Адрес: |
Augusta Deglava iela 161 Rīga Latvia - LV-1021 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | 80000180 +371 67045409 |
Факс: | +371 67045400 |
Время работы: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 закрыто закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Магазины |
Социальные сети: |
RIMI - Жалобы и отзывы
Rimi - Slikts serviss
Palūdzu Rimi darbinieces sagriezt man desu šķēlēs, tomēr šorīt man bija nepatīkams pārsteigums, ka desai apvalks nebija noņemts un man slikti palika no tās nesaprotamās ļerpatas mutē. Pirms dažām dienām biju to pašu desu pirkusi un lūgusi sagriezt, un tad cita darbiniece apvalku biju noņēmusi. Pirkuma laiks 10.05.22. Pēc septiņiem vakarā. Šis notikums man sabojāja visu priekšstatu par grieztas produkcijas kvalitāti. Ieteiktu pārrunāt ar darbiniekiem aspektus, kurus nepieciešams ievērot, lai izpildītu laba darba kvalitāti.
Rimi - Preču uzcenojums RIMI veikalos
Esmu jau kādus vairākus gadus ievērojis, ka Rimi veikalos preču uzcenojums ir nesamērīgi liels.
Piemēram, tagad atlaide ir šķīstošajai kafijai 'nescafe classic 200g', rimi un maxima veikalos. Intereses pēc pameklēju cik maksā rimi, un tas ir par 0.70 eur vairāk. Nav it kā daudz, bet ja simtiem preču ir līdzīgi uzcenojumi tad kopumā rimi veikalos sanāk ļoti pārmaksāt.
Šķīstošā kafija ir tikai viens piemērs (skatāt pielikumā bildi) . Varat atrast tādus neskaitāmus piemērus katru nedēļu...
Rimi - Prece, darbinieki
Sāksim ar labo, Rimi ir ļoti garšīgi gaļas salāti, bet ir viena ļoti nejauka pārdevēja. Nevēlējās pieņemt naudu, jo redz viņa bija saburzīta. A ko man darīt ka man citā veikalā iedeva tādu saburzītu? Mest ārā, vai? Un ar kādām tiesībām tā pārdevēja pacēla balsi uz mani? Nelapina attieksme pret pircējiem.
Rimi - Sliktas kvalitātes prece un slikts serviss
Šodien 23.04.2022 datumā iepērkoties rimi aleja konstatēju, ka piena produktu ledusskapis ir pilns ar Annele 2l piena pakām uz kurām ir šodienas 23.04.2022. Datums ar plkst.13: 12 derīguma termiņiem. Kā arī nav itinn nekādas klientu brīdinošas norādes par šodienas realizāciju šim produktam. Plkst 11: 30 devos pie info centra darbinieces, lai painformētu par radušos situāciju un palūdzu rast risinājumu šai ne uz klientu vērstajai darbībai. Info centra darbiniece pasmējās par to, ka es neko...
Mini Rimi - Nav sortiments
Labdien. Vai tiešām ir tik neiespējami papildināt sortimentu. Dzīvojam blakus rimi, kas atrodas uz salnas ielas1 Rīgā. Esam pildījuši aptaujas, bet uzlabojuma nav. Ir alus oriģināl walter zaļā skārda bundža visos rimi veikalos, izņemot salnas ielas1 veikalā. Lūdzu sniedziet atbildi, kāpēc šis veikals neiekļauj sortimentā šo preci.
Apkalpošana - Slikta apkalpošana
Iļģuciemā maiznīcā Imantā viss parasti ir ļoti labi. Bet ir viena sieviete, šķiet, sauc tatjana, īsi brūni mati un tumšākas brilles. Ar viņu vienmēr sanāk kaut kādas nepatikšanas, ne pirmo reizi, bet jau kopš novembra. Šodien, piemēram, palūdzu magoņmaizīti, viņa man iela kafijas maizīti, kur sakars? Bieži arī izsit par daudz summu maizītēm.
Rimi - Darbinieces nesaprotama uzvedība
02.03.2022 ap plkst. 19: 30-19: 40 mums noticis diezgan nepatīkams un nesaprotams atgadījums T/C "Mols".
Devāmies uz stāvvietu, kas atrodas sānus pie rimi, kura aprīkota ar jumtu. Kamēr mašīna tika parkota, rimi darbiniece pieskrējusi klāt un rakstījusi savā kladē mūsu mašīnas reģistrācijas numuru, noskatoties ar nosodošu skatienu. Nākot ārā no mašīnas, vēlējāmies pienākt klāt un pajautāt, kādēļ tas tiek pierakstīts. Darbiniece sākusi tiešajā nozīmē skriet prom - mēs tai ātrgaitas solī...
Rimi - Slikts serviss
Lielākā daļa mūsdienu veikalu iepirkumu ratiņu ir izgatavoti no metāla vai metāla un plastmasas kombinācijas, un aprīkoti ar slēdzenēm.
Iepirkumu rati parasti ir aprīkoti ar slēdzeni, taču, ja kādā slēdzenē iestrēgst nauda, rati var kļūt par konflikta iemeslu, lai pircējiem nebūtu brīvas piekļuves iepirkumu ratiņiem.
Tā bija atkāpe.
Šodien 2022. Gada 29. Amrtā ap pulksten 12.45, iepērkoties rimi mini "Viestura" Viestura ielā 10, Daugavpilī, sanāca nelāga situācija. Proti, es paņēmu iepirkumu...
Rimi - Slikts serviss
Pasūtot preces online, tika atvesta nepareiza prece. Aizvietot pasūtītas preces pēc rimi uzskata ir bezatbildīgi, vai rimi apdoma, ka cilvēkam ir alerģijā vai konkrēta produkta ne panesamība? Tieši tāpēc tiek sūtītās konkrētās preces un to, ka jums ir kaut kur paslēpta opcija, lai izslēgt produktu aizvietošanu (mobilaja versija to apskatīt vel grūtāk) ir patērētāja maldināšana, un absolūti nekvalitatīvs serviss.
Rimi - nekvalitatīva gaļa
2022.gada 26. martā nopirku veikalā sagrieztu Cūkas sķinķis Melnais Barons kūpināts 0.328 kg, pa vidu gaļai bija salikti gaļas galu atgriezumi. Ļoti nepatīkami, nav ēdamas šīs pabiras! Apkalpoja mani vīrietis. Čeks nr. 46/18877, Šasijas nr. SP-LV00237
Rimi - Mati ēdienā
Kā jau steidzīgie cilvēki, arī es mēdzu silto ēdienu pirkt veikalā rimi. 2022. Gada 21. Martā maltās gaļas mērcē atradu 2 garus, brūnus matus. 2022. Gada 23. Martā liellopu gaļas mērcē atradu rudu matu. Apetīte sabojāta. Cerams, ka rimi turpmāk pievērsīs lielāku uzmanību pārtikas kvalitātei, lai mazāk steidzīgu cilvēku paliktu izsalkuši. Esmu vīlusies.
Rimi e veikals - Nepiegādāta prece
Vēlos informēt, ka jau 2 gadus pasūtu preces e veikalā un vienmēr ir bijis kā pasūtīju.
04.03.2022 pasūtījumā 1105227741 netika piegādāts viskijs tullamore, bet bija preču pavadzīmē.
Pasūtījums tiek nolikts pie durvīm un paraksts par piegādi netiek prasīts. Saprotu, ka šī sistēma eksistē visu laiku. Uz manu e pastu neatbild, nav iespēja sazināties.
Rimi - Slikts serviss
Vai tiešām beidzot nevarētu šajā veikalā būt apsardzes darbinieks? !? Pārdevējas nepievērš uzmanību ne tiem cilvēkiem, kuriem noeejot no kases pīkst, ne bomžiem, kas visu dienu apgrozās rimi, stāv pie durvīm ārpusē - prasa naudu, iekšpusē sildās, rakņājas pa bateriju konteineriem, sēž iekšā uz soliņa, nomīž visu tualeti, kā arī apzog pašu veikalu, skaidri redzams, ka iet veikalā un bāž visu kabatās, bet neviens jau to nespēj izkontrolēt. Un smird, dēļ tā visa veikals visu laiku smird, vispār...
Rimi - Krāpšana
Uzmanību darba meklētājiem!
Šobrīd rimi aktīvi meklē preču komplektētājus veikala mols e-komercijā. Vēlos brīdināt cilvēkus neuzķerties uz šiem meliem, jo solītais atalgojums 900-1100 eur realitātē ir 3,50 eur/h. Solīs jums piemaksas par Salasītajām precēm, par kvalitāti, taču uz to varat necerēt, jo algas Lapiņas jums neredzēt kā savas ausis un uzzināt kāpēc alga ir 400 eur, solīto 900 eur vietā jūs neuzzināsiet. Pirms prom iešanas uzzināju, ka tā esot jaunā rimi krāpšanas shēma, kuru...
Rimi - Krāpšana
Uzmanību darba meklētājiem!
Šobrīd Rimi aktīvi publicē vakances uz komplektētāju amatu e-komercijā. Solītā darba samaksa ir pilnīgi meli, labākajā gadījumā saņemsiet uz rokas 400 EUR. No turienes šobrīd visi mūk projām, jo e-komercijas vadītāji mainās un iespēju uzzināt, kāpēc nav izmaksāta piemaksa nav no kā. Algas lapiņas nav pieejamas.Reģionālā vadītāja Zane Andersone izēd visus vadītājus un pat spiež maiņu vadītājiem neatzīmēt piemaksas un viltot sūdzības, lai nebūtu jāmaksā kvalitāte...
Rimi - Plastmasa jūras kapostos
Pircēji, būsiet uzmanīgi! Pēdējā gada daži novērojumi. Atradu nogrieztu plastmasu jūras kāpostos, avokado kvalitāte ir slikta. Plēves siera iepakojums ar сaurumiem. Asociācija ar iekšējo rimi brenda produktiem - zema kvalitāte par zemu cenu, dažreiz arī par augsto. Visdārgākais tīkls lai nopirktu pienas produktus. Telpas: plastmasās cenu kartītes ar asām daļām (maizes plauktos) , duļķains ūdens no griestiem pil uz vitrīnas stiklu ar salātiem (kulinārijas nodaļā) .
Rimi - Lietota pārtija
Ādažu rimi (lielajā) nopirku šodien siera rausīšus, tos, kuri ir iepakojumā jau safasēti. Iekšā bija trīs gabali, kuriem puse bija nokosta, var perfekti redzēt zobus. Pretīgi. Vismaz būtu veselu apēduši.
Gaļas salāti arī ļoti dīvaini, ar speķa un kaula gabaliem, vai tiešām?
Rimi zaudē klientus, vairs neko nav vēlme tur iegādāties, nekādas higiēnas.
РешеноRimi - Kaktusā bija iedurts kociņš
Labdien!
Es nopirku kaktusu ar ziemassvētku dekorācijām
11. Novembrī, 2021. Bija skaists kaktusiņš, bet pēc kādām trīs nedēļām kaktuss saruka un novājēja. Es regulāri to kaktusu laistīju, bet tas novājēja un izžuva. Gribēju izņemt dekorācijas, un tad ieraudzīju ka tās dekorācijas bija iedurtas ar kociņu. Tas taču varētu dabūt uz kaktusa bez tā darīšanas? Lūdzu nemociet un neduriet kaktusus, viņiem arī ir emocijas, paldies. :)
Rimi - Slikts serviss
2022. Gada 23. Janvārī ap plkst. 19: 00 kasē nr. 4 (pārdevējs bija bez beidža, arī uz pieprasījumu nosaukt savu vārdu atteicās, norādīt, ka strādā citā veikalā un tāpēc savu vārdu nesauks) pēc veikala vadītājas vārdiem roberts, necienīgi un pazemojoši izturējās pērt pircēju. Noskan ēnot preci, man bija jāmaksā 8,35, es iedevu 20 eiro kupuru, kad pārdevējs sāka man lasīt no kases 12 eiro atlikumu pa 50 centiem un 1 eiro, es pateicu, ka nevajag, es iedošu precīzu naudu. Dzirdot to, pateica, ka...
Rimi - Izcils apsargs
Š. G. 19. Janvārī biju pārsteigta par apsarga rīcību kurš mierīgi noskatījās kā aptuveni 10 gadīgs zēns atvēra veikalā novietoto zaļo konteineru kas paredzēts nolietoto elektroiekārtu un izlietoto bateriju savākšanai piekrāmēja pilnu maisiņu ar izlietotajām baterijām tā ka tās krita ārā uz grīdas (tas nav pārspīlēts) un ļāva viņam aiziet. Vēl vairāk viņš bija piegājis pie zēnā un ar viņu sarunājās. Kad jautāju kā to saprast viņš atbildēja, ka tur jau neko darīt nevar, jo zēns esot no...