RIMI

Rimi Latvia SIA
Адрес: Augusta Deglava iela 161
Rīga
Latvia - LV-1021
(Juridiskā adrese)
Телефон: 80000180
+371 67045409
Факс: +371 67045400
Время работы: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
закрыто
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

1%
Жалобы
1107
Разрешенные
11
C ответами
0
Посмотреть статистику

RIMI - Жалобы и отзывы

Apkalpošana - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Iļģuciemā maiznīcā Imantā viss parasti ir ļoti labi. Bet ir viena sieviete, šķiet, sauc tatjana, īsi brūni mati un tumšākas brilles. Ar viņu vienmēr sanāk kaut kādas nepatikšanas, ne pirmo reizi, bet jau kopš novembra. Šodien, piemēram, palūdzu magoņmaizīti, viņa man iela kafijas maizīti, kur sakars? Bieži arī izsit par daudz summu maizītēm.

Rimi - Darbinieces nesaprotama uzvedība

Darbinieces nesaprotama uzvedība 02.03.2022 ap plkst. 19: 30-19: 40 mums noticis diezgan nepatīkams un nesaprotams atgadījums T/C "Mols". Devāmies uz stāvvietu, kas atrodas sānus pie rimi, kura aprīkota ar jumtu. Kamēr mašīna tika parkota, rimi darbiniece pieskrējusi klāt un rakstījusi savā kladē mūsu mašīnas reģistrācijas numuru, noskatoties ar nosodošu skatienu. Nākot ārā no mašīnas, vēlējāmies pienākt klāt un pajautāt, kādēļ tas tiek pierakstīts. Darbiniece sākusi tiešajā nozīmē skriet prom - mēs tai ātrgaitas solī...

Rimi - Slikts serviss

Slikts serviss Lielākā daļa mūsdienu veikalu iepirkumu ratiņu ir izgatavoti no metāla vai metāla un plastmasas kombinācijas, un aprīkoti ar slēdzenēm. Iepirkumu rati parasti ir aprīkoti ar slēdzeni, taču, ja kādā slēdzenē iestrēgst nauda, rati var kļūt par konflikta iemeslu, lai pircējiem nebūtu brīvas piekļuves iepirkumu ratiņiem. Tā bija atkāpe. Šodien 2022. Gada 29. Amrtā ap pulksten 12.45, iepērkoties rimi mini "Viestura" Viestura ielā 10, Daugavpilī, sanāca nelāga situācija. Proti, es paņēmu iepirkumu...

Rimi - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtot preces online, tika atvesta nepareiza prece. Aizvietot pasūtītas preces pēc rimi uzskata ir bezatbildīgi, vai rimi apdoma, ka cilvēkam ir alerģijā vai konkrēta produkta ne panesamība? Tieši tāpēc tiek sūtītās konkrētās preces un to, ka jums ir kaut kur paslēpta opcija, lai izslēgt produktu aizvietošanu (mobilaja versija to apskatīt vel grūtāk) ir patērētāja maldināšana, un absolūti nekvalitatīvs serviss.

Rimi - nekvalitatīva gaļa

nekvalitatīva gaļa 2022.gada 26. martā nopirku veikalā sagrieztu Cūkas sķinķis Melnais Barons kūpināts 0.328 kg, pa vidu gaļai bija salikti gaļas galu atgriezumi. Ļoti nepatīkami, nav ēdamas šīs pabiras! Apkalpoja mani vīrietis. Čeks nr. 46/18877, Šasijas nr. SP-LV00237

Rimi - Mati ēdienā

Mati ēdienā Kā jau steidzīgie cilvēki, arī es mēdzu silto ēdienu pirkt veikalā rimi. 2022. Gada 21. Martā maltās gaļas mērcē atradu 2 garus, brūnus matus. 2022. Gada 23. Martā liellopu gaļas mērcē atradu rudu matu. Apetīte sabojāta. Cerams, ka rimi turpmāk pievērsīs lielāku uzmanību pārtikas kvalitātei, lai mazāk steidzīgu cilvēku paliktu izsalkuši. Esmu vīlusies.

Rimi e veikals - Nepiegādāta prece

Nepiegādāta prece Vēlos informēt, ka jau 2 gadus pasūtu preces e veikalā un vienmēr ir bijis kā pasūtīju. 04.03.2022 pasūtījumā 1105227741 netika piegādāts viskijs tullamore, bet bija preču pavadzīmē. Pasūtījums tiek nolikts pie durvīm un paraksts par piegādi netiek prasīts. Saprotu, ka šī sistēma eksistē visu laiku. Uz manu e pastu neatbild, nav iespēja sazināties.

Rimi - Slikts serviss

Slikts serviss Vai tiešām beidzot nevarētu šajā veikalā būt apsardzes darbinieks? !? Pārdevējas nepievērš uzmanību ne tiem cilvēkiem, kuriem noeejot no kases pīkst, ne bomžiem, kas visu dienu apgrozās rimi, stāv pie durvīm ārpusē - prasa naudu, iekšpusē sildās, rakņājas pa bateriju konteineriem, sēž iekšā uz soliņa, nomīž visu tualeti, kā arī apzog pašu veikalu, skaidri redzams, ka iet veikalā un bāž visu kabatās, bet neviens jau to nespēj izkontrolēt. Un smird, dēļ tā visa veikals visu laiku smird, vispār...

Rimi - Krāpšana

Krāpšana Uzmanību darba meklētājiem! Šobrīd rimi aktīvi meklē preču komplektētājus veikala mols e-komercijā. Vēlos brīdināt cilvēkus neuzķerties uz šiem meliem, jo solītais atalgojums 900-1100 eur realitātē ir 3,50 eur/h. Solīs jums piemaksas par Salasītajām precēm, par kvalitāti, taču uz to varat necerēt, jo algas Lapiņas jums neredzēt kā savas ausis un uzzināt kāpēc alga ir 400 eur, solīto 900 eur vietā jūs neuzzināsiet. Pirms prom iešanas uzzināju, ka tā esot jaunā rimi krāpšanas shēma, kuru...

Rimi - Krāpšana

Krāpšana Uzmanību darba meklētājiem! Šobrīd Rimi aktīvi publicē vakances uz komplektētāju amatu e-komercijā. Solītā darba samaksa ir pilnīgi meli, labākajā gadījumā saņemsiet uz rokas 400 EUR. No turienes šobrīd visi mūk projām, jo e-komercijas vadītāji mainās un iespēju uzzināt, kāpēc nav izmaksāta piemaksa nav no kā. Algas lapiņas nav pieejamas.Reģionālā vadītāja Zane Andersone izēd visus vadītājus un pat spiež maiņu vadītājiem neatzīmēt piemaksas un viltot sūdzības, lai nebūtu jāmaksā kvalitāte...

Rimi - Plastmasa jūras kapostos

Plastmasa jūras kapostos Pircēji, būsiet uzmanīgi! Pēdējā gada daži novērojumi. Atradu nogrieztu plastmasu jūras kāpostos, avokado kvalitāte ir slikta. Plēves siera iepakojums ar сaurumiem. Asociācija ar iekšējo rimi brenda produktiem - zema kvalitāte par zemu cenu, dažreiz arī par augsto. Visdārgākais tīkls lai nopirktu pienas produktus. Telpas: plastmasās cenu kartītes ar asām daļām (maizes plauktos) , duļķains ūdens no griestiem pil uz vitrīnas stiklu ar salātiem (kulinārijas nodaļā) .

Rimi - Lietota pārtija

Lietota pārtija Ādažu rimi (lielajā) nopirku šodien siera rausīšus, tos, kuri ir iepakojumā jau safasēti. Iekšā bija trīs gabali, kuriem puse bija nokosta, var perfekti redzēt zobus. Pretīgi. Vismaz būtu veselu apēduši. Gaļas salāti arī ļoti dīvaini, ar speķa un kaula gabaliem, vai tiešām? Rimi zaudē klientus, vairs neko nav vēlme tur iegādāties, nekādas higiēnas.

РешеноRimi - Kaktusā bija iedurts kociņš

Kaktusā bija iedurts kociņš Labdien! Es nopirku kaktusu ar ziemassvētku dekorācijām 11. Novembrī, 2021. Bija skaists kaktusiņš, bet pēc kādām trīs nedēļām kaktuss saruka un novājēja. Es regulāri to kaktusu laistīju, bet tas novājēja un izžuva. Gribēju izņemt dekorācijas, un tad ieraudzīju ka tās dekorācijas bija iedurtas ar kociņu. Tas taču varētu dabūt uz kaktusa bez tā darīšanas? Lūdzu nemociet un neduriet kaktusus, viņiem arī ir emocijas, paldies. :)

Rimi - Slikts serviss

Slikts serviss 2022. Gada 23. Janvārī ap plkst. 19: 00 kasē nr. 4 (pārdevējs bija bez beidža, arī uz pieprasījumu nosaukt savu vārdu atteicās, norādīt, ka strādā citā veikalā un tāpēc savu vārdu nesauks) pēc veikala vadītājas vārdiem roberts, necienīgi un pazemojoši izturējās pērt pircēju. Noskan ēnot preci, man bija jāmaksā 8,35, es iedevu 20 eiro kupuru, kad pārdevējs sāka man lasīt no kases 12 eiro atlikumu pa 50 centiem un 1 eiro, es pateicu, ka nevajag, es iedošu precīzu naudu. Dzirdot to, pateica, ka...

Rimi - Izcils apsargs

Izcils apsargs Š. G. 19. Janvārī biju pārsteigta par apsarga rīcību kurš mierīgi noskatījās kā aptuveni 10 gadīgs zēns atvēra veikalā novietoto zaļo konteineru kas paredzēts nolietoto elektroiekārtu un izlietoto bateriju savākšanai piekrāmēja pilnu maisiņu ar izlietotajām baterijām tā ka tās krita ārā uz grīdas (tas nav pārspīlēts) un ļāva viņam aiziet. Vēl vairāk viņš bija piegājis pie zēnā un ar viņu sarunājās. Kad jautāju kā to saprast viņš atbildēja, ka tur jau neko darīt nevar, jo zēns esot no...

Rimi - Klientu apmuļķošana

Klientu apmuļķošana Rimi šobrīd skaļa reklāma, ka iepērcies e-veikalā un saņem -10% nākamajam pirkumam. Tomēr Rimi reklāma ir maldinoša un tendēta uz klienta apmuļķošanu, jo patiesībā nav tā kā izskatās plakātā 👎 #1 atlaide nebūs nākamajam (pirmajam), bet nākamajam (otrajam) pirkumam. Vārdi speciāli izvēlēti tā, lai apmuļķotu pēc iespējas vairāk cilvēkus. #2 Atlaides kodu 'nākamajam' pirkumam nesaņem trīs e-pastos, ko Rimi izsūta par pirkuma apstiprinājumu, bet šo kodu izsūta tikai papildus e-pastā, JA esi...

Rimi - Nav prece ko reklame

Nav prece ko reklame Redzeju televizora jau otro dienu reklamu,ka rimi ir krummelenes 3 ar kapeikam,braucu pirkt,bet izradas ka viniem neesot vel atvestas.Ka tas iespejams,ja akcija tik nedelu bus,laiks izterets un vilsanas liela.Tad kapec jareklame pa tv,ja dzive savadak.

Rimi - Злоупотребление служебными полномочиями

Злоупотребление служебными полномочиями Здравствуйте уважаемые представители Рими! Пишу уважаемые, хотя уважения со стороны администрации рими на Ницгалес 2 наверное не дождешься. Неприятная ситуация случилась 2 января примерно в 5 вечера у кассы №2, стояла в очередь пока не появилась сотрудница рими по имени наталья по всей видимости администратор или старший кассир, деловито растолкав покупателей подошла и сказала что-то кассиру которая сидела за кассой. После этого заняв место кассира она позвала двоих людей которые были в конце...

Rimi - Drausmīga attieksme

Drausmīga attieksme Veicu pirkumu rimi e-veikalā. Naudu noņēma, pirkums tika apstiprināts. Stundu vēlāk pienāk e-pasts, ka dēļ kaut kādas mistiskas kļūdas pirkums ticis atcelts un nauda tiks atskaitīta līdz pat 5 dienu laikā... Kaut kāds murgs. Tu cilvēks pērc pārtiku, tev naudu atņem, un beigu beigās paliec pilnīgi bez nekā. Nu, nevienam neiesaku!

Rimi - Sabojājies graudainais biezpiens Rimi Classic

Sabojājies graudainais biezpiens Rimi Classic Jau kādu trešo reizi saskaros, ka paša Rimi zīmola graudainais biezpiens rimi classic 5% ir sarūdzis, sabojājies pirms termiņa beigām. Iegādātai precei derīguma termiņš bija 29.12.2021. , taču mēģinot to lietot 23.12.2021. Saskāros ar nesvaigu produktu. Skumji, laikam vairāk nav vērts tērēties uz šo preci, jo šis atkārtojas vairākkārt un ne man vienai.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы