Адрес: |
Augusta Deglava iela 161 Rīga Latvia - LV-1021 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | 80000180 +371 67045409 |
Факс: | +371 67045400 |
Время работы: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 закрыто закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Магазины |
Социальные сети: |
RIMI - Жалобы и отзывы
Rimi - Rimi karte
Pamanīju preces ar rimi kartītes atlaidēm, man nebija rimi kartīte, domāju uzstatīsit, pārdevēja teica ka vairs papīra anketas nav, vajag e-kioskā reģistrēt, e-kioska rakstīts ka vajag reģistrēt web. Lapa, datora man nebija līdzi, domāju var būt kartīte būs aktīvā bez reģistrācijas, iepirktos, kartīte Nepalīdzēja. Sanāk loģika ir tāda, paņem kartīti brauc mājās reģistrē web. Lapa, un vēl reiz brauc uz veikalu, lai viņu izmantot. Izmetu to kartīte.
Rimi - Apkalpošana pazemojoša
Pārdevēja pazemojoši redzot ka pienāku pie kases pēc esoša klienta, kuru apkalpoja, pārved uz pašapkalpošanās kasēm un liek rīkoties un veikt pirkumu tieši tur vienkārši tāpat, ne tehnisku kļūmju nekā, stāvēja blakus teica ko jāspiež! Man ir slikta redze datoros sarežģīti skatīties, tāpēc cenšos izvairīties naudas darījumus veikt bez profesionāļu palīdzībās pat ja tas ir pirkums veikalā, nejūtos droši varu kautko nepamanīt, vai tad tiešām, veikals rimi nevar nodrošināt nevienu darbojošu kasi no...
Rimi - Slikta apkalpošana un serviss
Nepieļaujama attieksme pret pircējiem, izturās cietsirdīgi un nekaunīgi, saraudinot pat mazus bērnus, arī attieksme pret darbiniekiem ir drausmīga attiecināms uz kasieri evitu, pati nepilda savus darba pienākumus, šādus cilvēkus ir jāsoda ar pantiem. Cerams ka pati vadība sāks saprast kādi darbineki strādā. Un lai padomā par cilvēktiesībām..
Rimi - Slikts serviss/krāpšana
Iegādājoties preces, pie kases jautāju vai vispirms ir jāsniedz “mans rimi” karte, lai iegūtu vēlamās atlaides produktiem, vai depozīta čeks. Uz ko saņēmu atbildi, ka vispirms depozīta čeks, pēctam kā izradījās vēlamas atlaides neieguvu, jo “mans rimi” karti vairs nevar novilkt, netiek pieņemts. Līdz ar to pazaudēju, apmēram, 4 eiro. Summa nav liela, bet apkalpošana nebija patīkama, kas izraisīja vairāk negācijas. Beigās Mam pateica vai nu es apmaksāju bez rimi kartes vai anulē manu pirkumu, un...
Rimi - Slikts serviss
Вы серьезно ставите в торговом центре ПЛАТНЫЙ туалет в 2023 году? Когда абсолютно везде бесплатные туалеты? При этом всем НИГДЕ рядом невозможно разменять деньги и все отказываются. И ладно бы это, я даже готов простить эти 20 центов, мне не жалко, но если вы в отличии от других торговых центров просите за посещение 0.20€ то извольте предоставить качественную услугу, которая будет ЛУЧШЕ бесплатной. А я зашел и был готов выйти, ибо все вокруг прошу прощения, в говне. И не убиралось судя по всему целый день.
Rimi - Briesmīga apkalpošana
30.06 plkst. 22.15 mēģināju nopirkt sev nepieciešamās preces rimi veikalā, taču tas neizdevās. Veikalā strādāja 1 kasieris un ekspreskases bija slēgtas. Stāvot Rindā kasierim kaut kas notika ar kasi, un arī vienīgā kasiere aizgāja prom. Respektīvi, norēķināties par preci nebija iespējams.
Rimi - Nepieņemama apkalpošana
Rimi, iemāciet saviem darbiniekiem vispārpieņemtas uzvedības normas, pirms laist darbā! Svešus cilvēkus, it īpaši uzņēmuma klientus, vajag uzrunāt uz "jūs", nevis "kur tu ej". Ja nodzertas urlas-apkopējas nemāk uzvēsties civilizēti, tad mācīšu, kā pērtiķus - ar aukstu ūdenu purnā! Rindas kā psrs laikos, jo slotas un spaiņa karaliene, redz, mazgā grīdu un nelaiž cilvēkus pie pašapkalpošanās kasēm! Apkalpošanas kvalitāte arī kā no Psrs laikiem.
Rimi - Sūdzība par čekiem
19.06.2023 es iepirkos Rimī, ar savu draudzeni, viņai pie kases neideva čeku, kuru kasieris izmeta miskastē vispirms saburzīja un tad iemeta. Kad mana draudzene 2-3 reizes pajautāja un pārjautāja: kur ir čeks, tad kasieris stāvēja un bolīja acis, nesaprata ko viņam prasa. Tikai tad kad kasiere, kura stāvēja viņam blakus, pateica ka kliente vēlas čeku, tikai tad no miskastes iedeva saburzītu atpakaļ. Tas viss notika, pirms mēs aizgājām no kases prom. Kur normālā variantā ie jādod uzreiz ček...
Rimi - Slikta attieksme un vienaldzība
19.06.2023 datumā es biju rimī veikalā uz Vienības gatves, pašā vakarā ap plkst 21.20 apskatījos bērzu sulas, un ieraudzīju, ka ir viena nocenota bērzu sulas pudele no 1.79 uz 1.35 ar samazināto Cenas zīmi, un es paskatījos datumu, sulas termiņš beidzās jau 17.06 datumā, sulas bija stāvējusi ar 3 dienu beigušos termiņu, no 17. 06 - 20.06. Labi, ka paskatījos termiņu, būtu nopirkusi vecu sulu. Rimi attieksme nepārsteidz!
Rimi - Slikta apkalpošana
Šodien, 23. jūnijā, rītā (9.30-9.50) sastapos ar pavisam nelaipnu kasieru. Noskanēju preces caur aplikāciju "skenē pats" un dodos uz pašapkalpošanas kasē, lai samaksātu par precēm. Nostāvēju rindu, noskanēju termināla QR kodu. Sistēma izvēlējas mani pārbaudei. Labi, pagriezos pret pārdēvēju. Kasieru vārdus nezinu, bet stāvēja sieviete un vīrietis. Tad kasieris vai nu negribēja nākt ar skeneri, vai nevarēja atrast, pie kā vajag pienākt. Es joprojām stāvēju pie savas kases un pacēlu roku, lai...
Rimi - Плохой сервис
Уважаемое руководство сетей магазинов rimi, прошу обратить внимание на магазин mini rimi, который находиться на ул. Маскавас 256 b. Этот магазин находится рядом с моим домом, и я часто хожу туда за покупками, обычно после работы, примерно в 6,7 часов вечера. Но, заходя в магазин, я не могу приобрести элементарные продукты питания (овощи, мясо, молочные продукты, товары по акции) , потому что всегда их нет в наличии. Спрашивая у работников магазина, есть ли мне нужный товар на складе, я всегда...
RIMI Raf jelgava - Slikts serviss, alkohola lietošana
Rimi raf vadība! Kas notiek jūsu iekšējā sistēma? Vai darbiniekiem ir atļauts darba laikā lietot alkoholu? Konstatēts, ka sieviete ar brillēm no virtuves ir regulāri izelpas jūtama alkohola dvinga, briesmīgi uzklausīt informāciju par preci, ja jāaiztur elpa vai jārīstās.
Tukums. Rimi veikals Holtt - Nekvalitatīvas preces
Iegādājos veikalā Woox Smart Ptz kameras. Pardevēja piestāstija pilnas ausis, kad kameras labas. Izrādās, nav latviešu valodā instrukcija, kā arī robert aplikācijai nav eu valodas. Visbeidzot, kameras atmiņas kartē neieraksta visas kustības uztveršanas, daļu ieraksta, daļa ieraksti nav. Biju pie speciālista, lai pārbauda. Domāju ka pats kautko nepareizi saslēdzu, jo angļu. Valodu nesaprotu. Izrādās kameras uztver un ieraksta līdz 2. Metriem, instrukcijā minēts un uz iepakojuma līdz 7metriem...
Rimi, E-talonu pārodšana - Nekompetenta kasiere
Nekad nepērciet e-talonus rimi, nekad. Vairākas reizes, ļoti skaidri un skaļi tika teikts ka nepieciešama studentu mēneša biļete, bet toties pārdevēja 2 reizes pēc kārtas izsita 10 viena brauciena biļetes. Iepriekš līdzīga situācija jau notika tāpēc esmu pārliecināts ka ļoti skaidri teicu kāda biļete ir nepieciešama.
Rimi - Loti sliktas striceles ar nepatīkamu aromātu
Siera striceles ir tik smirdīgas ka pat pieskārties negribas jo uz vinām dzīvo Pēteris. Turklāt tas rimi ir antisanitārs. Tur pa visurieni skraida tarakāni un pa visu veikali ir šausmīgs aromāts no tām štricelēm nevienam neiesaku tur spert savu resno smirdīgo kāju jo ja tur kāds iekāps tad kājas smirdēs vel kādus 8162663 gadus tāpēc lūdzu ievērojat kārtību un neejiet uz to smirdīgo rimi ar smirdīgajām štricelēm.
Rimi - Плохой сервис
Здравствуйте, речь пойдет о филиале Рими По Ул. Апузес В Риге. Каждый магазин предлагает определенно одинаковые виды продукции, но что их отличает так это сам сервис. Сервис это то, что продаёт. К сожалению в рими до сих пор есть недобросовестные работники, которые представляют просто ужасный сервис и очень кислое послевкусие. Кассирша, взрослая, не буду писать имя, но кто покупает там тот поймёт. Такое впечатление, что ей все должны. Я понимаю зарплата маленькая, работа не айс, но это...
Rimi - Slikts serviss
Atnācu iepirkties uz veikalu un pie kases saņēmu nepatīkamu pieredzi. Pie kases nebija neviena kasiera. Pēc tam darbiniece vārdā -Marta ienāca pa galvenās ieejas durvīm. Izvairīties no agresīvās cigarešu dūmu smakas nebija iespējams,kā arī tā skaļi runāja pa telefonu. Savā adresē nesaņēmu ne laipnu sasveicināšanos, ne kvalitatīvu apkalpošanu. Lūgums pievērsiet uzmanību šai problēmai un tās risināšanai. Paldies par sapratni.
Rimi - Žurkas
Labdien! Lieta tāda, ka jūsu veikals ir manai mājai tieši aiz sētas. Saprotams, ka jūsu produkcija ir labs mielasts dažnedažādiem grauzējiem. Tagad uz pavasara iestāšanos laikam sadzimusi jaunā paaudze, ka cenšas ielīst manā mājā. Diemžēl neesmu tik bagāts, lai sapirktu indi arī jums, tāpēc ceru, ka plānojat kaut ko darīt šajā sakarā. Paldies!
Rimi, Barona centrs - Vienaldzība uz sūdzību
7februari pl.10;46, atnācu nodot plastmasa pudeles Rimi Barona Centra, un kad nogāju pa trepēm leja, uzkāpu uz sasistas pūdēs aso galu, es noņemu zābaku un ar spēku izvilku stiklu no zābaka, aizgāju pie rimi vadītājās Daigas, izstāstīju situāciju, paradīju leja pie aparātiem sasistos stiklus uz ko vadītāja pateica, ka pazinjos uz galveno ofisu, pēc kāda laika pieprasīja no manis iesniegumu, kuru es 07.02.2023. Uzrakstīju. Pēc divām nedēļām dēls uzrakstīja elektroniski par šo gājumu rimi, viņu...
Rimi - Krāpšana
Sveiki, Es vēlos iesniegt sūdzību par rimi veikalu, kas atrodas Jaunjelgava', jo mani neražojoši tika noraidīti, lai iegādātos 2 litru ledus lodi. Problēmas apraksts: diemžēl, pārdevēja rimi veikalā mani neražojoši noraidīja, lai nopirktu 2 litru ledus lodi, lai gan esmu 52 gadus vecs un man ir tiesības to iegādāties. Es jutu, ka pārdevējas uzvedība bija aizvainojoša un neattaisnojama. Lūgums un risinājums: es vēlos, lai rimi veikals veic korekcijas, lai nodrošinātu, ka viņu pārdevēji...