www.sudzibas.lv RIMI Slikta pārdevējas attieksme

RIMI - Slikta pārdevējas attieksme

Ļoti slikts veikals.

Svētdien, 2025. G. 13. Jūlijā plkst. 10: 50 pie pašapkalpošanas kasēm strādāja blondā Dāma brillēs ar vidēji gariem balinātiem matiem.

Kad noskenēju savas preces, samaksāju par tām, paņēmu čeku, vienai no precēm atkārtoti ieskenējās svītrkods, kad vilku to ārā no kases kastes.

Skeneris sāka pīkstēt, un es, lai atvieglotu darbu kasierei, pateicu viņai par šo kļūdu. Uz ko viņa sāka man pārmest kā mazai meičai, ka: "tas ir ļoti-ļoti slikti! ", itkā viņa nevēlās vai nemāk pildīt savus darba pienākumus.

Nu kauns! Kauns vien ir par šādu attieksmi...
Jums (blondā Dāma,) būtu jākaunās par to! Ja es strādātu patērētāju tiesību aizsardzības centrā, es jūs noteiktu atlaistu no darba! Visu izdarītu, lai man jūs nav jāredz šajā veikalā!

A

Комментарии (12)

krāslavietiss 13.07.2025

"Tas ir ļoti-ļoti slikti!"
Par šo frāzi neviens neatlaidīs. Un preci atkārtoti noskenējāt Jūs. Pareizi, ļoti slikti vienu preci skenēt divas reizes!

A Aleksaaaaa 13.07.2025

Jums ir slikta attieksme pret cilvēku, ja jūs spriežat par cilvēka darbībām, izejot no tā cik reizes skeneris skenē preces. Marazms un tikai!

✅ПТН ХЛО 13.07.2025

Neņem galvā. Tas ir vietējais Vaņka, komentē visu, dzenoties reitingam.

A Aleksaaaaa 13.07.2025

Paldies par atbalstu). Diemžēl, šādu "krāslāviešu" uz zemeslodes ir daudz.

krāslavietiss 13.07.2025

Atbild čalis, kurš maņjako vienu meiteni 16 gadus, ir chat gpt vergs un aizkakā katru sūdzību pa 5 reizēm ar savu "neprasīto" palīdzību. Ā un vēl ludomāns ir putina fans nr1. Kurš te ir kara atbalstītāju pulkā?

✅ПТН ХЛО 13.07.2025

krāslavietiss tavu lēto viedokli, neviens nav prāsījis. Ej tālāk un rausti govīm tesmeni.

✅ПТН ХЛО 13.07.2025

aizvaidznietiss :D

A Aleksaaaaa 13.07.2025

Nevajadzētu spriest par to, par ko nezinat @krāslavietiss.
Par pārdevēju jau tika nodota informācija Rimi birojam, lai viņi vismaz pārbauda pārdevējas kompetenci klientu apkalpošanas kvalitātes ziņā.

C Cilvēks16 13.07.2025

Kāpēc, ņemot samaksātās preces tās liekat uz skenera? Protams,tas ir slikti,ja kasierei jāiet anulēt tā prece.
Par katru anulēto čeku ir jāraksta pamatojums.
Tāpat arī nesaprotu, kāpēc daudzi pircēji joprojām nesaprot, kurā pusē nolikt noskenēto preci. Kontrolsvari jau ir metāliski un var saprast kur novietot. Vēl novietojot preces uzliek maku,cimdus u.t.t. pacilā maisiņu,kāds vēl uzspiežas uz kontrolsvariem. Līdz ar to kasierei jāpamet citi darbi un jāiet apstiprināt kļūda.

krāslavietiss 13.07.2025

Super adekvāts cilvēks ar sakarīgu situācijas redzējumu!

krāsIavietiss 13.07.2025

Kasiera darbs ir ne katram pa spēkam. Ir tuvi čomi, kas gan tur, gan šur gadiem šansē.

T Tautins 11 ч назад

Kā PTAC var atlaist no darba Rimi darbinieci? :D:D:D:D: to var izdarīt VDI vai Rimi vadība

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы