Адрес: |
Turgeņeva iela 14 Rīga Latvia - LV-1050 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67234009 |
Факс: | +371 67233049 |
Информация: | Klientu apkalpošanas centrs Dzelzceļa stacija, Stacijas laukums 2, Rīga |
Социальные сети: |
Pasažieru vilciens - Жалобы и отзывы
Pasažieru vilciens - Vilciens kavē
Labdien!
Braucu ar vilcienu no rītiem maršrutā Sarkandaugava-Rīga. Paredzēts, ka tas ierodas 7: 43 un Rīgā 7: 54, taču tas vienmēr kavē, ierodoties 7: 47 vai vēlāk. Ja laiks ir saplānots, tam ir liela nozīme, jo 8: 00 atiet vilciens Rīga-Sloka no cita perona, uz kuru paspēt nevar, līdz ar ko tiek kavēts viss pārējais.
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Labdien! Braucu ar pasažieru vilcienu no un uz darbu no Jelgavas uz rīgu un atpakāl. Pirmkārt, kāpēc no rīta ir izņemti 2 vilcieni? Tad, kad ir pandēmija transportam vajadzētu kursēt biežāk, nevis tik reti. Otrkārt, kāpēc vakaros ir parādījušies vilcieni ar četriem vagoniem? Tas, lai būtu lielāka drūzmēšanās pandēmijas laikā? Un visbeidzot, treškārt, vilcieni ir nolietoti, tajos ir grūti iekāpt un izkāpt. Biju Lietuvā un Igaunijā, prieks par mūsu kaimiņu izdarību un kompetenci šajos jautājumos. Man ir kauns, par jums, pasažieru vilcien!
Ar cieņu - Marika [slēpt]@inbox.lv
AS Pasažieru vilciens - Par neapmierinātu konduktora uzvedību!!!! Slikta uzvedībā!!!! Pretlikumīgā!!!!
Vilciena Rīga - Daugavpils 17.52 no Rīgas 2 vagona konduktors ļoti rupji pateica ka nevar apēst pīrādziņu vilciena. Mēs iebildam ka nau tāda likuma viņš Saka kliegt pa visu vagonu ka mēs varam est tikai ar 😷masku🙄🙄🙄🙄🙄🙄. Kad paprasīju viņa varus un uzvārds viņš nepateica un viņām nebija žetona uz krekla! Tādi darbinieki nedrīkst stradat ar cilvēkiem! Kauns!
Pasažieru vilciens - Nestrādā aplikācija, telefoniste negrib uzklausīt sūdzību
Tātad, vēlos nopirkt apl. - rāda ka nepareizs e-pasts
ok. Bet nav iespējas pastu labot
es nodzēšu app
sāku no jauna, bet nekur nedod epastu reģistrēt...
Kontroliere neko-t. Ir vispār nerunā.. Skatās ar liām acīm.
Zvanu... Izstāstīt problēmu... Sāka un tad neesat epastu parādījis... Un tt ir ieraksts
tad es izteicis savu pārlecību, ka apl ir mēsls
lai mēģinātu kaut ko palīdzēt vai noskaidrot.
Saka ka noliks klausuli... !? !?
Tā ir cūcība.
Pasažieru vilciens - Karstums, darba apstākļi
Reizēm pēcpusdienās braucu maršrutā Rīga-Jelgava. Vecajos vagonos, kādi vienmēr gadās, ir neciešams karstums, kondicionieru nav vai tie nestrādā. Temperatūra vagonā ir 33-34 grādi, Saules pusē pat 38 un tas bija vēl pirms lielā karstuma viļņa, tad nez cik grādu ir tagad. Žēl jūsu darbiniekus, kam jāstrādā šādos apstākļos un vēl maskā, redzams, ka dažiem darbiniekiem brauciena laikā paliek slikti.
Pasažieru vilciens - Nav kārtības
Kurioza un nepatīkama situācija maršrutā Krāslava - Rīga. Nopērkot biļeti Krāslavas stacijā vilcienā pie konduktora, vietas numurs nav norādīts. Arī autobusā, kas kursē no Krāslavas autoostas līdz vilcienam vedot pasažierus, vilciena biļeti var nopirkt bez vietas numura. Ne visi vagonā no konduktores balss sadzirdēja, ka pasažieri drīkst ieņemt vietas no nr.5 līdz 36. Daugavpils stacijā iekāpušie kungi un Dāmas uzrādot biļetes ar vietu numuriem pieprasīja tūlītēji atbrīvot viņu vietas, jo...
Pasažieru vilciens - Covid-19 ierobežojumu neievērošana
Braucu šodien, 5. Jūlijā, plkst. 17: 00 no Rīgas uz Tukumu. Vilciens, protams, bija pārpildīts ar cilvēkiem kā jau parasti tas ir, bet vairākiem pasažieriem nebija maskas. Sēž tur, kur pagadās, it īpaši, ja ir lielas jauniešu kompānijas un vēlas sēdēt kopā, neievēro nekādus ierobežojumu pasākumus, kontrolieri arī neko nesaka, bet mēnesi atpakaļ aizrādīja, ja nebija maskas, bet šoreiz nekā. Pat ja ir vakcinēti, vienalga vajag maskas un cienīt citus pasažierus!
Pasažieru vilciens - Kāpēc tiek pārdota šāda biļete?
Kāpēc tiek pārdota biļete internetā ar pārsēšanos, ja pirmais vilciens kavē un fiziski skrienot pa taisno (pa augšu, ne staciju) nevar paspēt uz otru vilcienu? Es saprotu, kkas var notikt, kāpēc tiek pārdota tāda biļete? Info centrā - "naudu neatgriežam, ja nekavē 15 min". Cik izdevīgi! 1/5
Pasažieru vilciens - Krustpils stacijā nevar saprast no kura ceļa vilciens atiet un paziņojumi arī nav
Krustpils dzelzceļa stacijā nav skaidrs no kura ceļa vilciens atiet uz kuru pusi, paziņojumu nav bardaks...
17: 44 un17: 59 ir divi vilcieni abi iet uz Rīgas pusi, kā es varu saprast kurš man ir vajadzīgs, paziņojumu nav, tā es palaidu garām vilcienu kurš bij ātrāk cilvēki nav gaišreģi.
Pasažieru vilciens - Bezkaunīga krāpšana vai kasiereses analfabētisms
Pāris dienu atpakaļ braucu ar vilcienu no Jūrmalas uz Rīgu. Lielupes stacijā gribēju pirkt blieti. Skaidri pasaku kasierei, vecai sievietei ar brillēm, "man, lūdzu, vienu biļeti līdz Zolitūdei". Viņa man Saka cenu 2.20 eiro. Es jautāju - kāpēc tik dārgi, biļete taču maksā 1.10. Izradījās, viņa man gribēja pārdot 2 biļetes, nevis vienu. Nu labi, var būt vecītei ir problēmas ar dzirdi, taču pēc tam es viņai iedevu 1.20 un sāku gaidīt, kamēr man izdos 10 centus, bet viņa Saka: "būs". Kas "būs", ja...
Pasažieru vilciens - Covid19 ierobežojumu neievērošana
4.04.2021 braucu ar vilcienu Daugavpils-Rīga, kas atiet no Daugavpils plkst. 13.07, kurā man pretī sēdēja vīrietis, kurš visa brauciena laikā sēdēja bez maskas, pie tam alkohola reibumā un visu laiku turpināja lietot alkoholu. No “pasažieru vilciens” darbinieku puses viņam ne reizi netika aizrādīts. Kāpēc man maksājot par biļeti jāriskē ar savu mieru un veselību? Tas ir ārprāts.
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Šodien 23.03.2021 braucot no pieturās Smārde pirmajā vagonā, ar vilcienu n6505 tā arī nesagaidīju konduktoru. Nopirku elektronisko biļeti kuru man nepārbaudīja. Biļetes n941904. Galā punktā redzēju konduktoru kurā izgāja no dienesta telpas.
Pasažieru vilciens - Atcelts vilciens
Поезд 18: 58 булдури-рига отменили, а следующий в 19: 28, вообще не пришёл и не было никакой информации. Если бы мы знали, что его не будет, то могли бы хоть погреться в зале ожидания, а так все тупо стояли на платформе и спрашивали: "так будет поезд или не будет? " а на улице минусовая погода с ледяным ветром. У вас ноль уважения к своим клиентам и отвратительный сервис.
Pasažieru vilciens - Krāpšana
Mani brāļi un mazā māsa brauca no pieturas cukurfabrika-Rīga ar 3+ģimenes karti (90%atlaidi) . Ar vilcienu kas brauca 9: 44 no cukurfabrikas. Pienāca biļešu kontroliere, un tākā cukurfabrikas kase bija ciet viņiem vaidzēja pirkt biļeti vilcienā. Kuras 1 Cena bija 21 cents jo 90% atlaide. Kontroliere neredzēja cukurfabrikas pieturu savā darba ierīcē. Un iesita biļeti no Jelgavas uz Rīgu. Kopā bija jāmaksā 42 centi, jo māsai tik 3 gadiņi. Brālis iedeva 10 eiro un viņai bija jāatdod 9.58 bet atdeva tik 8.58.
Pasažieru vilciens - Ierašanās laiks
Līdz šim par Pv nav bijušas sūdzības, izmantoju, lai dotos uz darbu, lēti, vienmēr laikā, ja arī kavējas, tad tikai dažas minūtes. Nu jau otro reizi gadījies, ka vilciens pienāk krietni vēlāk kā plānots pietam bez jebkāda brīdinājuma un informācijas ne pv.lv, ne citos soc. Tīklu lapās. Lūgums regulāri atjaunot informāciju pasažieriem, lai kavējuma gadījumā varētu saplānot turpmāko maršrutu.
Pasažieru vilciens - Tīrība
Šodien 8: 34 braucām ar vilcienu Rīga - Sloka. Vilciena tīrība🤮. Izskatās, ka šeit tiešām nav kādu laiku tīrīti putekļi.
Vairāk vajadzētu tam pievērst uzmanību, savādāk ir diezgan nepatīkami, tādā vilcienā sēdēt. Bail pat iedomāties, kas darās uz krēsliem, vai tie tiek dezinficēti. !? Tam noteikti ir jāpievērš liela uzmanību, lai cilvēkam būtu patīkami braucieni.
Pasažieru vilciens - Pateicība
Gribu pateikt lielu paldies As „Pasažieru Vilciens” darbiniecei Olgai par izcilu darbu. Olga ir ļoti sirsnīga un izpalīdzīga darbiniece. 31 decembrī ļoti steidzos uz mājām, nolēmu braukt ar vilcienu. Tā bija mana pirmā reize. Iegādājos biļeti 21 kasē. Olga kā profesionālā darbiniece ātri apkalpoja. Olga visu paskaidroja, ka un kur tikt. Brauciens bija vienkārši fantastisks un komforts plus vēl tiku uzmundrināta. Liels paldies Olgai par visu! Vairāk šādu jums darbinieku. Paldies!
Pasažieru vilciens - Nestrādā WiFi
Braucu šorīt 12.12.2020. ar vilcienu Rīga-Daugavpils(7.42) rakstīts ka vilciens nodrošinats ar WiFi,bet tas nestrādā. Parstartēju telefonu vairākas reizes. Ik pa laikam mēģonu starp stacijām un vilciena stacijās, bet nekā. Griežās aplis un pēc ilgaka laika paziņo ka nav savienojuma.
Pasažieru vilciens - 4 stundas jācieš
Braucam no Rēzeknes 2 uz Rīgu. Vagona nereāli karsti. Jāsēž maskas un vēl tāda karstuma. Izskatās ka ir tikai divi varianti: vai nu bez apkures, jāsēž aukstuma. Vai ar apkuri - pirti. Vai ir iespējams uztaisīt apkures sistēmu ar režīmu (istabas temperatūra...) . Nevaru saprast, kāpēc tā. Mēs maksājam pietiekoši lielu naudu (7,4 euro) , bet 4 stundas jācieš... Kauns...
Pasažieru vilciens - Nesaprotošs personāls
Šodien, 10. Augustā plkst 15.56 es iekāpu vilcienā Rīga-Tukums-2. Tā kā man 14.00 bija konsultācija skolā, es nezināju vai tikšu uz vilcienu 15.56 un iegādājos biļeti mobilly aplikācijā uz 17.07. Konsultācija beidzās ātrāk un izlēmu doties mājās ātrāk (15.56) , lai ierastos ātrāk mājšs. Tajā brīdī, kad konduktors pārbaudīja biļetu, viņš teica, ka mana biļete ir nederīga, jo pirkta aiznākošajam vilcienam, kaut vai bija paredzēta nākošajam. Konduktors teica, lai iegādājos jaunu biļeti. Protam...