Адрес: |
Turgeņeva iela 14 Rīga Latvia - LV-1050 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67234009 |
Факс: | +371 67233049 |
Информация: | Klientu apkalpošanas centrs Dzelzceļa stacija, Stacijas laukums 2, Rīga |
Социальные сети: |
Pasažieru vilciens - Жалобы и отзывы
Pasažieru vilciens - Kontrolieris nemāk darīt savu darbu
Braucu 04.12.2023 ar riesu Rīga - Daugavpils 21.01 iziet no Rīgas. Iekāpu Rīgā biļete tika pārbaudīta tikai Ogrē ar lielu pļāpāšanas un skraidīšanu apkārt. Nabaga cilvēks nedaudz iedzēris iekāpa Ogrē un nopirka biļeti līdz skrīveriem, bet kontroliere šo dzen ārā jau Jumpravā un apgalvo, ka Skrīveri jau ir sen garām, ka esam jau Aizkrauklē. Blakus sēdošais cilvēks mēģina palīdzēt, bet kontroliera viņu visu laiku kušina. Pati netiek galā sauc palīgā armijdraugu. Pati kontroliere liekas ļoti...
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Šodien, 28.11.2023. Otrdienā, vilciens Jelgava-Rīga, kas atiet pēc saraksta 7.15 no Ozolnieku stacijas bija nenormāli pārpildīts, jo atbrauca 4 vagoni nevis 6. Vilciena pienākšanas laiks Rīgā ir ap 8 no rīta, kas ir darba laika sākums vairākumam cilvēku, tāpēc vagonu skaits nav pietiekošs, cilvēki stāvēja kājās, jo nebija nevienas brīvas sēdvietas jau no Jelgavas un cukurfabrikas stacijas. Es un citi cilvēki atrada vietu tikai Starpvagonu telpās, kur tagad ziemā nenormāli pūš un nav pat kur...
Pasažieru vilciens - Nepieņem biļeti
Šodien 01.11.2023 braucot maršrutā Daugmale - Salaspils 17: 50, nopirku biļeti uz nepareizu laiku (uz 18: 50, sajaucu uz stundu vēlāk.) konduktore nopīkstēja biļeti un pateica, ka tā jau ir izlietota. Es uzrādīju datumu un laiku, kā arī swedbank samaksu par pasažieru vilcienu. Sajaucu un nopirku uz stundu vēlāk netīšām. Viņa teica, ka nepieņems tādu un, lai es pērku jaunu - ka tā braukt nedrīkst! Es vēlreiz uzrādīju bankas kontu, teicu ka par braucienu samaksāju un jaunu biļeti nepirkšu...
Pasažieru vilciens - Nelabvēlīga vide
Reiss Liepāja-Rīga 29.10.2023 18:26 Kāpēc tiek pieļauts, tas, ka vilcienā var uzturēties pasažieris smagā alkohola un citu apreibinošu vielu reibumā, pietam, agresīvi noskaņots. Radot nedrošu un nepatīkamu braucienu pārējiem pasažieriem. Netiek nokontrolēts vai brauciena laikā šī persona lieto alkoholiskus dzērienus un smēķē vagonā. Kapēc reisā, drošības labad, neuzturas apsargs vai policists, kas šādas situācijas un riskus momentāli novērstu? Šo personu aizturēja valsts policija Dobele...
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Labrīt! Šodien saskāros ar tik tiešām lielo un nepatīkamu problēmu. Šodien no rīta 04:52 vilciens Zilupe-Rīga, Viļānu stacijā, pasažieru vilciena darbinieki nepārliecinājās par pasažieru kustību un drošību, mana acu priekšā aizvēra vilciena durvis, tādējādi iespraužot manu roku durvīs. Protams, paveicās ka paliku sveika un vesela, taču vilcienā netiku ielaista. Vairākkārtēji spiedu uz pogu “atvērt durvis”, bet tā nenostrādāja. P.S. Stacijā ierados ļoti pat laikus, un tā nav jau pirmā reize, kad vilciena darbinieki tik pavirši strādā.
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Darba laiks no 6: 50, ātrais vilciens Krustpils-Rīga 7: 24, konduktore atver kasi 5 minūtes pirms vilciens ir Krustpilī, un mobilajā lietotnē nevar nopirkt e-biļeti, dadudzi cilvēki nepaspēja nopirkt biļetes. Tas nav kompetents un atbildīgs darbs no konduktores puses, jāseko, lai strādnieks Pilda savus pienākumus tā, ka viņam tas jādara! D/z krustpils 10.10.2023
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Katru Rītu braucu ar pirmo vilcienu no cēsīm Uz Rīgu 06.10.2023 ārā temperatūrā ir tikai +4 grādi bet vilciena salons netiek apsildīts, esmu vairākkārt vērsies pie vilciena konduktores bet viņa teica ka neko nevarot padarīt un ieteica ģērbties siltāk vai tas ir normāli ka man ir jāsalsts vilciena? esmu ļoti neapmierināts jo tā nav pirmā reize ka šādi notiek. tad labāk iesaku braukt ar autobusu tur vismaz tiek apsildīts salons.
Pasažieru vilciens - Pilni vagoni, nav kur iekāpt!
Vilciens Lielvārde-Rīga 7: 27 un 8: 31 brauc ar pārpildītiem vagoniem, nav vietas kur iekāpt pat tamburā. Visi viens otram uz galvas un pilnīgi nav ko elpot! Ja būtu kāds saslimis ar Kovidu, tad te būtu labvēlīgākā vieta, kur vīrusam izplatīties! Pie tādas situācijas, dažs labs vēl izdomā kāpt vilcienā iekšā ar velosipēdu, sasmērējot pasažieriem drēbes. Nu a ko darīt, vajag tak tikt uz darbu. Tas notiek katru dienu, pat konduktori ir šokā. Ja Pv vadība prastu analizēt un pētīt informāciju, būtu...
Pasažieru vilciens - PADa vadītāju attieksme,darbs uzņēmumā
Labvakar, Strādāju uzņēmumā AS “Pasažieru vilciens” Rīgas PADa par konduktori, kontrolieri vairāk nekā 10 gadus. Gribu izteikt viedokli, par situāciju uzņēmumā, kāda tā ir uz šo dienu: Pēdējā laikā, mēs, konduktori, saskaramies ar necieņu no PADa vadītāju puses (Strīķe, Kovaļova). Abas darbinieces neprot sveicināt darbiniekus, rada darbiniekiem nelabvēlīgu darba vidi. PADa vadītāja atrod laiku divas reizes gadā “nozīmēt” darbiniekiem kārtot “Klientu apkalpošanas standarta” eksāmenu, bet...
AS Pasažieru vilciens - Konduktora atteikšanās izsniegt biļeti
26.08.2023. Pl.17.11 braucu ar vilcienu no Ogres uz Rīgu. Tā kā nebiju paspējusi kasē iegādāties biļeti, lūdzu konduktorei izsniegt man biļeti, uzrādot 2. Grupas invalīda apliecību. Konduktore paskatījās uz apliecību, atmeta ar roku uz aizgāja tālāk. Kad viņa otrreiz gāja garām, es lūdzu, lai man tomēr izsniedz 0 biļeti, uz ko konduktore atbildēja, ka nekādu biļeti man nedos, jo ogrē klase strādā. Konduktorei (gara auguma tumšmatainai jaunai sievietei) mugurā bija melns mētelis un žetons ar...
Pasažieru vilciens - Neatgriež naudu par Dubulti noņemto e-biļetes maksu
22. Jūnija vakarā tika pirkta e-biļete braukšanai nākamajā dienā turp - atpakaļ. Diemžēl sistēmas kļūdas dēļ tika atsūtītas 2 biļetes, un arī nauda no konta noņemta dubultā. Pērkot biļeti aplikācija "'uzkārās"' un parādījās paziņojums, ka darījums nebija veiksmīgs, lai mēģina vēlreiz, biļetes nebija, un arī nauda nebija noņemta no konta. Mēģinot pirkt vēlreiz, biļeti izdevās nopirkt, bet, pēc tam paskatoties e-pastā, konstatēju, ka ir atsūtītas 2 biļetes un nauda no konta dubultā noņemta...
Pasažieru vilciens - Nedrošība un mašīnista neuzmanība
Labdien! Pirms nedēļas braucu no Jūrmalas uz Rīgu plkst. 10: 10 pēdējā vagonā. Pirms kāpšanas vagonā, Lielupes stacijā pamanīju sievieti gados, un aiz viņas vēl vienu sievieti - jaunāku. Vecākai kundzei bija arī ratu soma, kuru viņa uzlika augšā, taču kāpjot pa vilciena trepēm, viņas kāja paslīdēja un iekrita spraugā starp peronu un vilciena kāpnēm, diezgan dziļi. Kundze mēģināja kāju izvilkt, bet nebija, drošvien, aiz kā aizķerties, un tajā brīdī vilciens nosvilpa un jau taisījās durvi...
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Labdien! Lūdzu paskaidrojiet kā tika nodrošināta pasažieru iekāpšana uz vilcienu Krustpils Rīga 02.05 kas pēc 17 attiet no 2 ceļa, jo uz otru ceļu varēja tikt ar lielām grūtībām jo bija pie pirmā ceļā priekšā preču vilciens māmiņas ar bērnu ratiem nomocijas dabūja līst pāri šķēršļiem kā rezultātā bojāti bērnu rati.
Pasažieru vilciens - Nekārtība
Labdien 19.04.2023 vilciens Rīga-Zilupe. Cik ilgi būs atļauts pīpēt tualete. Viens pēc otra visi skrien uz tualeti pīpēt. Vagonā smirdēja kā pīpētava. Tur tak bērnus, veci cilvēki astmatiķi. Izmākot no vilciena visas drēbes smirdēja kā pēc mēsliem. Un pats galvenais konduktori nē vārda nē vienam nav teikuši.
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Pasažieru vilciens reisa Rīga-Tukums pulkstens 16: 00 biezi tiek sūtīts vilcienu sastāvs no četriem vagoniem, kas jau Rīga stacija ir pārpildīts cilvēki praktiski viens otram ir uz galvas. Vai tiešam nevar sūtīt vilcienu sastāvu no sešiem vagoniem? Brauc gan skolnieki, gan tie kas strādā Rīgā.
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Šorīt 12.01.23 braucot vilcienā nr. 802 reisā Rīga - Daugavpils, bija ļoti nepatīkams brauciens. Kontrolieri nepilda savus darbus, neuztur kārtību vilciena vagonos. Vagonā brauca skolas bērni ar skolotājiem, kuri pilnā skaļumā atskaņo mūziku un dzied dziesmas krievu valodā. Tajā vietā lai aizrādītu skolotājiem, lai tie savalda savus bērnus, jo traucē pārējiem pasažieriem, kontrolieres tikai smaidot uz to visu noskatās un neko nedara.
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Šorīt, 09.01.2023 iekāpu vilcienā nr. 6506 virzienā uz Rīgu, kur kontroliere Svetlana Latviski neprot nemaz. Izbraucot no stacijas Sloka, apjuku un pārjautāju kontrolierei vai mēs braucam uz Tukumu (jo vilciens aizbrauca pretējā virzienā) un saņēmu atbildi, ka:" Jā, Tukums". Devos uz izeju, kad vilcienam stājoties izdzirdēju "Vaivari". Pārjautāju kontrolierei un viņai pietika nekaunības man sākt krieviski stāstīk, ka neko latviski neprot pateikt. Lieki teikt, ka pat atvainošanos nesaņēmu. Vēlo...
Pasažieru vilciens - Konfort klase
Sveiki 16.12.2022 pilkst 4:29 Rēzekne2-Rīga Vilciens bija nesasildīs no tualetes gāja nelabvēlikā smarža bija jāzēž kurtā kājas nosala 16.12.2022 pilkst 12:01 komfort klase Rīga-Rēzekne2 vilciens bija nesasildīc galds bija netīrs viss ar trubačām.
Pasažieru vilciens - Darba apstākļi uzņēmumā
Strādāju ilgus gadus uzņēmumā par kontrolieri, konduktori, sākot rīta agrās maiņas un pavadot ceļā ar vilcienu garas stundas. Arī lai nokļūtu darba vietā, jātērē stunda braucot ar elektrovilcienu. Šobrīd konduktoriem, kontrolieriem (turpmāk tekstā - darbiniekiem) atkārtoti jākārto mašīnista palīga eksāmens. Daudzi darbinieki nolēmuši atteikties no šī eksāmena kārtošanas, kā vienu no iemesliem minot, paaugstinātu atbildību, mazo brīvdienu skaitu, zemu atalgojuma līmeni un darbu uz...
Pasažieru vilciens - Netīrs vagons
Pasažieru nerūpējas par tīrību vagonos. Virzienā Tukums - Rīga 6: 12. Iekāpjot otrajā vagonā logu rāmji un daži sēdvietas bija netīri pārklāti ar melniem putekļiem līdzīgi soderējiem. Vai tad pasažieru vilciens nevar parūpēties lai vagoni būtu tīri no šādiem putekļiem. Rezultāta sasmērētas drēbes. Prasīju konduktorei kas tas tāds viņa teica ka nezinot.