Rimi Alfā - Krāpšana
Я купила микроволновку в рими в альфе вечером. Утром вернула. Она не работает. Еду не греет гудит. У меня она была меньше суток. Я её больше не хочу. Я её боюсь. Я хочу забрать свои 49 евро. Мне деньги не хотят отдавать. Забрали в ремонтную мастерскую. Я не хочу после ремонта её. Я плотила деньги за новую а не за отремонтированную.
Комментарии (6)
Izklausās pēc neapdomāta pirkuma.
Ja ir akcija vai aizdomīgi laba cena uz šādām precēm, tad kvalitāte var būt švaka. Pazīstamais nopirka sev matu griežamo mašīnu un nepilnas stundas laikā nodzina sev matus. Es nodzinu pusstundas laikā. Ja gribat pirkt, tad papētat internetā, kas par brīnumu.
Ja prece iegādāta veikalā klātienē tad veikals nav spiest pieņemt preci tīri no tā ka "nepatika kā izskatās" vai "neiederējas dizaina". Bet ja prece ir bojāta vai nestrādā veikals konkrēto preci nosūta uz servisu kur veic tās pārbaudi un no kā tiek sniegts slēdziens: remontēt, mainīt vai atgriezts naudu. Ja tiek iegādāta interneta tur nedaudz savādāk. Bet arī neviens nav spiest pieņemt preci atpakaļ tāpat vien jo jūs to pieprasat
Drīzumā būs tā, ka ja varēs salabot, tad nevarēs prasīt ne maiņu, ne naudu atpakaļ. Kaut vairākas reizes lūzt. Iemesls - Eiropas Savienība pārāk daudz atkritumu ražo, nespējam ne pārstrādāt ne norakt. Tādēļ, ja nopirki - lieto. Ja saplīsa - salabos. Un ja mums šis nepatīk - tāpat neko nevarēsim mainīt.
A kad ir bijis savādāk? Lēta prece loģiski ka būs ne ar to labāko kvalitāti. (Protams ne vienmēr) Dēļ tā tak vajadzētu pirms skriet un pirkt kaut vai paintreseties par preci. Palasīt atsauksmes.
Saprotu ka vieglāk savu muļķību nogurst ka, kāds cits ir vainīgs. Bet noteikti ne pati 👍
Es jums piekrītu. Es jūsu situācijā arī negribētu to mikroviļņu krāsni. Šis jau izklausās pēc ražošanas brāķa un jums būtu jāsaņem nauda atpakaļ. Varbūt ir vērts doties pie patērētāju tiesību aizstāvjiem.
Ja ir bail tad nevajag pat pieņemt to mikreni pēc remonta, nelietojiet to. Sazinieties ar +371 65452554 PTAC. Lai veicas.