Адрес: |
Augusta Deglava iela 161 Rīga Latvia - LV-1021 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | 80000180 +371 67045409 |
Факс: | +371 67045400 |
Время работы: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 закрыто закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Магазины |
Социальные сети: |
RIMI - Жалобы и отзывы
Rimi - Ļoti slikts serviss, pārkāpta vispārējā higiēna
Tātad vakar 27/09/2025 ap pulkstens 18:00 (varbūt kādu minūti pirms) - paskatāties kamerā pie svaigās gaļas stenda un piena plaukta.
Gribēju nopirkt sveramo vistiņu. Netāli pie piena plaukta pārdevēja ar spaini uz grīdas, cimdiem rokās un lupatu rokās mazgāja grīdu. Pēc brītiņa viņa redzēja, ka es gaidu pie gaļas stenda - pienāca mani apkalpot. Bet cilvēks nenomainot cimdus jau sāk ķerties pie gaļas, paņēma rokas notīrīja tikai ar papīra salveti. Tiko ar tiem cimdiem tu mazgāji grīdu un tgd ar...
Rimi - Slikts serviss
24.09.2025. Vakarā, ap plkst. 21.56, jo čeka laiks 22,00, saņemta briesmīga apkalpošana no pārdevējas, kuras darbības zona ir pie gaļas. Darbinieces vārds Silvija. Ta jau ir 2. Reize, kad sastapos ar viņu. Toreiz neuzrakstīju, bet šoreiz neizturēju es toni un uzrakstīju. Saskaroties ar tāda tipa darbiniekiem gribās aizgiezties un vairs nenākt šajā veikalā. Silvija nedrīkst būt pie apkalpošanas. Tādai personai pat apmācības nelīdzēs. Tādi nemainās. Briesmīga neklientorientējoša attieksme...
Rimi - Valsts valodas nezināšana
Salaspils rimi 21.09.2025. Ap plkst.15 pārdevēja gaļas nodaļā nesaprata latviešu valodu. Biju ļoti sarūgtināta un vīlusies, jo nesapratu kādā valodā jautāt vēlamos produktus. Ļoti bēdigi.
Rimi - Krāpšana
Rimi - Nepieklājīgs un neprofesionāls pārdevēja tonis.
Šodien, 03.09.25, ap plkst. 9:40 veicu pirkumus Jūsu veikalā. Starp precēm grozā ievietoju arī pudeli vīna, nepaskatoties pulkstenī un neievērojot, ka alkoholu drīkst iegādāties tikai no plkst. 10:00.
Es patiešām to izdarīju neapzināti, nevis ar nolūku pārkāpt noteikumus.
Tomēr pārdevējas attieksme bija nepieņemama — viņa rupjā tonī (ko varēja dzirdēt arī citi pircēji rindā) pieprasīja man aiznest pudeli atpakaļ, sakot, ka tā var saplīst, un asi norādīja, lai paskatos pulkstenī.
Šāda...
Rimi - Slikts serviss
Šovakar izdomājam aiziet uz veikalu lai iepirktos, visu sapirkuši un pie pašapkalpošanās kasem norēķināmies.
Pa ceļam ieejam ar draugu info kase lai iegādātos cigaretes, tad nu viņš parāda dokumentus un es ar bērnu stāvam un gaidam, tad taka mums ir viena karte uz abiem es paņemu un samaksāju, kur pārdevēja pēc apmaksas pasaka ka tā nevarot un atņem nopirktas cigaretes, un es viņai saku atdodiet tad naudu. Jo pirmo reizi dzirdu ka nevar kāds cits maksāt. Pēc tā visa sekoja, ka viņa mum...
Rimi - Тухлая рыба.
Хочу пожаловаться на покупку в магазине Rimi по адресу Gertrudes iela 66, Riga
Купил охлаждённого лосося по акции, на упаковке дата годности ещё несколько дней вперёд.
При чистке оказалось, что жабры уже почернели, продукт был несвежий. После приготовления и употребления возникло пищевое отравление средней тяжести.
Я разочарован таким качеством продукции.
К письму прилагаю фотографии продукта и упаковки.
Rimi - Servis
Уважаемые покупатели,всем кто хочет выразить претензии ,есть их сайт rimi.lv,там в самом низу страницы есть раздел klientu servis,где нажмя на флажок можно отправить свои претензии на конкретного человека и адрес магазина,это пойдет конкретно директору где он проведет письменое обьяснение.Работнику за грубое поведение грозит увольнение по статье если их будет не одна.здесь вам никто ничем не поможет.
RIMI kasieres rupjā attieksme - Nepieklājīga attieksme pret klientiem
19.08.2025. , 16: 15 anniņmuižas veikalā sastapāmies ar nepatīkamu, rupju kasieri. Pateicos, ka nesāka saukt mani un puisi par stulbiem.
Bijām pie kases, uzlikām trīs picas uz svariem, izvēlējāmies kuras, nolikām saiņošanas zonā un kase rāda kļūdu, "svars nav atbilstošs". Uzlikām preci atkal, izvēlējāmies vēlreiz to pašu produktu, nesanāca atkal, nezinājām, ka prece iepriekš nebija anulējusies, kad pēkšņi atnāk kasiere (apaļīga, ar īsiem tumšiem matiem) , izrauj picas no rokām, sāk nepatīkami...
Rimi - Nelaipna apsarga uzvedība veikalā – draudi un bērna izmešana no veikala
17.08.2025. Apsargs (vārdu nezinu, viņiem nav rakstīts) visu laiku skatās tā, it kā būtu kaut kādi zagļi. Un vienu dienu atnāca bērns uz veikalu, un viņš strādāja, un bērns ņēma to augli, kas ir bērniem, un apsargs izmeta ārā no veikala. Pēc tam nācām jautāt, kāpēc, un viņš mums draudēja, ka viņam māsa vai kas tur esot policiste galvenā, un ka viņš izdarīs tā, lai mēs veikalā vispār netiktu.
Rimi - Slikti darba apstakli
Par darbu Rimi: ja jums nav žēl savas garīgās veselības – laipni lūgti tur strādāt.
Pirmkārt, par bonusiem – tā ir krāpšana, lai pievilinātu cilvēkus strādāt. Solītos 80 eiro jūs nesaņemsiet – būs 50 vai vēl mazāk, atkarībā no tā, vai izpildāt stundu normu. Ja norma netiek sasniegta, bonusa nebūs. Tas pats, ja uz jūsu vārda būs kāda sūdzība vai pārkāpums.
Otrkārt, psiholoģiskā slodze ir milzīga. Kamēr jūs skrienat pa zāli un pārbaudāt cenas, pircējs mierīgi var iziet ārā ar nenorēķinātiem...
Rimi - pircēja pazemošana
Šodien, no rīta iepērkoties Kalnciema Iela 41 Rimi mani apvainoja vairākas reizes. Kasiere Svetlana apgalvoja ka tā esmu es kas manus pirkumus sajauca kopā ar nākamā pircēja iepirkumiem. Kad es pajautāju kā es to vispār varu izdarīt stāvot otrā pusā kases lentai, es tiku apsaukāta. Ar to vien nepietika, jo apsardzes darbinieks arī uzskatīja ka ir jāiejaucas un sūtija mani uz mājam kopā ar manu neapmierinātību, un vēl nosauca par psiho veceni. Es dzīvoju blakus šim Rimi un esmu jau daudza...
Rimi Alfā - Krāpšana
Я купила микроволновку в рими в альфе вечером. Утром вернула. Она не работает. Еду не греет гудит. У меня она была меньше суток. Я её больше не хочу. Я её боюсь. Я хочу забрать свои 49 евро. Мне деньги не хотят отдавать. Забрали в ремонтную мастерскую. Я не хочу после ремонта её. Я плотила деньги за новую а не за отремонтированную.
Rimi - Negodīga rīcība no darbiniekiem
Rimi veikala kurā es regulāri iepērkos, kasiere jau kārtējo reizi noņēma no rimi kartes nebrīdinot naudu no mans rimi kartes. Karte ir apvienota ar manu meitu un pierakstīts mazdēls. Tā ir bezkaunīga rīcība no rimi darbiniekiem.
Rimi - Mazas atlaides, nocenotās preces veikalos
Gaļas un zivju produkti ar tajā pašā dienā beigušos derīguma termiņu "rimi" veikalos vairs netiek automātiski pārdoti par puscenu. Veikalu tīkls apliecina, ka atlaides tiek veidotas, balstoties uz dinamisko sistēmu.
Kāpēc gaļas produkti, kuru derīguma termiņš beidzas tajā pašā dienā, vairs nav par 50% lētāki
Rimi - Bojāti produkti
Līvānos, Rimi veikalā pastāvīgi tiek pārdotas sapuvušas cūku aknas iepakojumā.
Neskaitāmas reizes tiek runāts ar pārdevēju.
Atbilde - mūs tādas liek pārdot veikala vadība.
Tiks rakstīts iesniegums pārtikas un veterinārajam dienestam, kā arī patērētāju aizsardzības komisijai.
Rimi - Attieksme
Pirku saldējumu ko ieliku caurspīdīgaja maisiņā. Noliku to uz kases lentes un kasieris Jānis lai to noskenētu. Nevaru saprast kādēļ jāņem ārā un jāsekmē ja to var izdarīt caur maisiņu. Vēl pirms manis maksāja kundze gados kurai viņš Saka pārmest ka pati nenovelkot rimi kārto un tad smiedamies jautā kas jūs veikalā pirmo reizi vai kā. No Origo liela rimi gaidītu tomēr citu attieksmi.
Rimi - Apkalpojums
Sūdzība par apkalpošanas kvalitāti – Rimi RAF Jelgava (26.07.2025)
Labdien,
Vēlos izteikt neapmierinātību par apkalpošanas kvalitāti 2025. gada 26. jūlijā, Rimi veikalā RAF Jelgava.
Pie karsto ēdienu stenda atradās trīs darbinieces, kuru uzdevums ir apkalpot klientus un izsniegt pasūtīto ēdienu. Diemžēl, lai gan viņas mūs vairākkārt pamanīja un uzlūkoja vismaz četras reizes, neviena no viņām nepienāca, lai mūs apkalpotu. Šāda attieksme ir nepieņemama. Vai klientiem patiešām ir jākliedz, lai...
Rimi - Slikts servis
Šorīt 25.jūlijā, pulkst 9.30 iepirkāmies Saulkrastos Rimi, mūsu iepirkums bija liels, kurā ietilpa arī jaunie kartupeļi iepakoti sietiņā, diemžēl es neieliku kartupeļus papildus maisiņā savas nezināšanas pēc, par ko arī atvainojos kasierei Ilonai, jo valstī kurā es dzīvoju ( Zviedrijā) to izdara kasiere. Bet kasiere Ilona nereaģēja uz mānu atvainošanos, bet sāka mani pazemot visu apmeklētāju klātbūtnē, jautājot no kurienes esmu atbraukusi, vai no laukiem ka viņai tagad ir jāslauka slīdošā lente...
Rimi - Neēdama bulcina
Sveiki! Vēlējos uzrakstīt sūdzību. Šodien ap pulkstens 9: 30 nopirku smalkmaizīti. Kad sāku ēst smalkmaizīti sapratu ka tā ir sadegusi un ir needama, bija ļoti cieta. Pirkums bija veikts Tc spice. 24.07.2025