Адрес: |
Vestienas iela 35 Rīga Latvia - LV - 1035 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67104800 +371 20361862 |
Факс: | +371 67104802 |
Категория: | Авто / Транспорт • Общественный транспорт |
Социальные сети: |
Rīgas Satiksme - Жалобы и отзывы
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Vēlējos arī jums paziņot kādi šoferi ir Rīgas Satiksmes Autobusos. Šodien braucu 4 autobusā. Kods vai bunkurs 68515. Es ceru, kā pēc šī koda rīgas satiksme zinās, kas bija pie stūres šim autobusam. Stāsts ir īss. Autobuss piebrauca pieturā un kā jau visi paklausīgi šoferi aiztaisa durvis, kad redz, ka kāda, gados vecāka kundzīte, skrien uz transportu. Es, protams, saprotu, ka ir grafiks, bet takā transports nekavēja, bet gan bija mazliet ātrāk, nevēlējos, lai šofera nolaidības dēļ cilvēki...
Rīgas Satiksme - Lūgums atlaist no darba
Šodien 15.06.19 mātei ar 2 maziem bērniem lika izkāpt no 51 autobusa, garīgi slima, normālu valodu laikam neprot jo nemitīgi kliedza pa visu autobusu pilnā balsī nelīdzsvarota rīgas satiksmes kontroliere, lūdzu atlaist šo kontrolieri no darba! Diemžēl nezinu šīs kontrolieres vārdu bet pievienoju bildi kā šī kontroliere izskatās!
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Labdien, ļoti sen radās tāds jautājums, brauciens sabiedriskā transportā ir tik dārgs, bet kad ir karsti nevar ieslēgt kondicionieri, jo arī veciem autobusiem viņš ir, bet vadītājs to neieslēdz ekonomijas dēļ. Arī jaunajos autobusos daži cenšas neieslēgt kondicionieri, bet mūsu valstī karstums nav tik bieži, lai ekonomēt uz to un ko darīt ja brauciens ir stundu vai vairāk.
Rīgas Satiksme - Nekad neviens autobuss nav laicīgi pieturā
Katru dienu autobusi kavē, neatiet laikos kādi ir norādīti pieturas vai internetā. Nevienu pašu dienu, es neesmu laicīgi ieradusies darbā. Esmu rakstījusi par konkrētu maršrutu uz mājaslapā pieejamiem kontaktiem. Un nekas netiek risināts. Pilnīgs po... Es nemaksāšu ne par vienu biļeti vairāk. Pacietība arī nevar būt bezgalīga.
Rīgas Satiksme - Krāpšana
Narvesen veikali sāk strādāt tikai no plkst.6.30. Autobusos kartes nepieņem. Tādēļ nolēmu mēnešbiļeti papildināt no uzņēmuma mājaslapas izmantojot internetabanku. Mājaslapā nebija brīdinājuma, ka mēnešbiļete nebūs pieejama uzreiz, bet tiks ielādēta e-talonā tikai pēc divām dienām o_o. Man jābrauc ar daudz transportiem tādēļ griezos pie Rīgas satiksmes un lūdzu lai man aktivizē mēnešbiļeti ātrāk, jo man tās divas dienas dārgi izmaksā. Viņi informēja, ka tas nav iespējams, jo esmu pirci...
Rīgas Satiksme - Šoferis 316 mikr.
Ехала 07.06.2019 на микроавтобусе из центра в Кенгарагс с улицы Дзирнаву (15:40).. Первая зашла пожилая женщина, я за ней. Женщина искала свой э-талон, я пока стояла в проходе (свой э-талон уже успела пробить). Водитель что-то мимолетно сказав закрыл двери прижав мне ногу (между ступенькой и дверми)! После того, как я ему это сообщила, начал орать на меня, почему я не прошла дальше(!), на что я возразила, что передо мной стоит пожилая женщина, которая даже не успела еще пробить свой э-талон...
Rīgas Satiksme - Necilvēcīga attieksme no maksas autostāvvietas kontroliera puses
Apstājos paredzētajā auto stāvvietā. Aizejot līdz maksas automātam saprotu, ka maks aizmirsies mājās... Nu nekas-ir taču iespēja ar aplikācijas starpniecību samaksāt izmantojot telefonu. Zvanu uz norādīto nummuru 8585, protams jāizvēlas valoda utt. Paskatos uz mašīnas pusi, jau centīgais soda licējs klāt un raksta. Ejot uz mašīnu zvanu uz nummuru, kuru man nosauca, lai varētu iegādāties aplikāciju, paroli utt. Pieeju un saku, ka šai mašīnai sodu nevajag, tūlīt samaksāšu. Viņš atbil-nav laika ,5...
Rīgas Satiksme - CSN ignorēšana
Šodien 8: 12 16. (nr. 18110) trolejbusa vadītājs, skaļi taurējot, brauca virsū velosipēdistiem uz veloceliņa, nogriežoties pa labi no brīvības ielas uz šmerļa galapunktu. Vienīgais ko viņš varēja paskaidrot - "šeit nav jābrauc". Vai tiešām ceļu satiksmes noteikumi neattiecas uz šo trolejbusu? Līdz šim šeit visi trolejbusu vadītāji ir laipni palaiduši gājējus un velosipēdistus. Viktors
Rīgas Satiksme - Autobusu kustība
Rīgas satiksme 5 autobuss Mežciems - Abrenes iela pēdējā laikā ļoti bieži nekursē vispār pēc grafika. Visbiežāk 20:11 no Līduma ielas vispār neatbrauc vai atbrauc ar pusstundas nokavēšanos! Vai tas ir normāli, ka pat no sākumpunkta autobuss tā kavējas? Uz norādītajiem laikiem vispār nevar paļauties! Kursē kā grib! Sakartojiet autobusu laikus!
Rīgas Satiksme - Nevar atvērt priekšējās durvis
23.05.2019, 21:16, 9.autobuss, pietura - Brīvības bulvāris, autobusa borta numurs - 76712. Autobusa vadītājs speciāli nevēra vaļā priekšējās durvis. Es protams atvainojos, bet kāpēc man ir jāmaksā par braukšanu sabiedriskajā transportā, kur sistemātiski vadītāji vienkārši tāpēc, ka negrib, never vaļā priekšējās durvis? Viņiem pirksts salūzīs, ja uzspiedīs uz to pogu? Labi, vēl ir piedodami, kad to dara ziemā, kad vadītājs sēž kreklā un ārā ir auksti, bet vasarā, kad ārā ir silti, kur ir...
Rīgas Satiksme - Mikro busiņa šoferis
21.05.Pļavniekos no keldišu ielas braucu pl 14,59 braucu uz Imantu kur šoferis mani līdz pieturai galapunktā neaizveda jo steidzīgi bija jādodas uz veikalu kas atrodas pims galapunkta un teica kāpt laukā tā nav pirmā reize ka tā šoferi dara mikro 370 numurs man ir jautājums vaidzētu mikro busiņos ieviest kā takšos šoferu vārdus un uzvārdus lai vieglāk atšifirēt kurš šofers.
Rīgas Satiksme - Обман
У этой фирмы явно закончились деньги или она не знает правил дорожного движения. По выходным дням парковка бесплатная. А то что они не знают правил и никого не предупреждают о том что парковка будет платная не проблема жителей города. Или по их мнению каждый человек должен еженедельно посещать их сайт и выискивать на нем информацию? Как вы относитесь к народу так и народ будет относится к вам.
Rīgas Satiksme - Gangsta pabrauca garām
06.05.2019, plkst. 16;28 vajadzēja piebraukt mikriņam ''Latvijas Pasts'' pieturā. Atnācu 8min ātrak, šoferis pilnā gangstas hodā, matrix brillēs plkst. , 16: 24 pabrauca garām pieturai. Aizbraucu ar 22. Autobusu lidz lidostai un pārkāpu mikriņā. Mikriņam no lidostas vajadzēja izbraukt 16: 35 un kā par laimi piebrauca gansta, iekāpjot mikriņā, prasu: '' kādā sakarā jūs neapstājāties ''latvijas pasts'' pieturā? '' šoferis knapi runājot, saka: ''... Jo... Bija pārtraukums'' es viņam saku, ka viņš...
