Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Адрес: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67104800
+371 20361862
Факс: +371 67104802
Категория: Авто / Транспорт  •  Общественный транспорт
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

3%
Жалобы
846
Разрешенные
5
C ответами
96
Посмотреть статистику

Rīgas Satiksme - Жалобы и отзывы

Rīgas Satiksme - Nepareiza autobusa šofera rīcība

Nepareiza autobusa šofera rīcība Šodien, pulkst. No centra 15: 10, alfā 15: 40 autobusa Rīgā-Sigulda, autobusa vadītāja rīcība un attieksme bija nepareiza un nelaikā. Kāpjot autobusā puisis vēlējās norēķināties ar karti, autobusa šoferis niknā balsī uzjautāja, vai vins drīz taisās maksās, puisis atbildēja ka viņš maksā ar karti un ka uzradās aparāta ka nav savienojuma. Protams ja aparātu neieslēdz to nevarēs izdarīt. Autobusa vadītājs nikni atteica, ka lai mākas skaidra naudā. Es neizturēju un pateicu pretī, ka ne visām...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 4. Trolejbuss dūc, ir ļoti skaļš transporta līdzeklis. 09.01.2020. Braucu no pieturas Ziepniekkalna vidusskola 7.44 pie stacijas 8.18, pie vef 8.40 (pēc saraksta 8.25) . Izkāpu no trolejbusa sāpošu galvu un sliktu pašsajūtu. Mani neapmierina šāds transporta veids, kas līkumo pa Pārdaugavas ieliņām. 40 autobuss līdz vef brauca 40 minūtes. Ceļš uz mājām bija šausminošs, jo no mūksalas apļa izbraucot uz k. Ulmaņa gatvi, trol. Sāka nenormāli skaļi dūkt un vibrēt. Man ir slikti no tām vibrācijām un...

Rīgas Satiksme - Trolejbusa vadītāja vienaldzība

Trolejbusa vadītāja vienaldzība 2019. Gada 31. Decembrī, jaunietis (mans dēls) brauca no centrālās stacijas ar 22. Trolejbusu (aptuvenais laiks 21: 36) uz pieturu Ilūkstes iela, pa ceļam aizmiga, un saprotams aizbrauca līdz galapunktam, kur šoferis nedadomājās viņu pamodināt, lai izkāptu. Sēdēja netālu no šofera apmēram otrajā rindā. Trolejbuss brauca nākamo reisu, ar visu bērnu, kad bērns pats uztrūkās, bija saharova iela (pie prismas) un tad viņš izkāpa ārā. Vai tiešām šoferi redzot šādu situāciju, kad bērns ir iemidzi...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss, likuma pārkāpumi

Slikts serviss, likuma pārkāpumi Водители ''rīgas satiksme'' часто едут и на желтый и на красный. Другие правила тоже не для них. Почему у вас работают люди, нарушающие закон и рискующие жизнями людей? Регулярно вам звоню, а толку никакого. Лично ваши дети не ходят по улицам, где за рулем невменяемые или слепые? Многие операторы даже не в состоянии достойно принять информацию о нарушении пдд. Вам сообщают всю нужную информацию для наведения порядка! Хватает быдла за рулем частного транспорта, которые считают дорогу своей собственностью и не в курсе. Что существующие правила не просто так придуманы.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Sveicināti, dariet kaut ko, lai netīri, smirdīgi cilvēki jau beidzot nebojā rs gleznu citu eu valstu reitingā. Nu, tas ir pretīgums. Par maksu vēlas vemt 99% no transportā esošājiem. Paldies. Maz ticu, ka tiks kaut kas darīts, bet rakstīšu un zvanīšu katru reizi, kad man būs jāmaksā par servisu, kura nav.

Rīgas Satiksme - Šausmas

Šausmas 13 autobuss un tā maršruta plānotāji, degt jums visiem ellē! Vienīgais buss un no 2 reisiem stundas laikā nav ieradies neviens, un reisā pirms tam autobuss aizbrauca 7min agrāk nekā vajadzēja;! Jūs tur vaše ohreneļi?

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien. Velētos noskaidrot šadu lietu. Tātad - no 2020. Gada 2. Janvāra tiek likvidēts 40. Autobuss un aizstats ar 4. Trolejbusu, bet šodien (varbūt jau ari atrāk) ievēroju, ka lai ari 40. Autobusa maršruta saraksts eksistē - augša pie pieturas kur paradīti kursējošie transporta veidi vairs nav pie autobusiem 40, bet pie trolejbusiem jau ir vel nekursējošais 4. Trolejbuss. Tas rada neizpratni cilvēkiem, kas gaida sabiedrisko transportu, it īpaši tiem, kas nebrauc tik biezi un pēc augšēja...

Rīgas Satiksme - Skikts serviss

Skikts serviss Laiks 6:18., Maršruts Mežaparks-Abrenes iela, autobuss 9. (74646). Skaists pirmdienas rīts. Iekāpjot autobusā vēlējos nopirkt biļeti, sniedzu šoferim precīzu naudu, reakcijas nekādas, ne vārda nesaka un naudu neņem. Jautāju 3 reizes, vai varētu palūgt vienu biļeti? Tad pēkšņi autobusa šoferis sāk kliegt virsū, lai naudu nolieku tai paredzētajā vietā, kur to maz mazītiņo naudas trauciņu tiešām nepamanīju. Vai tiešām nevar normāli un cilvēcīgi pateikt lai naudu nolieku, tur un tur, jo tiešām...

Rīgas Satiksme - Krāpšana

Krāpšana Tātad! 0, nesen saņēmu sodu no Rīgas Satiksmes pārstāvjiem par pārvietošanos bez biļetes 15. Trolejbusā uz maskačku. To neapstrīdu, biletas nebija un netika iegadatas. Saprat0u vainu, devos iepritk etalons. Aizbraucu uz tirgu, jo parasti tur ir letak, lai iegadatos e-talonu, un atradu parstavi, kas pardeva e-talonus uz svaru. Cena bija 4 eur kilogramā, attiecīgi iegādājos puskilogramu ar e-taloniem (dzeltenajiem) . Neko, bija dadz izdevīgāk, jko auitomātā eiro un piedspadsmit par vienu un...

Rīgas Satiksme - 13.trolejbuss kavē regulāri

13.trolejbuss kavē regulāri Braucu ar 13.trolejbusu 4 dienas nedēļā. Pēdējo trīs nedēļu laikā trolejbuss ir atnācis laikā divas reizes. Tad kavē 12 min, tad 20, dažreiz pat 25-30. Pieturā vienmēr esmu vismaz 6-7min pirms trolejbusam būtu jāpiebrauc. Es saprotu, ka no rītiem ir daudz sastrēgumu un viss būtu labi, varētu arī pagaidīt nākamo, ja vien 13.trolejbuss neietu 2-4 reizes stundā! Esmu arī gājusi uz iepriekšējo, kas pietur 8:18 Stabu ielā, lai paspētu uz darbu gadījumā, ja tas, kuram jāpiebrauc 8:36 neatnāk laikā...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 21.11.2019 ceturtdiena darba diena, 31. Autobusam jābūt pieturā "dzeņu iela" 12: 30, tāds neatbrauc identiska situācija ar 15. Autobusu, pieturā "rudens iela" viņam jābūt 12: 47, neatbrauc lūdzu paskaidrojiet, kā lai cilvēks nokļūst līdz darbam?

Rīgas Satiksme - Šoferis ir psihopāts

Šoferis ir psihopāts Šodien pie nacionālās bibliotēkas ap 18.20 iekāpu 21.autobusā. šoferis akmens tilta galā pat neiedomājās samazināt ātrumu un ienesās līkumā nepadomājot, ka viņš ved cilvēkus. Kā rezultātā gan telefons, gan mantas aizlidoja pret stiklu zemē un pati gandrīz ar galvu ietriecos loga margā. Es ceru, ka viņš brauc tikai šajā maršrutā, jo es vairs 21.autobusā negribu kāpt.

Rīgas Satiksme - Raustīts šoferis

Raustīts šoferis Datums: 19.11.2019 Laiks: 8: 50 Vieta: Valdemāra Iela 3. Trolejbuss (Virzienā Uz Centru) Trolejbusa Numurs: 17812 Nav nekāda dižā sūdzība, taču reizēm sanāk iekāpt trolejbusā, kuru vada ļoti raustīts šoferis. Rīta pusē, kad satiksme ir pastiprināti noslogota, šoferis bezjēgā gāzē, bremzē, gāzē, bremzē.. Iespējams, ka arī acis šoferim lūkojās vien uz pirmajiem pieciem metriem, jo, ieraugot priekšā auto - tiek spiests pa bremzēm tā, ka pedālis caur grīdu drīz izdursies. Grūti saprast, ar kādu...

Rīgas Satiksme - Sīkumi

Sīkumi Vai Rīgas satiksme nezināja, ka 17.11 vakarā uz minūtēm 40 tiks pilnībā slēgts akmens tilts, kamēr Nbs "atstrādās" militāro parādi? Neticu, ka nezināja. Bet nekādas informācijas - nekur. Nezinu, vai tas radīja baigās ērtības visiem? P. S. Tā kā šeit prasa ievadīt vismaz 350 rakstu zīmes (lai ziņu publicētu) , varu vēl piebilst, ka savā mājaslapā rs "salabojuši" arī transporta kustības sarakstus tā, ka vairs ar chrome nevar atvērt, vien izmet šo: saraksti. Rigassatiksme.lv izmanto neatbalstītu protokolu. Err_Ssl_Version_Or_Cipher_Mismatch paldies

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Šorīt no rīta vēlos pārvietoties sabiedriskajā transortā ( 263 mikriņā) no Dubultu ielas (7:58) un paņemot no bankomāta vismazāko naudas zīmi vēlos ar to norēķināties. Uz ko mikroautobusa šoferis man atcērt:" Neesmu banka!" Atvainojiet, bet es vēlos saņemt pakalpojumu un esmu gatava par to samaksāt, bet es to vienkārši NEVARU ! Jautrākais ir tas, ka sagaidu sabiedrisko autobusu (4.autobusu) un kāpju tajā, bet tajā ir tas pats! Šoferis žēli noskatas un saka, ka nav ko izdot! Mīļie cilvēki, vai TAS IR NORMĀLI, ka šoferiem nav maiņas nauda?

Rīgas Satiksme - Nejauka autobusa vadītāja rīcība

Nejauka autobusa vadītāja rīcība Šodien braucot autobusā Rīga-Sigulda Plkst. 16: 10. Autobusa šoferim palūdzu vai var sēdēt priekšā, jo viss autobus ir pilns. Man atbildēja ka priekšā nekāda gadījumā nesēdēsiet gaidat kad atbrīvosies vieta. Manuprāt būtu jālaiž cilvēkus apsēsties. Kam tad ir domātas tās vietas priekšā? Nesaprotu šī autobusa šofera rīcību, tas bija nejauki, nepieklājīgi.

Rīgas Satiksme - Smird

Smird Tik tiešām nevis ož bet reāli smird 5 tramvajs! Pārvietojos katru dienu, vairākas reizes pat un viens un tas pata, tikko apsēdos domāju, beidzot ir ok... ne sāk braukt sāk smirdēt pēc bomziem pēc urīna , tik tiešām ... vai nebūtu vajadzīgs arī šajā puse tramvajus nomainīt pret jauniem ? Mēs maksājam to pašu cenu .. un vēl vairāk... tā smaka velkās līdzi visu dienu un to tik var darīt ka mainīt drēbes , jo nezini paveiksies šodien vai vissmirdigakais no visiem būs !

Rīgas Satiksme - Плохой сервис

Плохой сервис Оформил карты рижанина в 2014 году (надеюсь, что не ошибаюсь) , но не пользовался ей. И тут возникла необходимость поехать на общественном транспорте. Попробовал закинуть деньги на карту но ничего не получилось (кстати если сравнивать с приложением mobilly то мне показалось значительно сложней и интуитивно не понятно) . Позвонил в Rīgas satiksme, объяснил ситуацию и мне сказали, что я не могу пополнить карту через интернет (это было бы возможно по умолчанию если бы я получал карту в 2016 и...

Rīgas Satiksme - 0 biļetes neizsniegšana

0 biļetes neizsniegšana Noskaidrojām zvanot uzAS Rīgas satiksme informācijas telefonu, ka 3 grupas redzēs invalīdam, kam 3.grupa piešķirta uz mūžu iespēja braukt pilsētas transportā bez maksas. 22.omtobrī 22.maršruta trolejbusa vadītājs atteicās izsniegt bezmaksas biļeti.

Rīgas Satiksme - Slikts servis

Slikts servis Labdien!Kāpēc 1.tramvajā ir ieslēkts aukstais gaiss.Pūšs virsū tā ka mati plīvo.Jūs maksāsiet par ārstēšanos!Kas tas par ārprātu?Par ko Mēs maksajām 1.15 par to ka transpota iekāp un pēc tam dodies uz slimnīcu ārstēties!Jau otro dienu braucu un aukstums ir briesmīgs un ko drīt tiem kam mazi bērni?

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы