Rimi - Apkalpojums
Sūdzība par apkalpošanas kvalitāti – Rimi RAF Jelgava (26.07.2025)
Labdien,
Vēlos izteikt neapmierinātību par apkalpošanas kvalitāti 2025. gada 26. jūlijā, Rimi veikalā RAF Jelgava.
Pie karsto ēdienu stenda atradās trīs darbinieces, kuru uzdevums ir apkalpot klientus un izsniegt pasūtīto ēdienu. Diemžēl, lai gan viņas mūs vairākkārt pamanīja un uzlūkoja vismaz četras reizes, neviena no viņām nepienāca, lai mūs apkalpotu. Šāda attieksme ir nepieņemama. Vai klientiem patiešām ir jākliedz, lai tiktu ievēroti?
Lūdzu izvērtēt darbinieku attieksmi un veikt nepieciešamos pasākumus, lai nākotnē šādas situācijas neatkārtotos.
Ar cieņu,
Комментарии (4)
Izvērtē sevi daune
Nav klientiem jākliedz,bet jānospiež zvaniņš un jāgaida norādītajā vietā,kur sākas rinda.
Numuriņu paņēmi?Tagad rimi tāda opcija 😅😅😅
Ja pie letes stāvēja pārdevējas no citas nodaļas, viņām nav tiesību grābstīties gar preci. Bet,ja no šīs pašas, un tur ir zvaniņš, tad zvani! Iedomājies ,cik reižu dienā pārdevējai ir jāsaka- zvaniņš tur,zvaniņš tur, zvaniņš tur, zvaniņš tur! Tev pat lasīt to apnika!