Адрес: |
Augusta Deglava iela 161 Rīga Latvia - LV-1021 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | 80000180 +371 67045409 |
Факс: | +371 67045400 |
Время работы: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 закрыто закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Магазины |
Социальные сети: |
RIMI - Жалобы и отзывы
Rimi - Kasiere
Tas ir rimi zoom veikals Maskavas iela 400 es gribēju uzzinat vai rimi ir normālā vadītāja kurai ja pievērš uzmanību pie vecākiem kasierim, jo nevar normāla ienāk veikala ka kasiere bļauj pa visu veikalu kliedz uz visiem pirciem un ka ari nepamatoti aizkustina nepilngadīgus bērnus, ka viņa nemāk apkalpot pie apkapāšanas un ne skatas uz kasām un cilvēki nezin kam prasīt palīdzību, jo es ka pircējs ne esmu apmierināts un apsargs ari vis redzēja tas ir jūsu apsargs kam ir mati uz augšu ar gari...
RIMI mini Vaidavas - Slikta attieksme no darbinieka
Vaidavas rimi, vai ir atļauts iepirkties ar karti tikai pie pašapkalpošanās kases? Tad kādēļ pie kasiera ir vispār termināls? Šodien iepirkos tur pirmo reizi, piegāju pie kases un kasiere pateica ka ja ar karti maksāju, tam ir paredzēta pašapkalpošanās kase un vispār es kavējot laiku. Kā lūdzu? Vaitad es nezināšu labāk, kur man maksāt?
Rimi Olimpiskais centrs - Nekvalitatīva apkalpošana
Uzņēmuma darbinieki nespēj sniegt adekvātu informāciju, kā zvani pierakstīties uz projekta bezmaksas nodarbībām, tā ir jāgaida mēnesis uz priekšu un pierakstīties var tikai noteiktā dienā. Kad pēc mēneša zvani noteiktajā datumā, tad atkal pierakstīties nevar, jo izrādās var pierakstīties vitā darumā. Vai tiešām tur strādā cikvēki, kas nemāk sniegt adekvātu informāciju, vai viņiem viss ir vienalga? Uztaisiet tad tā, lai cilvēki paši internetā varētu pierakstīties un tiktu vairāk cilvēku pamēģināt, nevis uzticēt pierakstu cikvēkiem, kam ir vienalga un nemāk to veikt adekvāti?
RIMI t/c "Ozols" - Prece ar beigušos derīguma termiņu
Visai dīvaini vakar beidzās Rimi apmeklējums t/c "Ozols". Gribējām vakariņām nopirkt Kabanos desiņas. Jau bijām pirkumu ielikuši ratos, kad jaunākais dēls pamanīja, ka desiņu derīguma termiņš bija beidzies jau 7.februārī. Ar to arī iepirkšanās Rimi bija beigusies.
Rimi - Slikts serviss, slikta pārdevēja
Vairāk nav iespējams paciest Cēsu rimi pārdevēju. Nepateikšu kā sauc bet tāda īsa ar brillītēm. Ļoti bieži apkrāpj jauniešus un bērnus naudas ziņā. Šoreiz vēlējos apmainīt preci atpakaļ bet prasīja čeku ko izmeta ārā un pat nesaņēmu! Veikalā cenas arī nav nomainītas stāv vecas atlaides! Cēsu rimi vienmēr sanāk problēmas ar pārdevējām!
Rimi - Ar atlaidi, lai notirgot sapuvušu prēci
Nevarēju saprast, kāpēc vienā nodaļā, ir mandarīnu iesaiņojumi par pilnu cenu un ar atlaidi 25%, kamēr neattaisīju mājās - zem atlaides, daļa mandarinu, ir galīgi sapuvuši un viss iesaiņojums būtu utilizējams! Viņiem virsu, vēl labs sauklis "izdevīgāk tev un draudzīgāk videi"! Ciniskāk grūti izdomāt!
Rimi - Slikts serviss, nelaipna attieksme
Pašapkalpošanās kasēs strādā vīrietis vārdā Jānis, kurš nav spējīgs noteikt vecumu klientiem, vienmēr prasa dokumentus vismaz 10 reizes, kopš veicu savus pirkumus tur. Šodien 05.02.2023 datumā man nebija līdzi dokumenti un pirku alu. Pienākot pie manis un vaicājot pēc dokumentiem, atbildēju, ka man nav līdzi un sen vairs nav 25 gadi, noraustīja plecus un atteicās pārdot alu, sakot ka tāds likums. Teicu, ka nav jārāda dokumenti, ja esmu vecāka par 25 uz ko saņēmu atbildi nav manas problēma...
Rimi - Antisanitāri dārzeņu glabāšanas apstākļi
Rimi tirgo ar dārzeņiem, kurus ēda žurkas. Pat var redzēt grauzēja zobu nospiedumus! Un tas ir iepakojumā, uz kura ir rakstīts "mazgāti". Nav saglabājies čeks. Ir tikai atmiņa, ka šīs iepakojums tika nopirks rimi alejā, kas atrodas Ziepniekkalnā. Lūdzu rimi pārbaudīt piegādāto dārzeņu glabāšanas apstākļus. Jo, pat ja tie ir no dažādiem piegādātājiem, tik un tā tirgojot tos savā veikalā, rimi ir atbildīgs par to, kādos apstākļos tie ir glabāti.
Rimi - Bojāta pārtika
01.02.2021 Kauguru rimi tika nopirkta tīrīta forele (protams uz atlaidēm!) , atnesot mājās un izņemot no iepakojuma virtuvē sāka izplatīties nelāga smaka, kura kļuva neciešama kad zivs nonāca uz pannas. Nemeklēju taisnību un kompensāciju šai gadījumā, bet vai tā nav apzināta krāpšana? Paziņu lokā ir vēl 2 laimīgie. Čeki protams nav saglabāti. Gribētos redzēt kā šo produktu ēd rimi vadība! Labu apetīti!
SIA Rimi - Depozīta taras kupons
Man ir taras kupons par kuru es uz kādu laiku aizmirsu (4 Mēneši) . Kad centos to apmainīt pret naudu pārdevēja teica ka kupons jau ir izmantots! Kaut gan uz kupona rakstīts ka kuponu ieteicams izmantot gada laikā. Sanāk ka kompānija pievāca manu naudu sev. Kad vēršos pēc paskaidrojuma 28.12, saņemu atbildi ka viņi vēršoties pie atbildīgajiem kolēģēm un sniegs atbildi. Pagāja jau 12 dienas atbildes joprojām nav!
Rimi - Ziemassvētku dāvana no Rimi
Esmu rimi darbiniece. Tā kā man šie bija pirmie ziemassvētki rimi kompānijā, tad nu man ir jautājums. Vai ziemassvētku dāvana, ko saņēmām no rimi kompānijas, nebija tomēr jāsaskaņo ar mani, vai maz to vēlos. Ja jau man tā ir pašai jāatmaksā? Sanāk ka pati sev esmu uzdāvināJusi ziemassvētku dāvanu. Tāda neliela vilšanās rimi kompānijā. 🙄
Rimi - Slikta attieksme pret pircējiem
Vakar biju iegājusi rimi veikalā lai iepirktos, kādas piecas minūtes meklēju krustnagliņas. Piegāju pie pārdevēja lai pajautātu kur ir, pārdevēja man atbildēja ejat un pati meklējat kur ir un ar tādu dusmīgu balsi man to pateica. Es saprotu ka varbūt slikts garastāvoklis bet piedodiet es pietā ne ēsmu vainīga ka nav noskaņojums. Un vēl ir jāievēro sanitāro higiēnu normas arī biju nopirkusi mīklu ā mīklā bija pilns ar matiem fui tas bija tik pretīgi. Lūgums novērst šī problēmas.
Mini Rimi - Уволили с детским больничным на испытательном сроке
Директор уволила после окончания испытательного срока с детскими больничными! По закону увольняют с детским больничным? Сама директор, ни слова не сказав, дала указ уволить работника главному кассиру. Я одна с детьми, меня оставили без средств к существованию!
Rimi - Некорректный ценник
При покупке минеральной воды в магазине ценник радостно обещал, что при покупке двух и более бутылок стоймость одной бутылки - на 40 центов ниже. В нормальной человеческой логике два - это один плюс один. Значит, как первая, так и вторая бутылки должны быть со скидкой. Ведь ценник не говорил о первой бутылке или только об одной из них. Когда решил купить две бутылки, к сожалению, на кассе отказались применять скидку к обеим бутылкам или менять ценник. Вызвать менеджера продавец также...
Rimi - Slikts serviss
Gribu iesniegt sūdzību ka rimi veikalos prasa personas dokumentos pērkot alkoholu ari personām kuram ir daudz pāri 25, pārdevējās vispār neko neprot izvērtēt. Pārdevējas acīmredzot nav izgājušas apmācības. Nav pieņemami ka līdzi ir jānēsā personu apliecinoši dokumenti. Citreiz pat 18gadigiem dokumentus neprasa, bet tiem kam 40 prasa. Nav vienota politika.
РешеноRimi - Kasiera kļūda. Bet iespējas atgriezties veikalā vairs nav.
Rimi zoom, čekā divas pozīcijas olīvu standziņas kg 2,775kg x 8,99 atl. - 6,50 gala Cena - 18,45 eur to neesmu ņēmis. - ir pozīcija čekā olīvu standziņas kg 0,225 kg x 8,99 eur/kg atl. - 0,52 gala Cena 1,50 vot tas ir mans. - pirkuma summa ir uz 80,22 eur, tāpēc uzreiz nepamanīju kļūdu. Tikko pamanīju mājās, kā par daudz kaut kā samaksāju. Atbraukt atpakaļ nevaru, jo jau esmu aiz pilsētas. Čeka nr. 23/59991 kase 0007 rimi kartes nr. : 94403852005 1620 1811 kaut uz rimi kartiņu naudu atgrieziet. Saziņai mfo (suns) inbox (punkts) lv 22 365 666
Rimi - Slikts servis. Iepirkšanās ratiņos tika vests fraņču buldogs
27. Novembrī pulksten 19 t/c Molls veikalā Rimi iepirkšanās ratiņos tika vests suns uz manu lūgumu izņemt suni no ratiņiem pircējs neatsaucās, pēc kā es pieteiktu veikala darbinieкa uzmanību šim pārkāpumam. Viņš man rupji atbildēja, ka neko darīt viņš netaisos. Telefonā ierakstīju pārkāpumu un plānoju sazināties ar sanitāro un epidemioloģisko dienestu.
Apkalpošana - Apkalpošana
Молодой фармацевт по имени Милана Б имеет большие проблемы с обслуживанием клиентов! Была крайне недовольна, что её отвлекли от мобильного телефона (она продолжила им пользоваться во время обслуживания) я столкнулась с хамством и незнание ассортимента (и нежелание как - то помочь и проконсультировать) я понимаю, что надо начинать где-то и нарабатывать опыт, но старшие коллеги должны, наверное, контролировать её работу? !
Rimi - Slikts serviss
Briesmīgs serviss! Nerunājot jau par to, ka veikalā nav pieejami vismaz vieni rati, kuros var iesēdināt bērnu, bet ir parasti plastmasas rati, kuros man bērnu bija jāsēdina, tur kur ir jāliek produkti-respektīvi produktus var ielikt pa minimumu. Tad tur ir pieejamas pašapkalpošanās kases. Visos citos veikalos, kur tādas ir - arī tajā skaitā rimi, sēž cilvēks blakus un vēro kas notiek pie pašapkalpošanās kasēm, bet Olaines rimi nez kāpēc tā nav. Pie parastajām kasēm Rindas, bet, kad man kādu...
Rimi - Krāpšana
Šodien iegāju Rimi Lielirbes Spice, iztērēt nestē iekrātos bonusu 3.5 e, pie reizes iepirku šo to ap 10 eiro. Protams zināju, ka veikals ir daudz dārgāks nekā maxima, bet plānoju iztērēt nestē sakrato rimi naudu. 1. Pārdevēja kase 0003 (2022-11-10 13: 47: 45) bija nesevišķi gudra, vai nedzirdīga un no rimi kartes nenoņēma uzkrātāo bonusu, līdz ar to es nesamērīgi pārmaksāju par preci, kuru maximā būtu nopircis lētāk. Bet bonusā rimi mani vel apčakarēja, jo pērot plāksterus stendā bija...