Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Адрес: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67104800
+371 20361862
Факс: +371 67104802
Категория: Авто / Транспорт  •  Общественный транспорт
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

3%
Жалобы
845
Разрешенные
5
C ответами
95
Посмотреть статистику

Rīgas Satiksme - Жалобы и отзывы

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 48. Autobuss. Autobusam Vaidavas ielas pieturā bija jābūt 7.59 un jāņa poruka vidusskolas pieturā - 8.13. Vaidavas ielā šis autobuss bija 8.10, šobrīd, kad šo rakstu ir 8.54 un autobuss nav pat gustava Zemgala gatvē. Vai tiešām Rīgas satiksme šajā nesaskata problēmu? Cilvēki kavē skolu un darbu. Kaut kas ir jāmaina. Mainiet attiešanas grafiku vai ko citu. Tas nav normāli. 15 minūšu laikā uz skolu braucu vienu stundu - lieliski.

Rīgas Satiksme - Neatbrauca

Neatbrauca Aij, aij, biju ieradies 5 min ātrāk savā pieturā gaidīt savu sabiedrisko, bet tas laikam nodomāja ātrāk atnākt vai krietni kavēt. Tā nu paliku bez sava brauciena uz svarīgām darīšanām un takša saukšanu, lai varu laicīgi paspēt. Nav arī pieejama informācija, ka varētu šis sabiedriskais kavēt, cik ilgi vai arī , ka ir jau pienācis un aizgājis. Ļoti žēl., cerams turpmāk tā nenotiks.

Rīgas Satiksme - Steidzīgais šoferis

Steidzīgais šoferis Sēžu gaidu 17 trolejbusu terbates ielā (virzienā uz Purvciemu) . Paceļu galvu skatos pa kreisi redzu 17 trolejbusu. Vēl nav piebraucis pie pieturas kādus 20metrus. Pieceļos pabrauc garām pat nepiebremzē. Es saprotu kad trolebus apstājas pieturā redz kā nav cilvēku un netaisa durvis. Bet kāpēc šajā gadījumā viņš vienkārši pabrauc garām neapstajoties? !

Rīgas Satiksme - Pasažieri

Pasažieri Vai tiešām nav nekādu variantu cînīties ar tiem dzērājiem , kas ir daudzi no Rīgas satiksmes trolejbusu vai autobusu pasažieriem? Brīžiem ļoti baisi skati un lieliski aromāti. Saprotu, ka viņiem citādāk nav kā pārvietoties, bet daži pārvietojas no galapunkta uz galapunkta. Ko padomās ārzemju tūristi? Diezgan bēdīgs skats bieži vien, dažreiz šie cilvēki ir arī agresīvi

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Rīgas satiksmes mikroautobuss, maršruta nr. 6844 Ķekava - Rīga No Ķekavas gala pieturas jau otro reizi nedēļas laikā atiet ātrāk nekā paredzēts, kā rezultātā tiek kavēts darbs. Šos nepunktuālos šoferus pamanu aizbraucot skatos viedtālruņa pulkstenī, kurš rāda automātiski laiku precīzi! Pirmā reize 07.09.2019. Laikā 11: 00, tā vietā aizbrauca 10: 54 (par 6 min ātrāk) un 10.09.2019. Laikā 11: 00, tā vietā aizbrauca 10: 56. (par 4 min ātrāk) vai šī patvaļa ir jau norma, vai tomēr Rīgas satiksmes vadība izdarīs nepieciešamos secinājumus un sodīs šoferus par grafika neievērošanu?

Rīgas Satiksme - некомпетентность

некомпетентность Привет! По существу... Трамвайная остановка № 5,9 ул лугажу... Сделали остановку по весне... Красиво.. Но одну левую сторону (боковушку убрали) .. Срезали болты... Заварили (виден шов сварки) ... Зачистили болгаркой и забыли! Уж скоро 2 месяца не могут загрунтовать и закрасить... Что это? Может так красивее с облупленной стороной трубы... Кто ни будь вообще принимает работы? Или ждете пока совсем заржавеет и новую построите? ... Деньги ж некуда девать видно... Спасибо за участие!

Rīgas Satiksme - Smaga bremzēšana.

Smaga bremzēšana. Labdien. 21 autobusa maršrutā no Juglas, Un No Alfas pieturas 13: 11, autobusā ar numuru 68248, kas redzams salonā aiz šofera. Ļoti smagi bremzē, tā, ka pat cilvēki, kas sēž, klanās uz priekšu un atsitās pret atzveltnei, kad bremze tiek atlaista. Un ja ir jaunas bremzes, vai vecās, neuzskatu par attaisnojumu smagi (asi) spiest bremzi.

Rīgas Satiksme - Autobusa šoferis ignorē sarkano gaismu

Autobusa šoferis ignorē sarkano gaismu Labdien. Šodien biju lieciniece tam, kā 5. Autobusa šoferis maršrutā uz Mežciemu, borta numurs Lb 8650, ignorēja luksofora sarkano gaismu uz S. Eizenšteina ielas, ap pl. 17.40, tādējādi gandrīz notriecot mazu zēnu, aptuveni 3 gadus vecu, kuru laimīgā kārtā atpakaļ parāva ar viņu kopā esošais cilvēks. Autobusa riteņi pabrauca garām zēnam vien dažu cm attālumā. Par redzēto informēju Rīgas satiksmi. Tas ir kaut kāds ārprāts!

Rīgas Satiksme - Apkalpošana

Apkalpošana Pirms pāris dienām braucu ar 19. Trolejbusu maršrutā Pētersala - Ziepniekkalns. Braucu kopā ar meitu (gadu veca) kura sēdēja bērnu ratiņos. Trolejbuss piestāja pieturā inženieru iela kura bija mūsu pietura, ir cilvēku nerakstīts likums par to ka vispirms izkāpj pasažieri kuri jau atrodas sabiedriskajā transportā un tikai tad iekāpj tie kuri uzsākuši savu maršrutu bet šoreiz tā nebija visi jaunatbraucēji iebrāzās iekšā un tikai tad varēju censties izbraukt ar meitas ratiņiem bet ar to vēl...

Rīgas Satiksme - Gandrīz nokļuvu slimnīcā !

Gandrīz nokļuvu slimnīcā ! Autobus ar 69537 numuru laikā 11.43 (1.08.2019) datumā - neprot brēmzēt, laikam problēmas ar kājām, jo ielidojam bedrē ar tādu ātrumu, kā es pielecot atzītu kāju, dibenu un labi ka paveicās un telefons ir dzīvs. Man pirmo reizē dzīvē tāda situācija. Bet tik ļoti nepatīkami, ka pat nolēmu uzrakstīt te, varbūt kāds tur vismaz pa kaklu dabūs, par tādu ņirgāšanos, es maksaju 50 eu mēnesī un man vēl jāuztraucas, ka kaut kas neļāva var notikt, ja vadītāji vada nevis cilvēkus bet baļķus, manuprāt pat reālie baļķi jūtas labāk braucot ar furu nevis kā mēs vizinamies ar rīgas satiksmes autobusiem.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Здравствуйте, хочу написать жалобу на сервис маршруток под номером 263. Каждый день сажусь в неё с остановки skanu iela на последний рейс в 22: 28 по рабочим дням. Маршрутка никогда не приезжает во время, чаше всего и вовсе, не приезжает. Из-за этого мне приходиться тратить деньги на такси, чтобы добраться до дома, так как нету возможности садиться на предыдущий рейс. Пожалуйста, сделайте с этим что-нибудь!

Rīgas Satiksme - 60 maršruta autobuss kurse tikai darba dienās!

60 maršruta autobuss kurse tikai darba dienās! Rīgas satiksme pienem kur un ka reisā laist autobusus. Braukāju ikdienā ar 60 maršruta autobusu. Tā kā sanāk strādāt arī brīvdienās tad vienkārši nav iespèjas tikt uz darbu jo šis maršruts kursē tikai darba dienās. Kā lai darbinieki tiek uz darbu ja brīvdienās nav šada autobusa? Ne katram ir savs auto ko izmantot. Ceļa uz darbu sanak ar kājām ik rītu staigāt ap divām stundām vienā virzienā. Vai tiešām rīgas satiksme nevarētu arī brīvdienās nodrošināt šā maršruta reisus?

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Ja jūs mainījāt savus noteikumus, ka iekapšana tikai pa priekšējām durvīm, tad arī mainiet sarakstu... Autobuss vienmēr kavējas 20 minūtes, tagad ar šo iekāpšanu veselas 40 minūtes. Ienākot autobusā, biļeti varēja nopīkstināt pie jebkura “pīkstinātajā”, tagad tikai pie šofera, nezinādama to gribēju doties uz vietu un nopīkstināt biļeti, šoferis bļauj mugurā biļeti. Esiet cilvēcīgi...

Rīgas Satiksme - Jaunā iekāpšanas un izkāpšanas sistēma

Jaunā iekāpšanas un izkāpšanas sistēma Ļoti slikta ir jaunā iekāpšanas un izkāpšanas sistēma. Pasažieri nelasa uzrakstus uz transporta durvīm, tā rezultātā tiek kavēta iekāpšana - vadītājs skaidro noteikumus. Pasažieri reti kad sagatavo braukšanas karti pirms iekāpšanas, tādējādi atkārtoti kavēta iekāpšana - vadītājs pilda kontroliera pienākumus. Tikai trešām kārtām vadītājs pilda savas profesijas pienākumus! Padomājiet kā tas notiek lietainā laikā! Rīga ir galvaspilsēta un pasažieru ir daudz. Šī sistēma sagādā tikai neērtība...

РешеноRīgas Satiksme - Braukšana pie sarkanās gaismas

Braukšana pie sarkanās gaismas Šodien 25.06.2019 apstājos pie sarkanās gaismas Dzirciema un slokas ielas krustojumā plkst. 9.38, kad pēc brītiņa krustojumu šķērsoja 25 maršruta trolejbuss nr. 29311 (virzienā no centra) . Vadītāja bez emocijām, neskatoties ne uz vienu pusi, mierīgi šķērsoja krustojumu pie sarkanās gaismas!

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Vēlējos arī jums paziņot kādi šoferi ir Rīgas Satiksmes Autobusos. Šodien braucu 4 autobusā. Kods vai bunkurs 68515. Es ceru, kā pēc šī koda rīgas satiksme zinās, kas bija pie stūres šim autobusam. Stāsts ir īss. Autobuss piebrauca pieturā un kā jau visi paklausīgi šoferi aiztaisa durvis, kad redz, ka kāda, gados vecāka kundzīte, skrien uz transportu. Es, protams, saprotu, ka ir grafiks, bet takā transports nekavēja, bet gan bija mazliet ātrāk, nevēlējos, lai šofera nolaidības dēļ cilvēki...

Rīgas Satiksme - Lūgums atlaist no darba

Lūgums atlaist no darba Šodien 15.06.19 mātei ar 2 maziem bērniem lika izkāpt no 51 autobusa, garīgi slima, normālu valodu laikam neprot jo nemitīgi kliedza pa visu autobusu pilnā balsī nelīdzsvarota rīgas satiksmes kontroliere, lūdzu atlaist šo kontrolieri no darba! Diemžēl nezinu šīs kontrolieres vārdu bet pievienoju bildi kā šī kontroliere izskatās!

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, ļoti sen radās tāds jautājums, brauciens sabiedriskā transportā ir tik dārgs, bet kad ir karsti nevar ieslēgt kondicionieri, jo arī veciem autobusiem viņš ir, bet vadītājs to neieslēdz ekonomijas dēļ. Arī jaunajos autobusos daži cenšas neieslēgt kondicionieri, bet mūsu valstī karstums nav tik bieži, lai ekonomēt uz to un ko darīt ja brauciens ir stundu vai vairāk.

Rīgas Satiksme - Nekad neviens autobuss nav laicīgi pieturā

Nekad neviens autobuss nav laicīgi pieturā Katru dienu autobusi kavē, neatiet laikos kādi ir norādīti pieturas vai internetā. Nevienu pašu dienu, es neesmu laicīgi ieradusies darbā. Esmu rakstījusi par konkrētu maršrutu uz mājaslapā pieejamiem kontaktiem. Un nekas netiek risināts. Pilnīgs po... Es nemaksāšu ne par vienu biļeti vairāk. Pacietība arī nevar būt bezgalīga.

Rīgas Satiksme - Krāpšana

Krāpšana Narvesen veikali sāk strādāt tikai no plkst.6.30. Autobusos kartes nepieņem. Tādēļ nolēmu mēnešbiļeti papildināt no uzņēmuma mājaslapas izmantojot internetabanku. Mājaslapā nebija brīdinājuma, ka mēnešbiļete nebūs pieejama uzreiz, bet tiks ielādēta e-talonā tikai pēc divām dienām o_o. Man jābrauc ar daudz transportiem tādēļ griezos pie Rīgas satiksmes un lūdzu lai man aktivizē mēnešbiļeti ātrāk, jo man tās divas dienas dārgi izmaksā. Viņi informēja, ka tas nav iespējams, jo esmu pirci...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы