Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Šodien braucu ar Rīgas satiksmes 11t autobusu pēcpusdienā, ne pārāk labi saprotu vēl visu šo biļešu sistēmu, kas, manuprāt, ir ļoti nepārdomāta, braucienu apmaksāju, kas bija redzams mana bankas izraksta, bet sanāk, ka it kā brauciens nav reģistrēts tomēr, iekāpa kontrole, kad sieviete rādu, ka brauciens ir apmaksāts, bet nesaprotu, kas tieši skaitās nereģistrēts, viņa sāk kliegt man virsū, ka es tagad esmu naudu kabatā ielikusi, nu jau ir par vēlu reģistrēt kaut ko, ja nesaprotu kā strādā sistēma, lai nebraucu ar transportu, kad saku taču pastāstiet, ka tagad tālāk ir jārīkojas kad brauciens ir apmaksāts, kas vēl ir vajadzīgs, jo esmu no citas pilsētas un ne pārāk šobrīd pārzinu jauno sistēmu, viņa plātās, agresīvi kliedz virsu, jākapj esot laukā, jāmaksā 50€ sods, jāstāv lietu tagad ārā. Ārā mēs vēl turpinājām strīdēties, jo vēlreiz uzrādu bankas izrakstu, jo nezuskatu, ka esmu vainīga, jo par braucienu tomēr esmu samaksāJusi un, ja izdarīJusi, ka tagad saprotu kaut ko nē līdz galam, lai taču paskaidro. Sieviete vienkārši turpināja savu kliedzamo tekstu, uz ko es viņai atbildēju, ka es vairs netaisos klausīties šo agresiju un kliegšanu un dodos pie viņas kolēģa cerība normali aprunāties, uz ko viņa sāka kliegt, ka kur es te tagad iešu utt. Aizgāju pāris metrus līdz viņas kolēģim, vīrietis, protams, pieminēja, ka nav ko braukt ar transportu, ja nesaprotu sistēmu, bet tapat tomēr laipni un normālā toni paskaidroja, kas ir izdarīts ne tā un kā ir jārīkojas nākamreiz, protams, vēlreiz pārliecinājās, ka brauciens ir apmaksāts. Paldies kolēģim par šo situācijas atrisināšanu. Bet Rīgas satiksme, tad nu pirmkārt lūdzu tieciet galā ar saviem agresivajiem darbiniekiem, kas sāk kliegt virsu ne no kā pēc būtības, ja neesi piemērots klientu apkalpošanas darbam, tad neesi un ir jāiet prom vai jāmainās, otrkārt pārdomājiet lūdzu šo biļešu sistēmu, ne pie šofera var nopirkt biļeti, ne autobusus ir automāti kur to nopirkt, nu kā to izdarīt cilvēkam kam nav interneta vai ceļa laikā izslēdzas telefons? Tagad arī putenī būs jādzen cilvēki ara, jo viņam, piemēram, ir izslēdzies telefons? Nedomāju, ka viss tiešām ir labi pārdomāts, un, protams, zelta frāze - nemāki nopirkt biļeti, nelieto transportu, labais, super sauklis Rīgas satiksmei, tā tik vien "gribas" izmantot jūsu pakalpojumus. Tas tikai mudina ātrāk pabeigt tiesību likšanu! 👍

Дополнено Miermīlīgā 22.03.2023

P. S. Tā kā brauciens bija apmaksāts, bet nebija ievadīts autobusā tas numurs, sieviete varēja vienkārši paskaidrot, kā to izdarīt un tas arī viss, nevis izsēdināt ārā un uztaisīt traci.

22.03.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (6)

Good Intentions 22.03.2023

Nopērkat biļeti pirms iekāpšanas un reģistrējiet braucienu noskanējot kodu vai ievadot manuāli, kas nav skaidrs? Ja nav skaidrs, tad vienmēr var nopirkt e-talonu.

Video: https://zinas.tv3.lv/auto/rigas-satiksme-ievies-ar-telefonu-skenejamas-qr-kodu-biletes/

M Miermīlīgā 22.03.2023

Es jau teksta minēju, ka biļeti es nopirku, bet nesapratu, kā vēl kaut kas klāt ir jāpiereģistrē, tā dēļ arī šī situācija izveidojās. Kontrolierei nebija absolūti tiesības šādi uzvesties, un pēc tā kā, pateicu, ka neesmu no Rīgas un nezināju, ka vēl kaut kas papildus ir jāreģistrē varēja jau nu tomēr cilvēcīgi paskaidrot, vai tas ir tik grūti un nesaprotami? Ja tas ir grūti un nesaprotami, tādas elementāras ētikas normas nu tad nav brīnums, ka var arī līdz galam nesaprast jauno biļešu sistēmu! Sūdzību ir ne tik daudz par darbinieci, cik par jauno sistēmu un to nepārdomātību. Jo izskatās arī pašiem darbiniekiem šī sistēma nepatīk, ja reiz ir tāda agresija. E-talonus arī vairs netirgo visas iespējamās vietas.

Good Intentions 22.03.2023

Kontrolieres rīcība nav korekta, bet šādā darbā tāpat, kā apsardzes darbā var noķert diagnozi ņemoties ar dāžādiem kadriem un klausoties dažādus pekstiņus - nepateicīgs darbs.

M Miermīlīgā 22.03.2023

Nav korekta ir maigi teikts! Es saprotu, ka darbs ir smags, tieši tādēļ es biju maksimāli iecietīga un pieklājīga, lai arī pretī jau bija paaugstināts tonis un mēs knapi to vienu pieturu nobraucām, un tieši tādēļ saprotot, ka konkrētā kontroliere nav īsti atbilstošajā stāvoklī, lai situāciju risinātu, jo nu ar cilvēku kurš bļauj tikai par sodu un vēl nez ko, jēgas nav runāt, tādēļ devos pie viņas kolēģa situāciju tālāk risināt, nevis aizbēgt, vai vēl kaut ko, pēc tā vien jau, manuprāt, var spriest, ka nu neesmu es no kašķīga tipa pasažieriem. Ja tomēr ar šādu agresiju tiek pavadīta diena un vērsta uz citiem, ir stipri jāpadomā vai nevajag mainīt darbu, jo tā rada kaitējumu sev un citiem.

Šodien labāk braukt ar velo, ar elektroskuteri, ar taksometru, da ar jebko, izņēmot Rīgas Satiksmes transportu - smird, šausmīgi netīrs un vēl šausmīgi lēns, nepamatoti augstas biļešu cenas.

M Miermīlīgā 23.03.2023

Nepamatoti augstas biļešu cenas, jā, domāju tā arī ir, par smirdēšanu un netīrību nevaru komentēt, man ne tik bieži sanāk ar tādiem transportiem braukt un parasti viss ir tīrs. Katrā ziņā Rīgas Satiksmes mērķis - palikt zaļākai Latvijai, Rīgu bez automobiļiem utt, ar šādu attieksmi nepanākt, tas tikai vairāk raisa vēlmi pārvietoties ar privāto mašīnu un pēc iespējas mazāk viņu pakalpojumus lietot.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы