguma termiņu. Čeku nepaņēmu jo nebiju rēķinājusies. Ka mani sagaidīs šāds salātu "pārsteigums". P. S. - salātu Cena ar nebij no lētajām. Paldies par jauki sagādāto "pārsteigumu". Labu apetīti.