www.sudzibas.lv RIMI Slikts servis

RIMI - Slikts servis

Šorīt 25.jūlijā, pulkst 9.30 iepirkāmies Saulkrastos Rimi, mūsu iepirkums bija liels, kurā ietilpa arī jaunie kartupeļi iepakoti sietiņā, diemžēl es neieliku kartupeļus papildus maisiņā savas nezināšanas pēc, par ko arī atvainojos kasierei Ilonai, jo valstī kurā es dzīvoju ( Zviedrijā) to izdara kasiere. Bet kasiere Ilona nereaģēja uz mānu atvainošanos, bet sāka mani pazemot visu apmeklētāju klātbūtnē, jautājot no kurienes esmu atbraukusi, vai no laukiem ka viņai tagad ir jāslauka slīdošā lente un tas viņu ļoti apgrūtina sakopt savu darba vietu. Man ļoti žēl ka tāda nieka dēļ vasaras retajā saulainajā dienā tiek pazemoti un aizvainoti Rimi apmeklētāji un paliek ļoti nepatīkamas atmiņas no mana atvaļinājuma Latvijā.
Ar cieņu Natālija

23 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (3)

M memesupreme122 20 ч назад

Visu cieņu Jūsu nervu noturībai. Es Jūsu gadījumā pēc atvainošanās būtu kasierei jauki ieteicis, lai aizver muti un turpina skanēt.

C Cilvēks16 17 ч назад

Vai tad tiešām nevar saprast,ja ir iepakots sietiņā,tad no tā var izbirt zemes? Maisiņi, manuprāt,ir nolikti tur pat pie dārzeņiem. Nezinu,kā ir Zviedrijā,bet pie mums,visos lielveikalos no kases zonas ir jau daudzus gadus noņemti vienreizējie maisiņi. Kasierei nav obligāti jāliek maisiņā,ja paši neieliekat.Varat jau nelikt maisiņā,tikai Jums pārējā prece arī būs netīra ar zemēm. Kasierei bija taisnība.

C Cilvēks16 17 ч назад

Vispār,ja kāds uz kases uzliek zemainus kartupeļus, Jūs jau kavējat rindu. Kasierei jau ir pēc tam jānomazgā kase lai pārējie var likt preces uz kases. Vispār kasierēm ieteiktu,ja kāds uzliek zemainus kartupeļus, nomazgāt uzreiz kasi un no pircēja pēc tam pieņemt apmaksu lai gaida. Vēl esmu redzējusi gadījumus,ka kasiere iedod automātiski, ieplēstu banknoti,pēc laika pircējs izdomā to samainīt. Vispār,veikalos nedrīkst mainīt naudu.Tas arī nav pareizi,jo pārbaudot banknoti caur aparātu, neuzrāda kļūdu. Kasieri ir tiesīgi pienemt banknoti. Ir redzēta situācija,ka pircējs atsakās pieņemt banknoti,kura ir nedaudz ieplēsta,nolietojusies.Banknote nedrīkst būt ieplēsta vairāk par 50 %. Veikals nav banka. Šajā redzētā situācijā es kasieres vietā nemainītu,jo ja kāds no kasieriem samaina,tad pircējam uzreiz liekas,ka tā var darīt visur.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы