Rimi - Slikts serviss
Veikalā nācās izmantot pašapkalpošanās kases, kur, ievadot meklētajā dārzeņus, tika uzrādīti vairāki viena veida dārzeņi. Izvēloties, manuprāt, to, kuru esmu paņēmusi, pēc Cenas, kas parādījās, sapratu, ka tie nav tie. Pieklājīgi pasaucu pārdevēju, palūdzu, lai palīdz situācijā nomainīt citu dārzeņau šķirni un nepareizi izvēlēto nodzēš. Meitene rupji sāka ņirgāties par mani, ka es nesaprotot, kuru preci ņemu, agresīvi uzmeta dārzeņus uz svariem, agresīvi sāka pa ekrānu spaidīt un komentēt ar nicinājumu, ka vai tad tie ir tie dārzeņi, ko norādīju. Augstprātīgi pagriezās un aizgāja.
Kāpēc man jābūt "pārdevējai" un jāorientējas vairākos viena darzeņa veidos? Izvēloties, sākotnēji ekrānā neparādās Cena, vai man jāizpēta visi veidi, pirms es iegādājos preci un tie jātur prātā pie kases? Kāpēc par mani ņirgājas rimi darbinieks, ja esmu konstatēJusi kļūdu un lūdzu to labot? Vai tas ir labs serviss un attieksme no veikala puses?
Комментарии (1)
Nevajag visu veidu dārzeņus pētīt,bet izlasīt tā dārzeņa nosaukumu,kuru paņēmāt. 100% varu apgalvot,ka Jūs tikai izlasat ciparus,cik maksā. Pārējā informācija,preces nosaukums,lai iepirktos pašapkalpošanās kasēs arī ir uzrakstīta. Arī akcijas periods ir uzrakstīts uz cenas. Tā visa informācija ir priekš Jums. Aa un gan jau bija problēmas ar kartupeļiem,jo Rimi tur ir 2 veidu sveramie kartupeļi. Tos jau nu gan pēc bildes var saprast. Ir sveramie tīkliņā un sveramie atvērtā veidā. Arī pašapkalpošanās katalogā esmu redzējusi 2 veidu kartupeļus,kuri ir tīkliņā un bez tā. Visu var atšķirt.Varbūt neielikāt maisiņā kartupeļus un nosmērējāt kasi, varētu būt tāpēc pārdevēja dusmīga. Esmu iepirkusies,kad kartupeļiem ir atlaide. Kasieres to vien dara,kā gandrīz pēc katra,kuri pērk kartupeļus mazgā kases.