Pasažieru vilciens

SIA Pasažieru vilciens
Адрес: Turgeņeva iela 14
Rīga
Latvia - LV-1050
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67234009
Факс: +371 67233049
Информация: Klientu apkalpošanas centrs
Dzelzceļa stacija, Stacijas laukums 2, Rīga
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

1%
Жалобы
219
Разрешенные
2
C ответами
2
Посмотреть статистику

Pasažieru vilciens - Жалобы и отзывы

Pasažieru vilciens - Nekārtība

Nekārtība Labdien 19.04.2023 vilciens Rīga-Zilupe. Cik ilgi būs atļauts pīpēt tualete. Viens pēc otra visi skrien uz tualeti pīpēt. Vagonā smirdēja kā pīpētava. Tur tak bērnus, veci cilvēki astmatiķi. Izmākot no vilciena visas drēbes smirdēja kā pēc mēsliem. Un pats galvenais konduktori nē vārda nē vienam nav teikuši.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Pasažieru vilciens reisa Rīga-Tukums pulkstens 16: 00 biezi tiek sūtīts vilcienu sastāvs no četriem vagoniem, kas jau Rīga stacija ir pārpildīts cilvēki praktiski viens otram ir uz galvas. Vai tiešam nevar sūtīt vilcienu sastāvu no sešiem vagoniem? Brauc gan skolnieki, gan tie kas strādā Rīgā.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Šorīt 12.01.23 braucot vilcienā nr. 802 reisā Rīga - Daugavpils, bija ļoti nepatīkams brauciens. Kontrolieri nepilda savus darbus, neuztur kārtību vilciena vagonos. Vagonā brauca skolas bērni ar skolotājiem, kuri pilnā skaļumā atskaņo mūziku un dzied dziesmas krievu valodā. Tajā vietā lai aizrādītu skolotājiem, lai tie savalda savus bērnus, jo traucē pārējiem pasažieriem, kontrolieres tikai smaidot uz to visu noskatās un neko nedara.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Šorīt, 09.01.2023 iekāpu vilcienā nr. 6506 virzienā uz Rīgu, kur kontroliere Svetlana Latviski neprot nemaz. Izbraucot no stacijas Sloka, apjuku un pārjautāju kontrolierei vai mēs braucam uz Tukumu (jo vilciens aizbrauca pretējā virzienā) un saņēmu atbildi, ka:" Jā, Tukums". Devos uz izeju, kad vilcienam stājoties izdzirdēju "Vaivari". Pārjautāju kontrolierei un viņai pietika nekaunības man sākt krieviski stāstīk, ka neko latviski neprot pateikt. Lieki teikt, ka pat atvainošanos nesaņēmu. Vēlo...

Pasažieru vilciens - Konfort klase

Konfort klase Sveiki 16.12.2022 pilkst 4:29 Rēzekne2-Rīga Vilciens bija nesasildīs no tualetes gāja nelabvēlikā smarža bija jāzēž kurtā kājas nosala 16.12.2022 pilkst 12:01 komfort klase Rīga-Rēzekne2 vilciens bija nesasildīc galds bija netīrs viss ar trubačām.

Pasažieru vilciens - Darba apstākļi uzņēmumā

Darba apstākļi uzņēmumā Strādāju ilgus gadus uzņēmumā par kontrolieri, konduktori, sākot rīta agrās maiņas un pavadot ceļā ar vilcienu garas stundas. Arī lai nokļūtu darba vietā, jātērē stunda braucot ar elektrovilcienu. Šobrīd konduktoriem, kontrolieriem (turpmāk tekstā - darbiniekiem) atkārtoti jākārto mašīnista palīga eksāmens. Daudzi darbinieki nolēmuši atteikties no šī eksāmena kārtošanas, kā vienu no iemesliem minot, paaugstinātu atbildību, mazo brīvdienu skaitu, zemu atalgojuma līmeni un darbu uz...

Pasažieru vilciens - Netīrs vagons

Netīrs vagons Pasažieru nerūpējas par tīrību vagonos. Virzienā Tukums - Rīga 6: 12. Iekāpjot otrajā vagonā logu rāmji un daži sēdvietas bija netīri pārklāti ar melniem putekļiem līdzīgi soderējiem. Vai tad pasažieru vilciens nevar parūpēties lai vagoni būtu tīri no šādiem putekļiem. Rezultāta sasmērētas drēbes. Prasīju konduktorei kas tas tāds viņa teica ka nezinot.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Kontrolieris ir pārāk rupjās nosauc cilvēku par stulbu un aklu kad cilvēks nezina kur skatīties sēdvietu vietas vaj tad ir tik grūti mierīgi parādīt cilvēkam kur skatīties to sēdvietu cipariņi cilvēks brauc ar vilcienu varbūt pirmo reizi, bet kontroliere strādā un visu zina ka tēvs mūsu kas un kur ir vilciena.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Pasažieru vilciena aplikācija bieži nestrādā korekti ne uz android ne ios ierīcēm. Biļeti nav iespējams iegādāties interneta un mūsdienīgam cilvēkam tas rada apgrūtinājumus. Kā ari ja uzņēmums sniedz iespēju iegādāties biļeti interneta, tad nodrošināt normālu tas darbību. Jo ne vienmēr ir skaidri maksāšanas līdzekļi un kontrolieri to nesaprot. Fuuu... Kā ari problēma ar aplikāciju netiek risināta vairākus gadus.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Pērkot e-biļeti vairākkārt esmu to saņēmusi pēc vairākām stundām. Nākas iegādāties jaunu brauciena laikā, jo jau iegādāto nav iespējams uzrādīt un par braucienu sanāk maksāt divreiz. Šodien pērkot biļeti gan turpceļā, gan atpakaļceļā no galamērķa biļeti e-pastā nesaņēmu pirms izbraukšanas.

Pasažieru vilciens - Labierīcību nepieejamība

Labierīcību nepieejamība Atvainojos, bet es neizprotu labierīcību slēgšanas būtību vilcienos 2-3 pieturas pirms Rīgas virziens Aizkrauke-Rīga. Jau otro reizi saskaros ar konduktora striktu atbildi: ”tualete slēgta”. Vai tiešām man kā sievietei jāmocas ar sakrustotām kājām un jāgaida, kad tikšu uz labierīcībām pēc 20-30 min? Jāpiemin, ka Rīgā es veicu pārsēšanos un pa 9 min pārsēšanās laika nav iespējams paspēt noskriet lejā, izstāvēt rindu stacijā pieejamajā sabiedriskajā tualetē, lai nenokavētu nākošo vilcienu. Lūdzu...

Pasažieru vilciens - Konduktoru darbs

Konduktoru darbs Vakar 25.07 braucu vilcienā Rīga Tukums 9.30. Biju lieciniece nepatīkamas situācijas. Jauni cilvēki atklāti ņirgājas par konduktoru, kurā lūdza iegādāties biļeti. Viens no puišiem biļeti iegādājās, bet otrs turpināja uzvesties kā lops. Līdz brīdim kamēr viens no pasažieriem neiejaucās. Gribētu apbrīnot, konduktora, pacietību un pieklājību, ar kuru viņa runāja ar jauniešiem. Gribētos izteikt pateicību par darbu.

Pasažieru vilciens - Krāpšana

Krāpšana Mājaslapā www.pv.lv tika iegādātas 2 biļetes braucienam, atrodoties vilcienā, biļešu kontrolieris konstatēja, ka ir ir divas vienādas biļetes. Šī nav jau pirmā reize iegādājoties biļetes tiešsaitē. Viss ir nopirkts , samaksāts, bankā maksājums ir redzams, bet faktiski sanāk, ka otrs cilvēks brauc "pa zaķi"

РешеноPasažieru vilciens - Pateicība!

Pateicība! Liels paldies vilciena vadītājam 02.05.2022 rītā, maršrutā Dole-Rīga, vilciena nr.6205, ka viņš pagaidīja mani, skrienošu pa platformu.. Kādas 10 sekundes, varbūt sīkums, taču pateicoties tieši viņam, es paguvu uz vilcienu. Sirsnīgi pateicos!

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Nejauši nopirku vilciena biļeti uz nepareizo laiku, to konstatēju tikai vilcienā, kad kontrolieris pārbaudīja biļeti. Gadījies šādi ir tikai divas reizes un abās no tām kontrolieris ir pacēlis balsi (uzbļāvis) un pārmetis, ka jāskatās, ko pērk. Uz ko es atbildēju, ka varu samaksāt ar karti, tā nav problēma un tikai pēc dažu skarbu vārdu apmaiņas, tiku pie savas pareizās biļetes. Uzskatu, ka ja strāda ar klientiem, tomēr ir jābūt kaut kādām pieklājības normām. Ja es izturos ar cieņu, tad gaidu arī to pašu no citiem.

AS Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Sveiki. Vēlos pasūdzēties. Vakar braucu vilcienā 18: 35 no šķirotavas līdz Rīgai, godīgi nopirku biļeti caur Mobilly, bet neviens konduktors pie manis nepienāca. Uz perona bijām kādi 5 cilvēki. Es pats agrāk biju konduktors un tā jau ir otrā reize, kad mani neviens nepārbauda tieši tajā posmā.

Pasažieru vilciens - Attieksme

Attieksme Es biju braucis uz darbu no Babītes uz Rīgu un kase Babītē bija slēgts un kad es kontrolierim uzrādīju savu bāreņa karti viņš man uzdirsa ka man vajadzēja aiziet uz kasi un es viņam saniknots pateicu ka kase bija slēgta bet viņš man atbildēja ka viņš nav nekāda ielasmeita. Vai tas daunis domā kases domā kases strādā 24/7? !

Pasažieru vilciens - Krāpšana

Krāpšana Iegādājoties brauciena biļeti attālināti norādīju kļūdainu e-pasta adresi (banāla drukas kļūda - "com" vietā uzrakstīju "Como") . Iekāpjot vilcienā biļeti e-pastā neatradu. Paļaujoties uz veselo saprātu un kontroliera ieteikumu pēc brauciena sazināties ar infocentru, nopirku biļeti vēlreiz - nu jau dārgāk. Kad tiku pie datora, rakstīju uz infocentru lūgumu atgriezt dubulto apmaksu. Biju viegli šokēta saņemot atbildi - kā pamatojums, lai neatgrieztu naudu tika minēti noteikumu punkti par...

Pasažieru vilciens - Kavējums

Kavējums Vilciens Rīga - Jelgava vajadzēja būt 21.35, cilvēki gaida neko neasaprot un vilciena nav jau 5 pēc tam jau 10 min. Aizgājām pie kasiera viņa teica neko nezin, cita sieviete aiz mums teica ka kavēs 20 min un tad kasiere teica viss ir rakstīts uz tablo. Tablo atrodas Origo iekšā, mēs stāvējām ārā, kur ir mazais lodziņš rada virzienu kad un vikos būs vilciens, un tad pēc tam mēs ieraudzījām ka rāda + 15, kā mēs varam to zināt, ja izmantojam vilcienu piemēram ne tik bieži un visus sīkumus mēs nezinam. Tad kāpēc nevarēja to pateikt pa skaļruni un pabrīdināt cilvēkus. Šausmas nu.

Pasažieru vilciens - Info trūkums

Info trūkums Labdien! Piektdien, 03.12.2021 sakarā ar bojājumiem uz dzelzceļa līnijas tika atcelti vairāki elektrovilcieni. Tādas ķibeles ir likumsakarīgas un ir neizbēgami pieļaujamas. Nav skaidrojumu tam, kāpēc cilvēkiem neziņā ir jātēlo pingvīni uz perona un nesaprašanā jāizzīlē iespējamais vilcienu aizkavēšanās laiks un prognozējamā izbraukšana. Tā vietā dispečeri tikai atgādina par fantastiskajiem uzlabojumiem, kurus varēs izmantot tuvākajā nākotnē. Vai tiešām mūsu laikā ir tik neiespējami un...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы