Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Netīšam biju nopirkusi 4 biļetes no saites. Uzspiedu, lai ir 2 tikai, tā dēļ ka saite uz telefona nav normāli izmantojama, mani izmeta un sāku no jauna. Atkal pārbaudīju vai ir tikai 2, bet tikai pašas beigas redzu ka noņēma naudu par 4. Rakstu ziņojumu vilcienam, jo biļetes vēl netiek izmantotas un tomēr 10€ lieki iztērēti. Ko darīt, ja jūsu saite normāli nerādīja uz telefona, tad varbūt vajag izdarīt, lai to būtu ērti izmantot un naudas summa radītos visur? Bet šie atbild ka neatgriezis, jo ir tiesības atgriez tikai 2 stundas pirms braukšanas. Kas par sakaru? Biļetes netika izmantotas, uzrakstīju uzreiz kā nopirku. Ir tiesības atgriez naudu, ja paprasa to pirms braukšanas, un kad tas netika izmantotas! Ka tik naudu sev atstāt - _-
Комментарии (2)
Man arī tas pats pirku Liepāja-Rīga atnāk Lielupe-Rīga
Vēlos iesniegt sūdzību un izteikt savu neapmierinātību par Vivi konduktoru cilvēcisko neizglītotību un cilvēktiesību pārkāpumiem.
Vakar, 2025.gada 13.maijā Vilcienā Rīga - Skulte 16:38, Vilciena nr. 6146 strādāja konduktore Svitlana kā bija rakstīts uz piespraudes, kam nebija kauns labierīcību durvis abos vilciena galos turēt aizslēgtas brauciena laikā līdz pat Kalngalei! Pēc 2 lūgumiem (līdz Kalngalei) tās atvērt, nebija viņai kauns noplātīt rokas un atteikt, ka nekā nevar palīdzēt. Gaidīju es aizcietusies, jo lietoju attiecīgus medikamentus un bija arī 2 mazas meitenītes, kurām ļoti vajadzēja, stāvēja pie durvīm pacietīgi gaidot. Cilvēki skatījās un brīnījās par šo, notika pat tādas kā diskusijas par redzēto. Mazās meitenes (4, 5 gadi aptuveni) skrēja uz vilciena otru galu un tur arī slēgts. Pirms tam vēl reizi pajautāju vai tomēr nevarētu atnākt atslēgt tās durvis. Uz ko atbilde bija, ka nē. Kad tiks līdz vilciena galam, tad atvērs.
Kas notiek uzņēmumā? Vai šī necilvēciskā attieksme pret pasiežieriem ir normāla parādība? Kurš par to atbild? Vai tiešām šo problēmu ir vajadzīgs pacelt Televīzijas līmenī? Kas varbūt būtu arī svētīgi, lai kaut kas vismaz mazliet mainītos Jūsu norīkotajos darbiniekos. Svitlana arī knapi kaut ko var pateikt latviski un nekaunās runāt krieviski, bet kas īsti nebūtu traucēklis, ja viņa pildītu savus darba pienākumus saskaņā ar cilvēktiesībām. Izbrīnīja, ka sievietei esot, viņai bija pilnīgi vienaldzīgs mazu bērnu izbīlis, ka nav, kur pačurāt jau 30 minūtes, kopš vilciena atiešanas laika. Redzētais liek apšaubīt Jūsu darbinieces psihisko stāvokli un uzņēmuma stāvokli kā tādu. Kāds īsti ir attaisnojums šādai attieksmei? Un tam, ka konduktors kaut ko tādu vispār atļaujas izpildīt? Priekš kam vilcienā ir publiskā tualete? Lai maldinātu cilvēkus un to turētu aizslēgtu no pasažieriem brauciena laikā, kas ir nopirkuši biļeti? Vai šeit ir vajadzīga cilvēktiesību un arī kādas ministrijas iesaiste, lai Latvijā vismaz šis cilvēktiesību jautājums vilcienos tiktu sakārtots? Pagaidām vilcienā esmu redzējusi rupjus pārkāpumus šajā jomā. Un ar šo transportlīdzekli šodien nepārvietojas tikai lohi.
Ar vilcienu braucu 2 reizes savā mūžā un tas ir pēdējo 2 nedēļu laikā un abas reizes ir novērots šāda veida marazms. Vai konduktors ir pasažiera palīgs vai ienaidnieks šajā uzņēmumā? Nākamreiz noteikti saukšu policiju vai rakstīšu iesniegumu policijā, par uzņēmumu vai konkrēto cilvēku, citas iespējas neredzu, lai cilvēcīgi, atbilstoši laikmetam pārvietotos, lai būtu vismaz kādas fiksācijas dokumentos, ja ne naudas sodi u.tt. Zvēru dārzs, ne cilvēki. Un vēl pie tam ukrainas tautības kā lielījās, kam nebija nekāda sakara ar tiem jautājumiem, ko viņai uzdevu par attiecīgo ne - rīcību. Vai tādiem cilvēkiem mēs dodam mājvietu un darbu savā valstī?