Адрес: |
Vestienas iela 35 Rīga Latvia - LV - 1035 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67104800 +371 20361862 |
Факс: | +371 67104802 |
Категория: | Авто / Транспорт • Общественный транспорт |
Социальные сети: |
Rīgas Satiksme - Жалобы и отзывы
Rīgas Satiksme - Situācijas būtības nesaprašana
Rīgas satiksme - Pazemošana Gribu atsaukties uz šo zemāk rakstīto sūdzību par kontrolieri Sandru Mežoku! Man bija līdzīga situācija, tikai vakarā pēc darba aizmirsu registrēt talonu, lai gan vareja redzet, ka braucienu netrūkst! Arī vienmër esmu maksājusi par braucienu, bet cilvēcība te nekāda. Mani aizstāvēja vairāki cilvēki, sveša sieviete mani atpazina, jo regulāri braucam kopā-teica, ka vienmēr registrēju talonu, teica, ka tajā pašā dienā kontrolieri łāvuši jaunietim aiziet iegādātie...
Rīgas Satiksme - Kavēju darbu
Šorīt, 07.06.18. 14.trolejbuss, kurš atiet no sākumpunkta Mežciems, savā nākamajā pieturā Slimnīca Gaiļezers transportam jāierodas bija 6:19 trolejbuss ierodas 4min par ātru. Es rēķinos ar laiku cikos man jāierodas pieturā, šī ir jau kāda trešā reize kad tā notiek. Agrāk tā nebija. Cilvēki no rītiem tver katru minūti, lai spētu uzsākt savu darba dienu, un nē, viņš tur nestāvēja, no attāluma tikai novēroju kā mans transports aizbrauc.. gribu, lai tiek sasniegts šis transporta vadītājs. E...
Rīgas Satiksme - Pensionāri
Man apriebies skatīties kā pensionāri ar bērniem apietās kā ar vecām lupatām! Bērns noguris pēc skolas vai pulciņiem brauc, apsēdies, bet pensionāri vienkārši sāk nelabā balsī lūgties, lai palaiž. Pēc tam bērnu izgrūž un apsēžās! Jā, lai gan apsēsties viņiem ir jāļauj, bet ir jāizrāda arī cieņa pret mazākiem. Ieskaidrojiet, ka viņi nav autobusa karaļi! Vēlāk skaidroties jau var, bet vai kāds tevi vispār ieraudzīs?
Rīgas Satiksme - Работа контролера
Вчера 3.06. ехали в троллейбусе 15 премерно 11:50 зашёл контроль с охранником. На соседнем ряду спал мужчина, пьяный и плохо пахнуший, контроль и охранник даже не попытались его разбудить. Не проверили есть у него билет. Вот как можно бесплатно ездить в троллейбусе.
Rīgas Satiksme - Kondicionieri
Nesaprotu, priekš kam autobusos domāti kondicionieri, ja no viniem nav nekādas jēgas, dariet taču kaut ko, cik var mocīties sēžot sabiedriskajā autobusā? Tiešam nevar uzstādīt labāku? Lai cilvēkiem nenornālajā karstumā ir patīkami braukt ar transportu, nevis svīst kā cūkām?
Rīgas Satiksme - Ужасный сервис, систематическое задержка транспорта
Проблема в том, что систематическая задержка транспорта, а точнее 11-го трамвая приводит к потере моих средств, заканчиваю работу в 18:00 трамвай должен быть в 18:04, в итоге транспорт приходит в 18:10+ из-за чего, я не успеваю на электричку , хотя у меня куплен билет на месяц, советую побольше кататься зайцем и не платить им не гроша, разожрались
Rīgas Satiksme - E talons Nedarbojas
Vakar papildināju etalonu internetā. Šodien vēl joprojām etalons nav izmantojams. Uzrādās,ka jāaktivizē. Aktivizēt nevar,jo nauda uz etalonu nav pārskaitījusies. Izrādās tas notiek 48 stundu laikā. Brīdinājums par to,ka pēc etalona papildināšanas internetā, etalons izmantojams tikai pēc 2 dienām,nav! Tādai info ir jābūt RS mājas lapā!
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Tā, ka man ir apnicis, ka par mani (tai skaitā manu ģimeni) ņirgājās sistemātiski rs (rīgas satiksme) vēlos vērst cilvēku uzmanību uz to kāda ir šī uzņēmuma attieksme pret saviem klientiem. 1. Reisi kavējās sistēmātiski (konkrētāk 1,14,21,40 autobuss) (1 tramvajs) (15 trolejbuss,18 autobuss) 2. Kontrole 7 tramvaja maršutā parādās reizi 2-3 mēnešos līdz ar to tajā maršutā (7tramvaja) braukā bomži, dzērāji, alkoholiķi, kas apdraud netiešā veidā manus tuviniekus. Jo kurš man samaksās ja braucot...
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Kādēļ rs izgatavo kaut kādus transporta sarakstus ja tāpat sabiedriskais transports kursē, kaa grib!? Aizvakar slēpotāju ielas pieturā 206 maršuta mikroautobuss neierādās 21;04, bet gan 21: 12 (virzienā uz autoostu) ... Šoreiz manā dzīvē tās minūtes neko nemainīja, bet ja cilvēks rēķinās, kaa būs transports tajā laikā, bet viņa nav, tad tas mazliet kretinē.
Rīgas Satiksme - slikts serviss
Sveicināti,gribētu pasūdzēties par maksas stavietau zona R bijām Rīgā 25.03.2018 mašīnu novietojām Pils laukumā 2,par cik neesam Rīgas iedzīvotāji gājām pie automāta veikt āpmaksu tai brīdi piebrauca vīrietis ar sievieti un arī nostājās šai pašā stāvietā un nāca klāt teigdams vai tad ir šodien jāmaksā ir taču svētdiena un stāvvieta ir bezmaksas es viņam saku nezinu par cik neesmu no Rigas nemāku pateikt gājam skatīt citus auto kas bija novietoti šai stāvietā un šiem nebij nekā aiz loga tā un...
Rīgas Satiksme - Kavēšana
Labrīt, vēlos iesniegt sūdzību par maršruta kavējumu 44. Autobusam. Piebildīšu, ka studēju un man rakstisku zīmi neviens nerakstīs par lekciju kavējumu. Par cik pārvietojos ar transportu, vēlos, lai tiek arī ievēroti laiki kuros autobusam ir jāierodas, jo neuzskatu, ka tas ir godīgi pret mani un godīgi pret tiem cilvēkiem, kas pērk biļetes jeb saucamos e - talonus. Un ceru ka šo rakstu lasa arī kāds no uzņēmuma Rīgas satiksme, jo mans mērs ir pilns. Neskaitāmas reizes esmu zvanījusi jūsu...
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Neuzskatu, ka ir normāli vienkārši neatbraukt norādītajā laika, izlaižot vispār tā kustību, ka atnāk tikai nākamais. Cilvēki plāno laiku, saprotu, ir satiksme, ceļa remonti, laikapstākļi, utt, bet, nu ne jau tik bieži tas ir pie vainas, 3. Autobusam šis sagādā lielas problēmas, pat ierasties laikus vēlā vakarā, kad no satiksmes nav ne miņas.
Rīgas Satiksme / 57.autobuss - Slikts serviss
Labdien, vēlos sūdzēties par 57. Autobusu, nu jau mikroautobusu. Tajā ir ļoti maz vietas, turpretim cilvēku ir ļoti daudz, un man cilvēkam, kuram ir klaustrafobija, kā arī ir jāizmanto iespēja iegūt izglītību, kamēr tā ir par “velti”, tomēr būtu nepieciešamība izkļūt ārā vajadzīgajā pieturā, nevis galapieturā. Bet diemžēl šoferi stājas tikai tad ja stopē, bet es kā mirstīgs cilvēks būdams, jūtoties kā siļķe bundžā, neesmu iemācījusies stopēt atrodoties autobusa iekšpusē. Ar cieņu, 57. Autobusā vīlušais un sūdzībām pilnais mr. X
Rīgas Satiksme - Slikts serviss, rupjība.
12. Trolejbuss ar borta numuru 19770 18. Martā plkst. 13: 44 piestāja Matīsa ielas pieturā aiz 17. Trolejbusa un pirms atrašanās pieturā atvēra tikai priekšējās durvis. Pamanīju tikai kā tās aizveras un pamāju vadītājam lai piestāj, uz ko saņēmu dusmu pilnu skatienu pavadītu ar kaut ko, ko man teica vadītājs skatoties uz mani. Piebraucot normāli pie pieturas, vadītājs visus 20m pavadīja mani ar skatienu un kaut kādu murmināšanu un neapmierinātām frāzēm. Es uzskatu, ka tāds serviss vienīgajam...
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Šorīt (plkst.7.50) gaidot transportu pieturā Kleistu iela, piebrauca 46 autobuss (virzienā Zolitude Ziepniekkalns) , kurš mani apšļakstīja ar sāls ūdeni (gan seju, gan drēbes) kaut gan nemaz neatrados tuvumā ielas malai. Dēl šīs neuzmanīgās šofera rīcības man seja ir apsārtusi un visu dienu niez. Interesanti kādā ātrumā šis "uzmanīgais" šoferis brauca. Paldies Rīgas satiksme par cienu pret jūsu pakalpojumu izmantotājiem!
Rīgas Satiksme - Riebīgie pensionāri, pasažieri!
Sveiki! Šodien vēlos iesniegt sūdzību par to. Kā pensionāri izturas pret bērniem sabiedriska transporta! Ārprāts bērns brauc pēc skolas un pēkšņi pensionārs sāk brukt virsu "palaidiet palaidiet lūdzu apsēsties" un tad vienkārši nekulturāli bērnu parauj aiz jakas un nogāž no krēsla! Šausmas vienkārši! Arī otrs gadījums bija tāds kad pensionārs vienkārši bez kaut kādas teikšanas nogrūž bērnu no sola! Rīgas satiksme! Es protestēju kad pensionāri nedrīkst vairs braukt ar sabiedrisko transportu ja...
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Droši vien, ka RS ir pilnīgi nospļauties par šeit rakstīto, redzot, ka pie atrisinātajām sūdzībām ir smuka baranciņa, bet sāpe kaut kur jāizliek. Kas notiek ar transporta kustības sarakstiem? Tiem ir kāda dekoratīva nozīme pilsētvidē vai kā, jo praktisku jēgu kaut kā neizdodas saskatīt. Ko dod tie maršrutu numuri un skaistie cipari, kam būtu jāapzīmē transporta pienākšanas laiku attiecīgajā pieturā, ja 80% (neesmu statistiķis varbūt arī vairāk) gadījumu tas kavē, un kavē pienācīgu laiku. Iz...
Rīgas Satiksme - Kontrolieru cietsirdiba
Vai patiesam autobusu kontrolieri ir tik cietsirdigi ka pret tevu ar 3 gadigu meitinu, kas brauca bez biletes, uzliek vinam sodu un izmet abus no autobusa sija aukstaja laika, un pec tam nakosaja autobusa uzlika vinam atkal 30€ sodu un atkartoti vinu ar meitinu izmet ara no autobusa, vai tiesam nepastav kads cits risinajums, piemeram ja butu uzlikusi sodu un atlavusi vinam ar meitinu aizbraukt lidz vina pieturai?
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Vēlos informēt jebkuru sabiedriskā transporta kontrolieri ,ka jūsu tiesības ir ierobežotas ,un rīcībām jābūt likumiskām . Ja rodas problēmas ar bezbiļetnieku (zaķi) jūsu tiesības ir saukt policiju ,bet nav tiesību aizturēt,vai nelaist no transporta cilvēku ,ierobežojot tā pārvieto šanās kustību brīvību. Tā kā novēroju šādu visatļautību ,turpmāk būšu spiests iejaukties konflikta situācijā ar gāzes pistoles pielietošanu kā pamatojumu ,ka fiziski tiek iespaidots pilsonis un apdraudēta viņa...
Rīgas Satiksme - Bojājums
Šorīt braucu uz darbu no rīta ar 1. Tramvaju no galapunkta Juglā. Galapunktā e-talona automāts nestrādā (pogas nereaģē) un arī tramvajā e-talona automāts nestrādā. Pat pirms manis bija sieviete kura mēģināja gan ar karti gan ar skaidru naudu samaksāt. Tramvaja numurs 57180