Адрес: |
Vestienas iela 35 Rīga Latvia - LV - 1035 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67104800 +371 20361862 |
Факс: | +371 67104802 |
Категория: | Авто / Транспорт • Общественный транспорт |
Социальные сети: |
Rīgas Satiksme - Жалобы и отзывы
Rīgas Satiksme - Rīdzinieka karte
Tātad, vai tas vispār ir pieņemami,? Es būdams skolnieks aizmirsu nopīkstināt savu e-karti, jo skrēju uz autobusu un ieskrienot iekšā pavisam aizmirsu. Man kontroliere (gados, parasti tas, kuras ir gados ir visneapmierinātākās un nejaukākās, var redzēt, ka bērnībā viņas kāds apdalījis vai darījis pāri, jo šajā profesijā viņas var citiem atriebties) pienāca klāt un paprasīja e-karti, es iedevu un izrādas ka nebiju nopikstinajis, piedāvaju nopikstinat, bet viņa man man sāka skalot smadzenes ar to...
Rīgas Satiksme - Netaisnība
Sveiki atkal! Kontolieriem laikam tiek maksāts % no sodu izrakstīšanas. Ja var izrakstīt sodu aptuveni 5 klases skolēnam par vienkāršu e - talonu nepielikšanu. Skolēniem ir 100% apmaksāti braukšana uz visu mācību gadu un arī arpus tā. Pamatojums kāpēc skolēns nepieliek e-talonu var būt tāds ka transportā tiešām no rīta to nevaru izdarīt. Labrīt, Rīgas satiksme. Kauns!
Rīgas Satiksme - Neaptur pieturā
Labdien! Jau kuro reizi gaidu autobusu Rīga - Cēsis ( kas no Rīgas izbrauc 21.30) pieturā Sili, kas ir Inčukalna novadā, taču autobus vienkārši pabrauc garām, lai gan stāvu ar atstarojošo vesti un lukturīti. Tas ir mans vienīgais transports pēc darba, lai nokļūtu mājās, nav patīkami pus vienpadsmitos palikt uz ceļa un domāt kā lai nokļūst mājās. ( 7.11.17)Tas nenotiek pirmo reizi, ka viņš pat pa otro joslu ātrumā aizbrauc garām.
Rīgas Satiksme - Samàksāts par e talonu, bet tas nestrādā
Šodien 07.11.2017 no rīta 8.00 caur Rīgassatiksmes mājas lapu nopirku studenta mēneša biļeti pa 16 eiro. Bija rakstīts, ka tas darbosies sākot ar pirmo reğistrāciju, bet iekāpjot autobusā uzrāda, ka tam ir beidzies derīguma termiņš. Ko tagad darīt?
Rīgas Satiksme - Krāpšana
Krāpšana, papildināju savu e-talonu ar 4 triem braucieniem autobusā pieliekot pie lasītajā tas uzrāda kad ir palikuši tikai viens brauciens un šī nav pirma reize kad tā notiek. Citreiz pat lasītajs nelasa e-talonu un tad liekot nākamo reizi pie lasitaja tas uzrada kad vairs nav braucienu. Tas nav pieņemami ja man ir jāmaksā tik liela cena un pat tad man noņem visus braucienus nost.
Rīgas Satiksme - Iekāpšana transportā
Pulkstens 15:13 kāpu 15 trolēbusā pieturā Centrāltirgus kas devās uz Latvijas uneversitāti mēģināju ar ratiņiem iekāp transportā vadītāj pat nebij spējīgs piebraukt tuvāk pie apmales kā pēc likuma viņam būtu jādara un nenolaida transportlīdzeklilīdz ar ko bez citu palīzības nespēju iebraukt transportā transport līdzekļa numurs i 17671 un tāda situācija nav pirmo reizi kādēļ bērniem ir jācieš lūdzu vērst uzmanību šai problēmai un kautko darīt lietas labā lai māmiņām ar mazuļiem nebūtu tādu apgrūtinājumu iekāpt sabiedriskajā transportā
Rīgas Satiksme - Netaisnība
Šorīt iekāpu Rīgas satiksmes autobusā nr. 2, virzienā uz centru, plkst. 7:35. Cilvēki kā vienmēr šajā maršrutā ir līdz durvīm. Nakamajā pieturā iekāpa kontrole. E-talonu nereģistrēju, bet man ir tekošā meneša biļete uz visiem transportiem 50 Eur. Kura darbojas visu mēnesi. Uzlika sodu 30 Eur. Vai tas ir godīgi ka sodu maksā cilvēks, kas samaksājis ir par visa mēneša visām dienām? Pilnīgi man nav ko teikt. Paldies!
Rīgas Satiksme - На свалку
В виду того что пользуюсь дешёвой косметикой наревелась, наплакалась. Долго думала кому пожаловаться. Меня бросил любимый человек, вот реально взял и бросил. Он мне сказал с потёкшой помадой и потёкшой тушью пошла ВОН! а причина в том, что пока я стояла в пробке вся моя дешёвая, поддельная косметика растеклась по лицу. И вот я зашла на сайт Rīgas Satiksme и что я там увидела: Rīgas satiksme Тип: Муниципальное общество с ограниченной ответственностью Основание; 2003 Расположение: Flag of...
Rīgas Satiksme - Šoferis runā tikai KRIEVU VALODĀ
Šorīt, 24.10.2017. braucot ar 37. autobusu (plkst. 07:38 iziet no pieturas "Imantas 4"), tas nezināmu apstākļu dēļ apstājās netālu no tc Dammes (pieturā). Tika izslēgts motors, šoferis izkāpa no autobusa un kaut kam zvanīja (pieļauju, ka dispečeram). Tikmēr pasažieri sēdēja autobusā. Pēc dažām minūtēm šoferis iekāpa atpakaļ autobusā un ziņoja pasažieriem par situāciju KRIEVU VALODĀ. Citu pasažieru aicinājumus sniegt informāciju latviski, šoferis ignorēja. Vēl joprojām nesaprotu, kas bija par...
Rīgas Satiksme - Autobusa šoferis
Drausmīgākais, kuru es zinu! Autobusa šoferis nerēķinās ar cilvēkiem! Otrdien 17.10 braucu 6.25 no stacijas laukuma ar 38 autobusu, protams, autobuss atbrauc 6.30 kā jau katru rītu. Sīkums tas, ka nokavē, bet pa ceļam šoferim liekas svarīgāk pastaigāt pa salonu, pastāvēt 8min pieturā, padzert kafiju un nemaz nekur nesteigties, braucot uz 20km/h, apzinoties to, ka viņš jau kavē. Man bija jāizkāpj pieturā garā iela, kurā autobusam jāpienāk 6.49, protams, izkāpu 7.01 un nokavēju darbu. Vai tas, ka...
Rīgas Satiksme - E-talona pagarināšana studentam
Haoss. Ja esi students un vēlies pagarināt e-talonu. Apbruņojies ar pacietību. Med. studenti 6 gadu laikā Rīgas satiksmei samaksājam ap 1000 eiro tikai student biļetēs vien. Vienvārdsakot e-vidē sistēma nobrukusi. Pat ja rāda, ka informācija aizgājusi - nav. Tad uzzinam, ka vajag izzinu no universitātes! Tad uzzinam, ka kopš vasaras tiesības vairs nav dokuments.? Līdzi ir vadītāja apliecība, vecais etalons, izziņa, ja vajag studējošā apliecība un isics... Visur bilde un vārds. Sakot, ka tikko...
Rīgas Satiksme - Briesmīgs serviss
Pirmo reizi mūžā rakstu sūdzību. Nekad nedomāju,ka tik elementārs process kā studenta statusa pagarināšana e-talonam var kļūt par bezgalīgu procesu... pieteicu statusu elektroniski. 2 nedēļu laikā reakcijas nekādas. Zvanot uz info tel.iesaka griezties klientu apkalpošanas centrā. Klientu centrā rindā priekšā 46 cilvēki! 20min laikā no tiem apkalpoti 4! Vājprāts! Totāls haoss iestādē.
Rīgas Satiksme - Карта Рижанина - Начисление поездок
Даже если у вас в обучении был или есть высший балл по математике и информатике, забудьте о нём, если речь пойдёт о начислении поездок на карту рижанина. Система разработана со специальным учётом того, что все вокруг идиоты и их нужно стричь, как овец. Если, например, покупаете 3 часовых поездки на рабочий день, а на следующий день - ещё 2 поездки, при этом используете их нерегулярно, то после первой поездки вместо "осталось 4 поездки" (из 5-ти) валидатор будет писать в остатке 2, а ещё через...
Rīgas Satiksme klientu centrs Kurzemes Prospekts 137 - Очень медленное обслуживание
За полтора часа на получение нового эталона прошло только 5 человек, хотя весь процесс занимает максимум 10 минут, работают 2 человека, работницы спокойно при всем этом выходят вальяжно покушать рядом в столовую на минут 20. Сентябрь, школьники и студенты делают эталоны, работать можно и побыстрее! А очередь растет!
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Ochenj chasto opazdivaet, bivaet voobshe ne prihodit, da i voditeli takoe chustvo budto ne ljudej vezut a kakieto veshi perevozjat. Vasha usluga voobshe ne osobo poleznaja, berite primer s RMS!
Rīgas Satiksme - Neapstājas pieturā
Šodien(21.07.2017, 17:30 gaidiju 16 autobusu Tallinas ielā, protams, autobus pabrauca man garām un pat neapstājās. Šoferi pat neievēro, ka pieturvietas ir pārceltas. Kā arī šodien no rīta 06:34 16 autobus pat neatbrauca. Rigas satiksmes dēļ jākavē darbs, cenas transportam astronomiskas, bet kvalitāte protams nekāda!
Rīgas Satiksme - Nav atveramas durvis
В последнее время на новых автобусах нужно чтобы открыли двери нажать на кнопку в автобусе.. неизвестно что это за кнопка сенсорная или нужно давить на нее.. в любом случае водитель двери не открывает. И когда подьезжает автобус к остановке нужно бегать вокруг автобуса искать эту кнопку... поехал на озеро искупаться и когда подьехал автобус бегал вокруг автобуса чтобы както открыть двери.. чуствовал себя на программе розыгрыша. Вроде автобус приехал а открыть двери нечем!
Rīgas Satiksme - Furu, smago mašīnu kustība Vecmīlgrāvī Meldru ielā.
Furu un smago mašīnu kustību pārblīvējums Meldru ielā. Atrodoties mājās,nervi vairs netur troksni, kad lecošās mašīnas piezeminās no pusmetra augstuma, kad uzķerās uz ļukiem vai ceļa nelīdzenumiem,liekas karš sakās. Lūdzam savest ielu kārtībā, mēs esam cilvēki. Varianti:1)savest kārtībā ceļu; 2)samazināt ātrumu; 3) samazināt smago mašīnu blīvumu. Ar cieņu mājas Meldru 26 iedzīvotāja
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Cik apbēdinoša sajūta radās apmeklējot pirmo un, droši varu teikt,pēdējo reizi,Rīgas Satiksmes klientu apkalpošanas centru Autoostā (Prāgas iela 1,Rīgā).Devāmies ar meitu uz šo iestādi iegādāties studentiem paredzēto e-talonu.Paņēmām elektronisko rindas kārtas numuriņu.Palasot izvēlni ar piedāvātajām pozīcijām lielu skaidrību neguvām,tādēļ izvēlējāmies saprotamāko ierašanās mērķim.Kad pienāca mūsu kārta,operatore Mārīte paziņoja ,ka ir paņemts nepareizs numuriņš,lai paņemot pareizo un stāvam...
Rīgas Satiksme - Ужасная езда водителя автобуса
Автобус Rīgas satiksme, Nr. 50 TEC-2 - Abrenes iela. Nr. 75501. Ехали я с коляской, в каляске грудной ребёнок, 10.07 в 11:00 выезжал из ТЕЦ-2. За рулём автобуса женщина. Водит автобус ужасно, как будто дрова везёт. Как таким людям вообще разрешают возить людей?