Pasažieru vilciens

SIA Pasažieru vilciens
Адрес: Turgeņeva iela 14
Rīga
Latvia - LV-1050
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67234009
Факс: +371 67233049
Информация: Klientu apkalpošanas centrs
Dzelzceļa stacija, Stacijas laukums 2, Rīga
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

1%
Жалобы
187
Разрешенные
2
C ответами
2
Посмотреть статистику

Pasažieru vilciens - Жалобы и отзывы

Pasažieru vilciens - Nelabvēlīga vide

Nelabvēlīga vide Reiss Liepāja-Rīga 29.10.2023 18:26 Kāpēc tiek pieļauts, tas, ka vilcienā var uzturēties pasažieris smagā alkohola un citu apreibinošu vielu reibumā, pietam, agresīvi noskaņots. Radot nedrošu un nepatīkamu braucienu pārējiem pasažieriem. Netiek nokontrolēts vai brauciena laikā šī persona lieto alkoholiskus dzērienus un smēķē vagonā. Kapēc reisā, drošības labad, neuzturas apsargs vai policists, kas šādas situācijas un riskus momentāli novērstu? Šo personu aizturēja valsts policija Dobele...

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Labrīt! Šodien saskāros ar tik tiešām lielo un nepatīkamu problēmu. Šodien no rīta 04:52 vilciens Zilupe-Rīga, Viļānu stacijā, pasažieru vilciena darbinieki nepārliecinājās par pasažieru kustību un drošību, mana acu priekšā aizvēra vilciena durvis, tādējādi iespraužot manu roku durvīs. Protams, paveicās ka paliku sveika un vesela, taču vilcienā netiku ielaista. Vairākkārtēji spiedu uz pogu “atvērt durvis”, bet tā nenostrādāja. P.S. Stacijā ierados ļoti pat laikus, un tā nav jau pirmā reize, kad vilciena darbinieki tik pavirši strādā.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Darba laiks no 6: 50, ātrais vilciens Krustpils-Rīga 7: 24, konduktore atver kasi 5 minūtes pirms vilciens ir Krustpilī, un mobilajā lietotnē nevar nopirkt e-biļeti, dadudzi cilvēki nepaspēja nopirkt biļetes. Tas nav kompetents un atbildīgs darbs no konduktores puses, jāseko, lai strādnieks Pilda savus pienākumus tā, ka viņam tas jādara! D/z krustpils 10.10.2023

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Katru Rītu braucu ar pirmo vilcienu no cēsīm Uz Rīgu 06.10.2023 ārā temperatūrā ir tikai +4 grādi bet vilciena salons netiek apsildīts, esmu vairākkārt vērsies pie vilciena konduktores bet viņa teica ka neko nevarot padarīt un ieteica ģērbties siltāk vai tas ir normāli ka man ir jāsalsts vilciena? esmu ļoti neapmierināts jo tā nav pirmā reize ka šādi notiek. tad labāk iesaku braukt ar autobusu tur vismaz tiek apsildīts salons.

Pasažieru vilciens - Pilni vagoni, nav kur iekāpt!

Pilni vagoni, nav kur iekāpt! Vilciens Lielvārde-Rīga 7: 27 un 8: 31 brauc ar pārpildītiem vagoniem, nav vietas kur iekāpt pat tamburā. Visi viens otram uz galvas un pilnīgi nav ko elpot! Ja būtu kāds saslimis ar Kovidu, tad te būtu labvēlīgākā vieta, kur vīrusam izplatīties! Pie tādas situācijas, dažs labs vēl izdomā kāpt vilcienā iekšā ar velosipēdu, sasmērējot pasažieriem drēbes. Nu a ko darīt, vajag tak tikt uz darbu. Tas notiek katru dienu, pat konduktori ir šokā. Ja Pv vadība prastu analizēt un pētīt informāciju, būtu...

Pasažieru vilciens - PADa vadītāju attieksme,darbs uzņēmumā

PADa vadītāju attieksme,darbs uzņēmumā Labvakar, Strādāju uzņēmumā AS “Pasažieru vilciens” Rīgas PADa par konduktori, kontrolieri vairāk nekā 10 gadus.  Gribu izteikt viedokli, par situāciju uzņēmumā, kāda tā ir uz šo dienu: Pēdējā laikā, mēs, konduktori, saskaramies ar necieņu no PADa vadītāju puses (Strīķe, Kovaļova). Abas darbinieces neprot sveicināt darbiniekus, rada darbiniekiem nelabvēlīgu darba vidi. PADa vadītāja atrod laiku divas reizes gadā “nozīmēt” darbiniekiem kārtot “Klientu apkalpošanas standarta” eksāmenu, bet...

AS Pasažieru vilciens - Konduktora atteikšanās izsniegt biļeti

Konduktora atteikšanās izsniegt biļeti 26.08.2023. Pl.17.11 braucu ar vilcienu no Ogres uz Rīgu. Tā kā nebiju paspējusi kasē iegādāties biļeti, lūdzu konduktorei izsniegt man biļeti, uzrādot 2. Grupas invalīda apliecību. Konduktore paskatījās uz apliecību, atmeta ar roku uz aizgāja tālāk. Kad viņa otrreiz gāja garām, es lūdzu, lai man tomēr izsniedz 0 biļeti, uz ko konduktore atbildēja, ka nekādu biļeti man nedos, jo ogrē klase strādā. Konduktorei (gara auguma tumšmatainai jaunai sievietei) mugurā bija melns mētelis un žetons ar...

Pasažieru vilciens - Neatgriež naudu par Dubulti noņemto e-biļetes maksu

Neatgriež naudu par Dubulti noņemto e-biļetes maksu 22. Jūnija vakarā tika pirkta e-biļete braukšanai nākamajā dienā turp - atpakaļ. Diemžēl sistēmas kļūdas dēļ tika atsūtītas 2 biļetes, un arī nauda no konta noņemta dubultā. Pērkot biļeti aplikācija "'uzkārās"' un parādījās paziņojums, ka darījums nebija veiksmīgs, lai mēģina vēlreiz, biļetes nebija, un arī nauda nebija noņemta no konta. Mēģinot pirkt vēlreiz, biļeti izdevās nopirkt, bet, pēc tam paskatoties e-pastā, konstatēju, ka ir atsūtītas 2 biļetes un nauda no konta dubultā noņemta...

Pasažieru vilciens - Nedrošība un mašīnista neuzmanība

Nedrošība un mašīnista neuzmanība Labdien! Pirms nedēļas braucu no Jūrmalas uz Rīgu plkst. 10: 10 pēdējā vagonā. Pirms kāpšanas vagonā, Lielupes stacijā pamanīju sievieti gados, un aiz viņas vēl vienu sievieti - jaunāku. Vecākai kundzei bija arī ratu soma, kuru viņa uzlika augšā, taču kāpjot pa vilciena trepēm, viņas kāja paslīdēja un iekrita spraugā starp peronu un vilciena kāpnēm, diezgan dziļi. Kundze mēģināja kāju izvilkt, bet nebija, drošvien, aiz kā aizķerties, un tajā brīdī vilciens nosvilpa un jau taisījās durvi...

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Lūdzu paskaidrojiet kā tika nodrošināta pasažieru iekāpšana uz vilcienu Krustpils Rīga 02.05 kas pēc 17 attiet no 2 ceļa, jo uz otru ceļu varēja tikt ar lielām grūtībām jo bija pie pirmā ceļā priekšā preču vilciens māmiņas ar bērnu ratiem nomocijas dabūja līst pāri šķēršļiem kā rezultātā bojāti bērnu rati.

Pasažieru vilciens - Nekārtība

Nekārtība Labdien 19.04.2023 vilciens Rīga-Zilupe. Cik ilgi būs atļauts pīpēt tualete. Viens pēc otra visi skrien uz tualeti pīpēt. Vagonā smirdēja kā pīpētava. Tur tak bērnus, veci cilvēki astmatiķi. Izmākot no vilciena visas drēbes smirdēja kā pēc mēsliem. Un pats galvenais konduktori nē vārda nē vienam nav teikuši.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Pasažieru vilciens reisa Rīga-Tukums pulkstens 16: 00 biezi tiek sūtīts vilcienu sastāvs no četriem vagoniem, kas jau Rīga stacija ir pārpildīts cilvēki praktiski viens otram ir uz galvas. Vai tiešam nevar sūtīt vilcienu sastāvu no sešiem vagoniem? Brauc gan skolnieki, gan tie kas strādā Rīgā.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Šorīt 12.01.23 braucot vilcienā nr. 802 reisā Rīga - Daugavpils, bija ļoti nepatīkams brauciens. Kontrolieri nepilda savus darbus, neuztur kārtību vilciena vagonos. Vagonā brauca skolas bērni ar skolotājiem, kuri pilnā skaļumā atskaņo mūziku un dzied dziesmas krievu valodā. Tajā vietā lai aizrādītu skolotājiem, lai tie savalda savus bērnus, jo traucē pārējiem pasažieriem, kontrolieres tikai smaidot uz to visu noskatās un neko nedara.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Šorīt, 09.01.2023 iekāpu vilcienā nr. 6506 virzienā uz Rīgu, kur kontroliere Svetlana Latviski neprot nemaz. Izbraucot no stacijas Sloka, apjuku un pārjautāju kontrolierei vai mēs braucam uz Tukumu (jo vilciens aizbrauca pretējā virzienā) un saņēmu atbildi, ka:" Jā, Tukums". Devos uz izeju, kad vilcienam stājoties izdzirdēju "Vaivari". Pārjautāju kontrolierei un viņai pietika nekaunības man sākt krieviski stāstīk, ka neko latviski neprot pateikt. Lieki teikt, ka pat atvainošanos nesaņēmu. Vēlo...

Pasažieru vilciens - Konfort klase

Konfort klase Sveiki 16.12.2022 pilkst 4:29 Rēzekne2-Rīga Vilciens bija nesasildīs no tualetes gāja nelabvēlikā smarža bija jāzēž kurtā kājas nosala 16.12.2022 pilkst 12:01 komfort klase Rīga-Rēzekne2 vilciens bija nesasildīc galds bija netīrs viss ar trubačām.

Pasažieru vilciens - Darba apstākļi uzņēmumā

Darba apstākļi uzņēmumā Strādāju ilgus gadus uzņēmumā par kontrolieri, konduktori, sākot rīta agrās maiņas un pavadot ceļā ar vilcienu garas stundas. Arī lai nokļūtu darba vietā, jātērē stunda braucot ar elektrovilcienu. Šobrīd konduktoriem, kontrolieriem (turpmāk tekstā - darbiniekiem) atkārtoti jākārto mašīnista palīga eksāmens. Daudzi darbinieki nolēmuši atteikties no šī eksāmena kārtošanas, kā vienu no iemesliem minot, paaugstinātu atbildību, mazo brīvdienu skaitu, zemu atalgojuma līmeni un darbu uz...

Pasažieru vilciens - Netīrs vagons

Netīrs vagons Pasažieru nerūpējas par tīrību vagonos. Virzienā Tukums - Rīga 6: 12. Iekāpjot otrajā vagonā logu rāmji un daži sēdvietas bija netīri pārklāti ar melniem putekļiem līdzīgi soderējiem. Vai tad pasažieru vilciens nevar parūpēties lai vagoni būtu tīri no šādiem putekļiem. Rezultāta sasmērētas drēbes. Prasīju konduktorei kas tas tāds viņa teica ka nezinot.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Kontrolieris ir pārāk rupjās nosauc cilvēku par stulbu un aklu kad cilvēks nezina kur skatīties sēdvietu vietas vaj tad ir tik grūti mierīgi parādīt cilvēkam kur skatīties to sēdvietu cipariņi cilvēks brauc ar vilcienu varbūt pirmo reizi, bet kontroliere strādā un visu zina ka tēvs mūsu kas un kur ir vilciena.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Pasažieru vilciena aplikācija bieži nestrādā korekti ne uz android ne ios ierīcēm. Biļeti nav iespējams iegādāties interneta un mūsdienīgam cilvēkam tas rada apgrūtinājumus. Kā ari ja uzņēmums sniedz iespēju iegādāties biļeti interneta, tad nodrošināt normālu tas darbību. Jo ne vienmēr ir skaidri maksāšanas līdzekļi un kontrolieri to nesaprot. Fuuu... Kā ari problēma ar aplikāciju netiek risināta vairākus gadus.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Pērkot e-biļeti vairākkārt esmu to saņēmusi pēc vairākām stundām. Nākas iegādāties jaunu brauciena laikā, jo jau iegādāto nav iespējams uzrādīt un par braucienu sanāk maksāt divreiz. Šodien pērkot biļeti gan turpceļā, gan atpakaļceļā no galamērķa biļeti e-pastā nesaņēmu pirms izbraukšanas.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы