Pasažieru vilciens

SIA Pasažieru vilciens
Адрес: Turgeņeva iela 14
Rīga
Latvia - LV-1050
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67234009
Факс: +371 67233049
Информация: Klientu apkalpošanas centrs
Dzelzceļa stacija, Stacijas laukums 2, Rīga
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

1%
Жалобы
211
Разрешенные
2
C ответами
2
Посмотреть статистику

Pasažieru vilciens - Жалобы и отзывы

Pasažieru vilciens - Rupji cilvēki nepamoti izrakstīta sodu

Rupji cilvēki nepamoti izrakstīta sodu 9. Okt.2024. Vīrs brauca vilcienā Rīga-Jelgava. Pāris mēnešos diezgan bieži viņam sanāca braukt. Kā parasti iekāpa un gaidīja konduktoru. Arī es pati tā visu dzīvi esmu darījusī braucot Latvijas vilcienos. Visi tā dara. Bet šoreiz vīram, kas runā tikai angliski, uzbruka divi ļoti nepieklājīgi jaunieši (ar pumpainām sejām bet armijas tipa drēbītēs) . Jaunieši runāja ļoti slikti angliski un vīrs nesaprata, kas par lietu. Vīrs piedāvāja piezvanīt sievai (man) , viņa pārtulkos, bet jaunieši...

Pasažieru vilciens par gulešsnu mašīnistemi kopā ar ko duktatoem vienā istabā - Konduktori mēģina izjaukt ģimenes? Tas ir vienkārši nepieņemami šādā uzņēmumā.

Konduktori mēģina izjaukt ģimenes?  Tas ir vienkārši nepieņemami šādā uzņēmumā. Kāpēc elektrovilcienu vadītāji guļ vienā istabā ar konduktori? Un diriģenti mēģina izjaukt ģimenes? Tas ir vienkārši nepieņemami šādā uzņēmumā. Un viņi gandrīz vienmēr strādā kopā vienā vilcienā. Kas viņus saved kopā un sākas nodevība. Kādus apstākļus esat radījis savā organizācijā? Iepriekš tā nebija. Ir ieteicams mainīt viņu darba apstākļus, un tas nenotiks nākotnē. Paldies par sapratni.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss, kaitējums cilvēka veselībai

Slikts serviss, kaitējums cilvēka veselībai 09.12.2024 13: 01 Iekāpu vilcienā 12: 55 Rīga-Daugavpils un pirms tam redzēju vīrieti kurs aizgāja uz atvērto tualeti, es arī gribēju, jo pēdējās grūtniecības stadijās man bieži jāskrien, pat ja biju jau pirms 15 minūtēm tualete. Es ātri nometu mantas uz sēdekļa un atgriezos tualetē, konduktors aiztaisīja durvis tieši manā priekšā un teica, ka Rīgā nevar iet uz tualeti, bija palikušas kādas 5 minūtes līdz izbraukšanai, man fiziski nebija laika mana stāvokli skriet uz tualeti origo. Lai kā e...

Pasažieru vilciens - Attieksme

Attieksme Ļoti bieži esmu saskārusies ar sliktu attieksmi no vilcienu biļešu konduktora puses. Šodien es vienkārši biju šokā. Pie manis pienāk konduktore un pārbauda man biļeti ar manu 3+ goda ģimenes karti. Man šomēnes beidzas kartiņai termiņš un vairs kartiņa man nebūs pieejama, jo esmu jau pilngadīga un nemācos. Nu vot, konduktore man jautā vai esmu pasūtijusi jaunu kartiņu, es atbildu kad nē, jo kartiņa man vairs pieejama nebūs un šī sāk mani saukāt par slinķi, mulķi, jo nemācos. Es vienkārši šokā...

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Tas vienkārši ārprāts. Kā kontroliere vienkārši izmēta bērnu no vilciena jo viņš nezināja ka dīzeļvilciens nepietur pietura "Cena" jo biļete bija līdz pieturai "Cena", un viņam bija vienkārši šoks. Kontroliere gribēja izmest ārā jau nākošajā pietura kamēr bērns zvanīja saviem vecākiem un nevarēja viņus sazvanīt, izmēta arā no vilciena cukurfabrikas pieturā jo bērns pateica ka samaksāt 1.50 turpmākabām braucienam viņš nevar jo nav līdzi nauda. Es nezinu kā bērns tiks līdz mājām, jo bija...

Pasažieru vilciens - Neadekvāta pakalpojuma Kvalitāte

Neadekvāta pakalpojuma Kvalitāte 2024. Gadā tas nav pieņemams, ka sabiedriskajā transportā nav gaisa kondicionēšanas sistēmas. Maršruts ir 3.5 stundas un ņemot vērā, ka ārā ir virs 30 grādiem, vilcienā ir spēcīgs caurvējš ar plus 40 grādiem. Tas nav normāli un pieņemami attīstītā valstī. Tas nekādā veidā neraisa vēlmi biežāk izmantot šo pārvietošanās veidu. Nožēlojami un kauns ierasties Latvijā uz brīvdienām un sastapt kaut ko šādu.

Pasažieru vilciens - Par konduktori

Par konduktori Vētras laikā isvieda no vilciena manu sievu, kad krita plakām koki un viņu ievainoja. Un vēl nesamaksāja naudu, par to ka galapunktā netika. Jātiesā jūsu konduktori un jūsu vivi kompāniju.

Pasažieru vilciens - Cenas

Cenas Tas ir nedaudz pa traku, ka pasažieru vilcienā nav atlaides studentiem vai skolēniem. Bet 3+ kartēm ir 90%. Nav godīgi.

Pasažieru vilciens - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Biļete no Gaismas līdz Gaujai vivi.lv lietotnē maksā 2 euro, bet nopirkt biļeti nesanāk, jo pašlaik viņiem tur kādas problēmas radušās, kuras netiek risinātas cauru dienu. Sanāk nopirkt biļeti par 1,50 euro līdz Rīgai un tad no Rīgas līdz Gaujai vēl par 2 euro. Ja brauc divatā, sanāk pārmaksāt 3 euro. Tehnisku iemeslu dēļ iedzīvotāji maksā dubulti!

AS Pasažieru vilciens - Atvērti logi abās vagona pusēs

Atvērti logi abās vagona pusēs 11.07.2024. Vilcienā Rīga - Daugavpils (kas atiet no Rīgas plkst.13.01) bija atvērti logi abās vagona pusēs, kas izraisīja stipru caurvēju. Lūdzu, lai konduktore larisa aizver, vai nodrošina logu aizvēršanu vienā vagona pusē, taču saņēmu atteikumu, jo esot karsti. Cenas uz transporta pakalpojumu ievērojami paaugstinātas, salīdzinājumā ar pagājušo gadu, taču servisa līmenis kļuvis briesmīgāks.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Nevar nopirkt biļeti Online, nestrādā registracija… Lai nopirkt biļeti vajag lai Tev būtu konts vai arī jāpiereģistrē jauna lietotājs, lai pabeigt reģistrāciju jānorāda telefona numurs uz kuru PĒC LOĢIKAS jāatnāk SMS ar vertifikacijas kodu. Bet takā tas ir VIVI serviss nekas nenotiek… un nevar nopirkt biļeti.

Pasažieru vilciens - Wifi

Wifi Kāpēc ik vājš WiFi signāls vilcienos, dažreiz vecajos ir pat spēcīgāks. Braucu mājās uz Jelgavu no Rīgas 18.13, ir vecais vilciens dīzelis, vispār nav WiFi, kaut arī raksta ka ir televizoraa salonā.

Pasažieru vilciens - Плохое обслуживания

Плохое обслуживания Купила электронно за 10 минут до отправления билет Рига-Вецаки 10.13 через говно приложения vivi очень быстрое в кавычках приложения, деньги с меня содрали но билета я так и не увидела! Неадекватная проводница обвинив меня что я чуть ли не зайцем езжу! Со мной такое второй раз уже рига вецаки деньги сдирают а билета я не вижу но просят оплатить второй раз! Потом типо выяснилось что у них интернет херовый и не работает! И возможно сбой поэтому произошел, неадекватная проводница заявила чтобы я...

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Kad beidzot tiks sakārtos viss par un ap vilciena kursēšanu? Kāpēc visa vivī priekšniecība vēl nav atlaista vai demisionēJusi? Kas uzņemsies atbildību un sāks kko darīt? Vilcieni nemitīgi tiek atcelti. Kavē. Cilvēki netiek uz darbiem, ārstiem utt. . Nabaga kontrolieri visu laiku tiek spiesti uzklausīt šausmīgas negācijas no pasažieru puses. Viņas nav pienācīgi un normāli atalgotas tam. Bieži vien strādā viens kontrolieris uz pilnu vilcienu. Vilcieni pīķa stundās ir pārāk reti, un pārpildīti...

Pasažieru vilciens - Cilvēkam iespieda roku vilciena durvis

Cilvēkam iespieda roku vilciena durvis 23.06.2024, rakstu, par to, ka manam ģimenes radiniekam, vilciena durvis iespaida abas rokas. Rīga - Daugavpils vilciens apstājas un atvēra 1,2 vagonam durvis, cilvēks kāpj iekšā un vienas minūtes laik aizveras durvis un rokas saspiež durvju starpā, kādas 5 min, nevara vaļā durvis, divi vīrieši mēģina durvis attaisīt, bet tas vispār nelīdzēja, lai varētu durvis atvērt, tas bija šausmīgi… kāpēc jūsu” pasažieru vilciena “personāls, vadība, nevar parūpēties, lai nodrošinātu drošu braukšanu, un...

Pasažieru vilciens - Vilciena bremzes čīkstēšana

Vilciena bremzes čīkstēšana Esmu braukusi ar jauno vilcienu posmā Rīga-Ogre 20:23. Atbrauca vilciens Vagonu parkā, un bremzes sāka nenormāli čīkstēt, kā vecie vilcieni. Vēl pie tam mašīnists pat strauji bremzē. Ir tāda iespēja salabot jaunos vilcienus? Man jau ausis sāp klausīties kā vilcieni čīkst. Kad jau atbraucām galamērķī Ogre, mašīnists katras 5 sekundes sāk strauji bremzēt un sākās čīkstēšana, iekšā vagonā bija troksnis.. Ļoti forši man un citiem pasažieriem.

Pasažieru vilciens - Tiek viltota biļešu verifikacija

Tiek viltota biļešu verifikacija Vivi krāpjas ar biļešu skanēšanu. Man ir Jūrmalnieka karte, kas dod iespēju bez maksas lietot vilcienu maršrutā Jūrmala - Rīga. Lai būtu šī iespēja, biļete ir katru reizi janoskanē kontrolierim. Ja trīs reizes biļete nav noskanēta, tad iespēja braukt izmantojot Jūrmalnieka biļeti tiek anulēta. Taču izrādās, ka tas, ka kontrolieris biļeti ir noskanējis, nenozīmē, ka biļete tiešām ir noskanēta. Līdz ar to braucieni tiek bloķēti. Vivi būtu jārisina savas tehniskās problēmas!

Pasažieru vilciens - Nepatiesa informācija

Nepatiesa informācija Vienmēr kad braucu mājās no treniņiem, ja atnāk jaunais Vivi vilciens posmā Rīga-Ogre 20: 23, pirmajā vagonā pašās pirmās durvis neatveras, tāpat kad vairākas reizes nospiež pogu. Es vienreiz gandrīz kritu panikā, jo domāju ka vilciens aizbrauks un netikšu atpakaļ mājās un jāgaida nākamais kautkur 21 un atbraukšu pārāk vēlu. Lūdzu parūpējaties lai visi tiek iekšā vilcienā. Paldies!

Pasažieru vilciens - Kavēšanās, laika tērēšana, negodība

Kavēšanās, laika tērēšana, negodība Šie jaunie vilcieni man vairs galīgi nepatīk. Biļetes maksā dārgāk, vilcieni briesmīgi kavē par 15-20 minūtēm un man ar to jārēķinās? !? Kopš kuriem laikiem no Ogres līdz aizkrauklei jābrauc 1.20h? !? Tas taču nav normāli. Man lūdzu iepriekšējo sarakstu ar vilcieniem kuri atbrauc uz aizved laikā, jo man neder katru reizi domāt vai paspēšu laicīgi kaut kur tikt vai nē.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Ceļā no Tukums 2- Rīga (6524) 15:18 konduktore Jekaterina ļoti rupji atbildēja ne tikai mums, bet arī citiem pasažieriem. Ignorēja mūsu jautājumus par labierīcību izmantošanu un braukšanas noteikumiem. Klusēju par to, ka nebija pat sasveicinājusies. Rupja attieksme pret citiem tika novērota arī braukšanas laikā. 25.05.2024

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы