www.sudzibas.lv RIMI Apkalpojums

Rimi - Apkalpojums

Sūdzība par apkalpošanas kvalitāti – Rimi RAF Jelgava (26.07.2025)

Labdien,

Vēlos izteikt neapmierinātību par apkalpošanas kvalitāti 2025. gada 26. jūlijā, Rimi veikalā RAF Jelgava.

Pie karsto ēdienu stenda atradās trīs darbinieces, kuru uzdevums ir apkalpot klientus un izsniegt pasūtīto ēdienu. Diemžēl, lai gan viņas mūs vairākkārt pamanīja un uzlūkoja vismaz četras reizes, neviena no viņām nepienāca, lai mūs apkalpotu. Šāda attieksme ir nepieņemama. Vai klientiem patiešām ir jākliedz, lai tiktu ievēroti?

Lūdzu izvērtēt darbinieku attieksmi un veikt nepieciešamos pasākumus, lai nākotnē šādas situācijas neatkārtotos.

Ar cieņu,

26.07.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

R

Комментарии (4)

E Expertino 26.07.2025

Izvērtē sevi daune

C Cilvēks16 27.07.2025

Nav klientiem jākliedz,bet jānospiež zvaniņš un jāgaida norādītajā vietā,kur sākas rinda.

M Mēnesis 27.07.2025

Numuriņu paņēmi?Tagad rimi tāda opcija 😅😅😅

A Apkalpošanassfēra 28.07.2025

Ja pie letes stāvēja pārdevējas no citas nodaļas, viņām nav tiesību grābstīties gar preci. Bet,ja no šīs pašas, un tur ir zvaniņš, tad zvani! Iedomājies ,cik reižu dienā pārdevējai ir jāsaka- zvaniņš tur,zvaniņš tur, zvaniņš tur, zvaniņš tur! Tev pat lasīt to apnika!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы