Адрес: |
Turgeņeva iela 14 Rīga Latvia - LV-1050 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67234009 |
Факс: | +371 67233049 |
Информация: | Klientu apkalpošanas centrs Dzelzceļa stacija, Stacijas laukums 2, Rīga |
Социальные сети: |
Pasažieru vilciens - Жалобы и отзывы
Pasažieru vilciens - Vilciena vagona neatbilstība
Labdien Pagājušo svētdien bija tas gods braukt ar modernizēto dīzeļvilcienu. Ieejot vagonā lai apsēstos mani pārsteidza ejā starp krēsliem pie griestiem piestiprinātie monitori, kas manuprāt ir par zemu novietoti. Esmu 198cm garš cilvēks, kam nebija iespēja nepieliecoties vai neatsitot galvu brīvi iziet pa eju. Te rodas jautājums vai ir kādi normatīvi vai standarti, kas reglamentē konstrukciju izvietošanu intensīvas cilvēku plūsmas ejās? Kaut vai brīdinājumu simbolikas izvietošanu par zemu...
Pasažieru vilciens - Nepareizs saraksts
Paldies PV par "izdevušos" dienu .. Bija paredzēta tikšanās Rīgas centrā .. Plānoju braukt ar vilcienu 10.37 Aizkraukle-Rīga .. Internetā nekādu izmaiņu nebija , aizejot uz staciju man pasaka , ka vilciens jau aizgājis .. Kāpēc nevar laikus samainīt kustības grafiku ? Tikai tad , kad vilciens aizgājis , to samaina ! Velna uzņēmums , dienu tik bojāt prot ..
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
2016.gada 21.martā braucu pasažieru vilcienā Daugavpils-Rīga, un skaļrunī izskanēja informācija, ka apstājoties pieturās, vilciens atver 1.un 2. vagona durvis. Kad tuvojos savai pieturai, ārā jau bija tumšs, un izejot tamburā, nebiju pārliecināta vai esmu īstajā vagonā, kur atvērsies durvis, jo tiešām, iepriekš netiku skaitījusi vagonus. Ar bailēm domāju, ja nu vagona durvis neatveras, un es nepaspēju izkāpt, ko tad? Vispār bija ļoti neomulīgi un nepatīkami braucot tumsā un nezinot vai izkāpšu...
Pasažieru vilciens - Nesaprotošs personāls
Nogulēta pat nepilna pietura, bet pasažieris tikko pamodies uzzina ka jāmaksā sods 10 EUR. Katram tomēr mēdz gadīties aizmigt vilcienā, bet solījumi kāpt ārā nākamajā pieturā neattur no soda izrakstīšanas un vēl rupjībām. Kompromisa iespējas nekādas, bet klientu centrs tikai pasažieri izlamā. Kā klientu centra departamenta vadītāja var atļauties kliegt uz pasažieri, nav saprotams. Lai viņi "aizrijās" ar tiem 10 EUR kamēr man ar kājām 8 km jānoiet bet jebkādām transporta iespējām.
Pasažieru vilciens - Vilcienu kustības saraksta maiņa
Nesaprotu,kāpēc tika izmainīts vilciena Ogre-Rīga(kurš tagad no Ogres atiet 7.23) atiešanas laiks!Pati braucu no stacijas Daugmale. Vilciens bija ļoti labā laikā-8.08,tieši pēc darba varēja paspēt. Ar šo vilcienu brauca ļoti daudz LDz darbinieku,daudzi no kuriem tālāk brauc Jelgavas virzienā.Tagad šis vilciens atiet 7.50,paspēt vairs nevar,savukārt braucot ar nākošo,kurš atiet 8.36 no Daugmales,līdz nākošajam vilcienam uz Jelgavu jāgaida gandrīz stunda. Kam bija vajadzīgas šīs izmaiņas?
Pasažieru vilciens - Attieksme
Pienāk konduktors. Sēž sivietes, kājas uz krēsliem salikušas, runā pa telefonu, krāso matus un lako nagus. pagriežas it kā neredzētu konduktori. kauns
Pasažieru vilciens - Vilcienos ļoti smird
Braucu uz darbu ar diselvilcēnu, tur ļoti smirdeja bomzi un apmīzušies cilveki, netīri, kapēc tādyus ielaiš? Es maksaju lielu naudū par braucienu, lai man smakas būtu jākosta?
Pasažieru vilciens - Konduktore ii nekumpetenta
konduktore ira nekumpatenta, kad isdod bileti, atkal no imantas noprasija 1.20. kapec man ir jamaksa vairak ja kase ira rinda. vina ir aita. atdod manu naudu
Pasažieru vilciens - Konduktora veca slikti isturas pret mani
Soden braucu no slokas us rigu konduktora slikti isturejas pret mani nepienacot klat nesateikt laprit kapec ira tik nekullturiali cileki man tika sabojita visa diene
Pasažieru vilciens - Vilcieni un apkolpošans
Vilceni ira dikti augsti un netiri kapec man maksahot par biletu ira jasalst un jazes augsta vagoni
Pasažieru vilciens - konduktores del dabuju sodu
Konduktore man staigaja garam vismaz 10 reizu, bet nepienaca klat lai pirdotu bileti. Ienakta revizori un likt man sodu samaksat. Kapec konduktore nepienaca man klat, otramkjartam, laj vainiga kondduktre atdod man 10 evro, ko samaksaju par sodu jo vina nrpildija savu darba pinakumu ka resultata es biju spiezts maksat sodu. Afanasijs, 35 gadi.
Pasažieru vilciens - Paņēma naudu konduktore par daudz
Šorīt braucu ar vilcienu no Imaantas uz Rīgu, koinduktore no manis paņēma 1,20 eiro nevis 70 centus, tātad 50 iebāza sev kabatā...
Pasažieru vilciens - Sausmas
Gribeju tikai pateikt ka Valsts apzog savus pilsonus. Ir tada valsts akciju sabiedriba ka "Pasazieru Vilciens". Jau kuro gadu sis uznemums strada ar 10 - 12 mlj zaudejumiem. Sobrid uznemuma ir zinama krize, naudas nav, visu griez nost un Straujuma ar Matisu tikai saka, jaiztiek ar to kas ir. Uznemuma vadiba ir uzpusti stati kurus diemzel nesamazina bet samazina zemaka limena darbiniekus (konduktori vilcienos) Darba apstakli ir necilvecigi, atalgojums pilnigi neadekvats... Prieksnieciba izvirza...
Pasažieru vilciens - Konduktores nekompetence
Šodien braukt vajadzēja līdz Slokai, nopirku biļetu, iekāpu vilcienā un sēdēju, vilciens sāka braukt, kā vēlāk izrādījās, tas ir vilciens uz Dubultiem, bet man vajag uz Sloku.Kāpēc konduktore pie manis nepienāca vēl tad, kad vilciens stāvēja Rīgas stacijā un nepateica, ka man vajag braukt ar citu vilcienu
Pasažieru vilciens - Jānā biļēšu pārbaudes sistēma
Jaunā pārbaudes sistēma, kur konduktors traucē pasažierus divas, trīs reizes pārbaudot biļeti, ir kaut kas vājprātīgs, kāpēc tiek izdomātys tāds debīlisms, es esmu nopircis biļeti, braucu pārguris mājās, un mani ik pa laikam traucē. Es vakar sajutos kā noziedznieks, kā cietumā. |Vai tiešām \PV nebaidās pazaudēt savus braucējus?
Pasažieru vilciens - konduktori leni kustas
kapec pedejas divas dienas kad ir tik daudz cilveki, konduktori tik leni kustas un velu pienak pie minis, man jasez ilgu laiku ar biletu rokas
Pasažieru vilciens - krapsana
Cien. PASAZIERU VILCIENA administrācija! Ir laiks padomat par to kadus cilvekus jus pienemat darbaa.sodien (28.02.2014) braucot vilciena Zilupe-eiga iekapjot Rezekne un braucot lidz Sakstagalam par bileti samaksaju 1.20 euro bet patiesiba bilete maksa tikai 0.70 centus.konduktors Edmonds Korkins tisam neatdeva pareizu atlikmumu un manu naudu ielika sava macinja.tagad no sakuma padomasu pirms kapsu vilciena.
Pasažieru vilciens - kontrolieru informētības trūkums
Lūdzu, informējiet vilciena kontrolierus par uzņēmuma jauninājumiem. Jau trešo reizi nācās sastapties, ka posmā Jelgava-Rīga kontrolieri nezin ne to, kā norēķināties par pusi brauciena ar etalonu, ne to, kā izmanto SMS biļeti, kā rezultātā nācās pirkt biļeti vilcienā ar papildus maksu.
Pasažieru vilciens - Negrib izmaksāt naudu par papildatvaļinājuma dienām
"Pasažieru vilciens" vadība atsakās izmaksāt naudu, kas cilvēkam pienākas pēc likuma, pamatojoties uz uzņēmuma koplīgumu. Cilvēkiem, kas atbrīvojas no darba šajā uzņēmumā bez Valsts darba inspekcijas neiztikt. Šim uzņēmumam ir "sapuvis" vadības stils, jo pret saviem darbiniekiem izturas nekorekti. Tāpat daudzas summas netiek izmaksātas saistībā ar darba koplīgumu, piemēram, par to, ka apmāca mācekļus(15% par vienu mācekli), par to, ka aizvieto saslimušus darba kolēģus (35%) pie darba samaksa...
Pasažieru vilciens - vadības attieksme pret darbiniekiem
Pasažieru vilciena ārodbiedrības koordinātors Novikovs ar Rietumu PAD vadītāju Vasiljevu Jelgavas konduktoriem uzdevuši vākt parakstus par Greidānes atbilstību amatam, neesam informēti kas rakstīja šo vēstuli, bet šokē parakstu vākšanas veids.Iesniegums stāv pie darba rīkotājas Zaicevas, kas konduktoram darbu beidzot iesaka parakstīt ja vēlas te turpināt strādāt, kad beigsies šī Rietumu PAD vadības visatļautība, darbinieku pazemošana.