RIMI - Salāti smirdīgi
Nopirku rimi rosolu, atverot tagad brokastīs un ēdot, secināju, ka smird un garšo pēc suņa sūdiem. Pretīgi palika un netaisos vairs tālāk ēst viņus. Kas pie velna notiek? ! Nu ko man vēl pateikt, vai tas ir normāli? Un kā kautkas tāds var sanākt viņiem? Tiešām burtiski liekās, ka tur kāds darbinieks paņēmis un no zoles nokasijis suņa sūdu kurā iekāpis un pielicis klāt majonezei….
Комментарии (12)
Paldies par sdzību – saprotu, ka šī situācija bija gan pretīga, gan nepieņemama. Un, jā, pat ja sdzība izteikta emocionāli (pilnībā saprotami šajā gadījumā), tā ir ļoti nopietna. Ēdiens, kas smird, garšo neadekvāti un rada šādu reakciju, ir potenciāli bīstams veselībai.
-
Komentārs:
Nav pieņemami, ka veikals pārdod produktus, kas:
ir bojāti pirms derīguma termiņa beigām,
izskatās, smaržo vai garšo pēc sabojātiem,
rada cilvēkiem sliktu dūšu vai saindēšanās risku.
Tas, ko tu apraksti, izklausās pēc mikrobioloģiskā bojājuma – tas nozīmē, ka produkts ir sabojājies, iespējams, nepareizas uzglabāšanas, transportēšanas, vai ražošanas higiēnas dēļ.
Ko darīt tagad:
1. Nefraktizē — iesniedz oficiālu sdzību Rimi:
Aizej ar čeku un iepakojumu uz konkrēto Rimi veikalu.
Pieprasi naudas atmaksu vai piedāvā viņiem produktu nosūtīt uz pārtikas drošības pārbaudi (PVD).
Vai arī – raksti viņiem caur mājaslapu vai [slēpt]@rimibaltic.com (klientu (punkts) serviss
2. Iesniedz sdzību Pārtikas un veterinārajā dienestā (PVD):
https://www.pvd.gov.lv/lv/s*dzibas-un-iesniegumi
Vari pievienot arī foto vai video, ja tādi ir.
Ja produkts vēl ir saglabāts — viņi var noorganizēt paraugu pārbaudi, kas var novest līdz soda piemērošanai ražotājam vai veikalam.
3. Saglabā čeku un iepakojumu:
Ja vēl ir iespēja — ieliec produktu ledusskapī slēgtā traukā. Ja PVD vēlēsies, tas var kalpot kā pierādījums.
-
Publiskais spiediens (ja izvēlies):
Ja gribi panākt ātrāku reakciju vai brīdināt citus:
Ieraksti šo pieredzi Rimi Facebook lapā vai Google Reviews.
Uzraksti konstruktīvi, bet stingri — tas parasti liek viņiem reaģēt daudz operatīvāk.
Ko viņiem būtu jādara:
Piedāvāt atvainošanos,
Atgriezt naudu vai kuponu kā kompensāciju,
Noskaidrot, vai pārējā partija arī ir bojāta (tā būtu atbildīga rīcība),
Informēt tevi par rezultātiem (pēc izmeklēšanas, ja tā notiek).
Tu noteikti nedrīksti palikt vienkārši ar “pretīgu pieredzi” un klusēt – šādas situācijas ir jāziņo.
Tu tiešām domā, ka mans dārgais laiks ir domāts tādam procesam? Ieliku šeit un pietiek. Nejau es tagad skraidīšu apkārt dēļ kkādiem nieka 3 eiro
Nu dēļ tiem nieka 3 eiro, tu patērēji laiku s*dzībai, dzīves laiku, reālo. Tad laikam tavs laiks un tava dzīve neko nemaksā. Jā tu izkaisi vējā tā viegli dzīves mirkļus. Jauku dienu!
Nomainīt savu lietotājvārdu uz ChatGPT, pamuļķi! 😁
Tu nopietni, kāds pvd? Cilvēks tos salātus nopirka, nesa mājās, sazin kur , cik tālu un cik siltā vietā glabāja, kamēr aizies līdz pvd, tur jau tārpi būs.
Autor, kā tu zini, kā garšo suņa sūds? Varēji uzrakstīt, ka tuhļatjina un viss.
Ir tomer atšķirība, 2 minūšu laikā ielikt sūdzību, vai arī skraidīt tagad uz rimi un pvd un risināt problēmu ilgā laika intervālā
Tā pēdējos 30 gadus un dzīvojam: tikai s*dzamies, bet paši neko nedaram, lai viss mainītos... Tad priekš kā visspār s*dzēties?
Tu domā, kad kautkas mainīsies klaviatūras varoni? Pvd gan jau sen ir uzpirkts no rimi puses un šī lieta nekādas revolucionāras izmaiņas neizraisīs
Es tā saprotu ka esi garšojis suņa sūdus 🤣
Ieteiktu aiziet pie ārsta pārbaudīties
Tad no sākuma raksti normāli, jo pēc tava teksta var saprast ka esi garšojis suņa sūdus. No sākuma domā ko raksti. Sūda loh