Rīgas Satiksme - Отвратительный сервис, шофер 22 тролейбуса
06.05.2019 в 6: 05 от остановки Birznieka Upiša водитель 22 тролейбуса видя что люди бегут на тролейбус дождался и демонстротивно закрыл двери перед носом и уехал. Из за этого пришлось ждать еще 20 минут. При этом люди опаздывали на работу.
Rīgas Satiksme - Neadekvati vaditaji
Borta Nr. 74679 maršruta Nr un virziens: 13. Babītes Stacija - Kleisti - Preču 2 laiks 23: 00 un 23: 07 datums 25.04.2019 autobuss pieturēja pieturā kliņģeru iela un atvēra tikai otrās durvis, kautgan pie pirmajām stāvēja daudz cilvēku, kas ir ārzemnieki un izskatījās, ka nezināja, ka, lai atvērtu durvis, ir jāuzspiež poga (kas, starp citu, ne visos autobusos ir jādara, lai iekāptu) . Kad cilvēki saprata, ka ir atvērtas otrās durvis un pirmās durvis netiks atvērtas, visi gāja uz atvērtajām...
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
16.04.2019 gaidiju 32 autobusu plkst 18.13 piņķu pieturā uz centra pusi bij jāsteidzas jo kavēju vilcienu.. Bet autobuss vispār neatbrauca un uz saraksta nebij ziņu ka autobuss nekursē. Tagad pusotra stunda jāgaida līdz nākamajam vilcienam un viss iecerētais nokavēts
Rīgas Satiksme - Maksa
Labdien. Kāpēc tik maz ir kontrolieri? Braukāju daudz, visādos maršrutos, bet ļoti reti ir kontrole. Ļoti daudz brauc par brīvu. Vajadzētu piedomāt kā šo lietu risināt. Jo kāpēc izvēlēties maksāt par braucienu, ja var vienkārši, izkāpt ārā, ja pamana kontrolierus! Paldies par sapratni.
Rīgas Satiksme - Slikta pakalpojuma sniegšana
Šodien no rīta mani kārtējo reizi pārsteidza 40 autobusa izskats (nr 79610) . Ar šādu netīru, vecu, salauztu autobusu nākas pārvietoties katru rītu. Šis autobus bija netīrs, smirdēja, izskatījās kā iepriekšējā vakarā vispār nav tīrīts, salauzts, otrajā bildē pie tās vietas kur grozās autobusā vidus var redzēt ka ir caurums un kāds tur var netīšām ielikt kāju un iespējams to salauzt. 40 autobus ir viens no vairāk lietotājiem pilsētā un ar garu maršrutu. Vai tiešām nevar nodrošināt normālu autobusu. Par ko es maksāju 30 un vairāk eiro mēnesī ja pretī tiek sniegts šāds pakalpojums.
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Rīgas satiksmes darbiniece Keiša Emerita nav kompetenta savā jomā, ka kontroliere. Vai nu, Keiša Emerita saņem procentu no katra sastādītā soda, vismaz tā izskātās, bet situācijas dzīvē ir dažādas, un jādomā līdzi arī, pēc vēstures var paskātīt, ka likuma pārkāpēja neesmu. Braucienus nopirku ieprieķš, drošības pēc pat vairākus, to arī varēja redzēt rīdzinieka kartiņā. Iekāpjot autobussā ar maršruta nr. 38, pienācu pie etalona nolasīšanās iekārtas, nopīkstināju, bet sistēma nenolasīja etalonu...
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Paldies “jaukajai” šoferītei, kura 27.02.2019. no rīta 7:57 atbrauca veselu minūti ātrāk un kura skaidri redzēja kā pieskrēju pie trolejbusa durvīm no priekšas speciāli aizbrauca. :) miiiiiilu. Virzienā Purvciems - centrālā stacija :))) 17. Trolejbuss btw