www.sudzibas.lv Rīgas Satiksme Nepieklājīga, nokompetenta, nejauka kontroliere pie vanšu tilta

Rīgas Satiksme - Nepieklājīga, nokompetenta, nejauka kontroliere pie vanšu tilta

Ikdienā nedzīvoju Latvijā, taču zināju, ka ir tāda Rīgas Satiksme aplikācija. Redzu, nāk 5. Trolejbuss, un nekur apkārt nav iespējams nopirkt e-talonu. Iekāpju, un sāku nolādēt aplikāciju, lai vispār varu nopirkt biļeti. Kamēr to daru, braucam pāri vanšu tiltam, pārdaugavas virzienā. Pirms pieturas transportu aptur kontrole, un iekāpj vairāki kontrolieri, tai skaitā sūdzības galvenā varone. Sieviete gados, teiktu 70+, īsa, sakumpusi, mati tumši/uz melno pusi. Sāk pārbaudīt biļetes, nonāk pie manis, pagriežu telefonu, un rādu, ka vadu kartes datus, un atpakaļ skan nedz normāls teikums, nedz pieklājīgs tonis. Vienkārši sāk bļaut virsū, par to ka biļete jānopērk pirms tam, un kā tas vispār ir, ka biļeti nenopērk pirms kāpj transportā. Jāpiebilst, ka 5. Trolejbuss nenāk bieži, brīdi kad braucu, nākamais bija pēc 30 minūtēm, un par cik bija norunāta tikšanās, nevarēju gaidīt. Nenoliedzu, ka biļete nebija, tādēļ sods, to es saprotu, taču kontrolieres attieksme bija vienkārši zem katras kritikas.
Pēc bļavieniem, ka biļete jāpērk pirms kāp transportā, pasaku ''nav jākliedz, man ar dzirdi viss kārtībā''. Tas šo tanti vēl vairāk aizkaitināja, jo pēc sejas jau varēja pateikt, ka aizsvilusies riktīgi. Izkāpjam ārā, prasa kā maksāšu, pat nepasakot summu, cik jāmaksā... Prasu, cik jāmaksā? Pasaka, ka 15eur ja maksā uzreiz, ja kvīts, tad 30 eur. Ļoti savādi likās, ka tante ļoti gribēja lai maksāju skaidrā, un lai uzrādu dokumentus, taču man nav jāuzrāda dokuments, jo čekā šādu informāciju tā pat neliek, pasaku ka nav. Atkal skan rupjas atbildes. Labi, maksāju ar karti, taču kādēļ man sevi apgrūtināt un ņemt ārā maku, la izņemtu karti, ja ir applepay. Tad nu sākās, vispār nemaz neprot izmantot ierīces, kuras viņai ir. Kādas 3 minūtes, kamēr tantei atnāca saprašana par to kas un kā jādara. Tad vēl vismaz 3 minūtes, kamēr sajēdza, kur jāpīkstina karte lai samaksātu. Fakts, ka ķērās pie mana telefona, un ''lika'' tur kur vajag lai maksājums aizietu, arī liekas lieks. Kāds ir iemesls tev, kā kontrolierei grābstīties gar manu īpašumu, ja tu pati nezini, ko tu dari. Atsauca kaut kādu sievieti palīgā, vīrietis ar pienāca. Nu tad beidzot aizgāja. Un tad vēl čeku aparāts kaut kāds jocīgs un jāgaida 10 minūtes lai vispār izdotu čeku. Nu ļoti negribas ticēt, ka aparāta vaina, drīzāk tas, ka pati nesaprot kas un kā jādara. Kamēr atzīmēja savā blociņā kaut ko, trīs reizes jautāja vai braucu ar 5. Trolejbusu... Kā tāds indivīds var strādāt, ja pat nespēj atcerēties kādā transportā iekāpi pirms 5 minūtēm. Vai tiešām Rīgas satiksme pieņem kuru katru, un neizvērtē indivīdu verbālās komunikācijas spējas? Kā vispār ar tādu toni, izteikumiem var strādāt, mani tiešām neinteresē ka esi pensionāre, kas vēlas strādāt, vēl jo vairāk, tik ilgi staigājot pa planētu jau nu vajadzētu būt saprašanai par verbālās komunikācijas normām, un iemācīties strādāt ar aparātiem arī vajadzētu būt normai, man nav jāpavada liekas 20 minūtes stāvot, kamēr kontrolieris nekompetenti runā un nespēj izmantot darba doto tehniku.

27.07.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы