Pasažieru vilciens

SIA Pasažieru vilciens
Адрес: Turgeņeva iela 14
Rīga
Latvia - LV-1050
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67234009
Факс: +371 67233049
Информация: Klientu apkalpošanas centrs
Dzelzceļa stacija, Stacijas laukums 2, Rīga
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

1%
Жалобы
211
Разрешенные
2
C ответами
2
Посмотреть статистику

Pasažieru vilciens - Жалобы и отзывы

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Kontrolieris ir pārāk rupjās nosauc cilvēku par stulbu un aklu kad cilvēks nezina kur skatīties sēdvietu vietas vaj tad ir tik grūti mierīgi parādīt cilvēkam kur skatīties to sēdvietu cipariņi cilvēks brauc ar vilcienu varbūt pirmo reizi, bet kontroliere strādā un visu zina ka tēvs mūsu kas un kur ir vilciena.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Pasažieru vilciena aplikācija bieži nestrādā korekti ne uz android ne ios ierīcēm. Biļeti nav iespējams iegādāties interneta un mūsdienīgam cilvēkam tas rada apgrūtinājumus. Kā ari ja uzņēmums sniedz iespēju iegādāties biļeti interneta, tad nodrošināt normālu tas darbību. Jo ne vienmēr ir skaidri maksāšanas līdzekļi un kontrolieri to nesaprot. Fuuu... Kā ari problēma ar aplikāciju netiek risināta vairākus gadus.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Pērkot e-biļeti vairākkārt esmu to saņēmusi pēc vairākām stundām. Nākas iegādāties jaunu brauciena laikā, jo jau iegādāto nav iespējams uzrādīt un par braucienu sanāk maksāt divreiz. Šodien pērkot biļeti gan turpceļā, gan atpakaļceļā no galamērķa biļeti e-pastā nesaņēmu pirms izbraukšanas.

Pasažieru vilciens - Labierīcību nepieejamība

Labierīcību nepieejamība Atvainojos, bet es neizprotu labierīcību slēgšanas būtību vilcienos 2-3 pieturas pirms Rīgas virziens Aizkrauke-Rīga. Jau otro reizi saskaros ar konduktora striktu atbildi: ”tualete slēgta”. Vai tiešām man kā sievietei jāmocas ar sakrustotām kājām un jāgaida, kad tikšu uz labierīcībām pēc 20-30 min? Jāpiemin, ka Rīgā es veicu pārsēšanos un pa 9 min pārsēšanās laika nav iespējams paspēt noskriet lejā, izstāvēt rindu stacijā pieejamajā sabiedriskajā tualetē, lai nenokavētu nākošo vilcienu. Lūdzu...

Pasažieru vilciens - Konduktoru darbs

Konduktoru darbs Vakar 25.07 braucu vilcienā Rīga Tukums 9.30. Biju lieciniece nepatīkamas situācijas. Jauni cilvēki atklāti ņirgājas par konduktoru, kurā lūdza iegādāties biļeti. Viens no puišiem biļeti iegādājās, bet otrs turpināja uzvesties kā lops. Līdz brīdim kamēr viens no pasažieriem neiejaucās. Gribētu apbrīnot, konduktora, pacietību un pieklājību, ar kuru viņa runāja ar jauniešiem. Gribētos izteikt pateicību par darbu.

Pasažieru vilciens - Krāpšana

Krāpšana Mājaslapā www.pv.lv tika iegādātas 2 biļetes braucienam, atrodoties vilcienā, biļešu kontrolieris konstatēja, ka ir ir divas vienādas biļetes. Šī nav jau pirmā reize iegādājoties biļetes tiešsaitē. Viss ir nopirkts , samaksāts, bankā maksājums ir redzams, bet faktiski sanāk, ka otrs cilvēks brauc "pa zaķi"

РешеноPasažieru vilciens - Pateicība!

Pateicība! Liels paldies vilciena vadītājam 02.05.2022 rītā, maršrutā Dole-Rīga, vilciena nr.6205, ka viņš pagaidīja mani, skrienošu pa platformu.. Kādas 10 sekundes, varbūt sīkums, taču pateicoties tieši viņam, es paguvu uz vilcienu. Sirsnīgi pateicos!

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Nejauši nopirku vilciena biļeti uz nepareizo laiku, to konstatēju tikai vilcienā, kad kontrolieris pārbaudīja biļeti. Gadījies šādi ir tikai divas reizes un abās no tām kontrolieris ir pacēlis balsi (uzbļāvis) un pārmetis, ka jāskatās, ko pērk. Uz ko es atbildēju, ka varu samaksāt ar karti, tā nav problēma un tikai pēc dažu skarbu vārdu apmaiņas, tiku pie savas pareizās biļetes. Uzskatu, ka ja strāda ar klientiem, tomēr ir jābūt kaut kādām pieklājības normām. Ja es izturos ar cieņu, tad gaidu arī to pašu no citiem.

AS Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Sveiki. Vēlos pasūdzēties. Vakar braucu vilcienā 18: 35 no šķirotavas līdz Rīgai, godīgi nopirku biļeti caur Mobilly, bet neviens konduktors pie manis nepienāca. Uz perona bijām kādi 5 cilvēki. Es pats agrāk biju konduktors un tā jau ir otrā reize, kad mani neviens nepārbauda tieši tajā posmā.

Pasažieru vilciens - Attieksme

Attieksme Es biju braucis uz darbu no Babītes uz Rīgu un kase Babītē bija slēgts un kad es kontrolierim uzrādīju savu bāreņa karti viņš man uzdirsa ka man vajadzēja aiziet uz kasi un es viņam saniknots pateicu ka kase bija slēgta bet viņš man atbildēja ka viņš nav nekāda ielasmeita. Vai tas daunis domā kases domā kases strādā 24/7? !

Pasažieru vilciens - Krāpšana

Krāpšana Iegādājoties brauciena biļeti attālināti norādīju kļūdainu e-pasta adresi (banāla drukas kļūda - "com" vietā uzrakstīju "Como") . Iekāpjot vilcienā biļeti e-pastā neatradu. Paļaujoties uz veselo saprātu un kontroliera ieteikumu pēc brauciena sazināties ar infocentru, nopirku biļeti vēlreiz - nu jau dārgāk. Kad tiku pie datora, rakstīju uz infocentru lūgumu atgriezt dubulto apmaksu. Biju viegli šokēta saņemot atbildi - kā pamatojums, lai neatgrieztu naudu tika minēti noteikumu punkti par...

Pasažieru vilciens - Kavējums

Kavējums Vilciens Rīga - Jelgava vajadzēja būt 21.35, cilvēki gaida neko neasaprot un vilciena nav jau 5 pēc tam jau 10 min. Aizgājām pie kasiera viņa teica neko nezin, cita sieviete aiz mums teica ka kavēs 20 min un tad kasiere teica viss ir rakstīts uz tablo. Tablo atrodas Origo iekšā, mēs stāvējām ārā, kur ir mazais lodziņš rada virzienu kad un vikos būs vilciens, un tad pēc tam mēs ieraudzījām ka rāda + 15, kā mēs varam to zināt, ja izmantojam vilcienu piemēram ne tik bieži un visus sīkumus mēs nezinam. Tad kāpēc nevarēja to pateikt pa skaļruni un pabrīdināt cilvēkus. Šausmas nu.

Pasažieru vilciens - Info trūkums

Info trūkums Labdien! Piektdien, 03.12.2021 sakarā ar bojājumiem uz dzelzceļa līnijas tika atcelti vairāki elektrovilcieni. Tādas ķibeles ir likumsakarīgas un ir neizbēgami pieļaujamas. Nav skaidrojumu tam, kāpēc cilvēkiem neziņā ir jātēlo pingvīni uz perona un nesaprašanā jāizzīlē iespējamais vilcienu aizkavēšanās laiks un prognozējamā izbraukšana. Tā vietā dispečeri tikai atgādina par fantastiskajiem uzlabojumiem, kurus varēs izmantot tuvākajā nākotnē. Vai tiešām mūsu laikā ir tik neiespējami un...

Pasažieru vilciens - Vilciens kavē

Vilciens kavē Labdien! Braucu ar vilcienu no rītiem maršrutā Sarkandaugava-Rīga. Paredzēts, ka tas ierodas 7: 43 un Rīgā 7: 54, taču tas vienmēr kavē, ierodoties 7: 47 vai vēlāk. Ja laiks ir saplānots, tam ir liela nozīme, jo 8: 00 atiet vilciens Rīga-Sloka no cita perona, uz kuru paspēt nevar, līdz ar ko tiek kavēts viss pārējais.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Braucu ar pasažieru vilcienu no un uz darbu no Jelgavas uz rīgu un atpakāl. Pirmkārt, kāpēc no rīta ir izņemti 2 vilcieni? Tad, kad ir pandēmija transportam vajadzētu kursēt biežāk, nevis tik reti. Otrkārt, kāpēc vakaros ir parādījušies vilcieni ar četriem vagoniem? Tas, lai būtu lielāka drūzmēšanās pandēmijas laikā? Un visbeidzot, treškārt, vilcieni ir nolietoti, tajos ir grūti iekāpt un izkāpt. Biju Lietuvā un Igaunijā, prieks par mūsu kaimiņu izdarību un kompetenci šajos jautājumos. Man ir kauns, par jums, pasažieru vilcien! Ar cieņu - Marika [slēpt]@inbox.lv

AS Pasažieru vilciens - Par neapmierinātu konduktora uzvedību!!!! Slikta uzvedībā!!!! Pretlikumīgā!!!!

Par neapmierinātu konduktora uzvedību!!!! Slikta uzvedībā!!!! Pretlikumīgā!!!! Vilciena Rīga - Daugavpils 17.52 no Rīgas 2 vagona konduktors ļoti rupji pateica ka nevar apēst pīrādziņu vilciena. Mēs iebildam ka nau tāda likuma viņš Saka kliegt pa visu vagonu ka mēs varam est tikai ar 😷masku🙄🙄🙄🙄🙄🙄. Kad paprasīju viņa varus un uzvārds viņš nepateica un viņām nebija žetona uz krekla! Tādi darbinieki nedrīkst stradat ar cilvēkiem! Kauns!

Pasažieru vilciens - Nestrādā aplikācija, telefoniste negrib uzklausīt sūdzību

Nestrādā aplikācija, telefoniste negrib uzklausīt sūdzību Tātad, vēlos nopirkt apl. - rāda ka nepareizs e-pasts ok. Bet nav iespējas pastu labot es nodzēšu app sāku no jauna, bet nekur nedod epastu reģistrēt... Kontroliere neko-t. Ir vispār nerunā.. Skatās ar liām acīm. Zvanu... Izstāstīt problēmu... Sāka un tad neesat epastu parādījis... Un tt ir ieraksts tad es izteicis savu pārlecību, ka apl ir mēsls lai mēģinātu kaut ko palīdzēt vai noskaidrot. Saka ka noliks klausuli... !? !? Tā ir cūcība.

Pasažieru vilciens - Karstums, darba apstākļi

Karstums, darba apstākļi Reizēm pēcpusdienās braucu maršrutā Rīga-Jelgava. Vecajos vagonos, kādi vienmēr gadās, ir neciešams karstums, kondicionieru nav vai tie nestrādā. Temperatūra vagonā ir 33-34 grādi, Saules pusē pat 38 un tas bija vēl pirms lielā karstuma viļņa, tad nez cik grādu ir tagad. Žēl jūsu darbiniekus, kam jāstrādā šādos apstākļos un vēl maskā, redzams, ka dažiem darbiniekiem brauciena laikā paliek slikti.

Pasažieru vilciens - Nav kārtības

Nav kārtības Kurioza un nepatīkama situācija maršrutā Krāslava - Rīga. Nopērkot biļeti Krāslavas stacijā vilcienā pie konduktora, vietas numurs nav norādīts. Arī autobusā, kas kursē no Krāslavas autoostas līdz vilcienam vedot pasažierus, vilciena biļeti var nopirkt bez vietas numura. Ne visi vagonā no konduktores balss sadzirdēja, ka pasažieri drīkst ieņemt vietas no nr.5 līdz 36. Daugavpils stacijā iekāpušie kungi un Dāmas uzrādot biļetes ar vietu numuriem pieprasīja tūlītēji atbrīvot viņu vietas, jo...

Pasažieru vilciens - Covid-19 ierobežojumu neievērošana

Covid-19 ierobežojumu neievērošana Braucu šodien, 5. Jūlijā, plkst. 17: 00 no Rīgas uz Tukumu. Vilciens, protams, bija pārpildīts ar cilvēkiem kā jau parasti tas ir, bet vairākiem pasažieriem nebija maskas. Sēž tur, kur pagadās, it īpaši, ja ir lielas jauniešu kompānijas un vēlas sēdēt kopā, neievēro nekādus ierobežojumu pasākumus, kontrolieri arī neko nesaka, bet mēnesi atpakaļ aizrādīja, ja nebija maskas, bet šoreiz nekā. Pat ja ir vakcinēti, vienalga vajag maskas un cienīt citus pasažierus!

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы