Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Tas vienkārši ārprāts. Kā kontroliere vienkārši izmēta bērnu no vilciena jo viņš nezināja ka dīzeļvilciens nepietur pietura "Cena" jo biļete bija līdz pieturai "Cena", un viņam bija vienkārši šoks. Kontroliere gribēja izmest ārā jau nākošajā pietura kamēr bērns zvanīja saviem vecākiem un nevarēja viņus sazvanīt, izmēta arā no vilciena cukurfabrikas pieturā jo bērns pateica ka samaksāt 1.50 turpmākabām braucienam viņš nevar jo nav līdzi nauda. Es nezinu kā bērns tiks līdz mājām, jo bija acīmredzams ka viņš ir šokā stāvoklī un raudāja, gribu pateikt ka bērns apmēram 11-13 gadu vecumā. Vilciens izbrauca no Rīgas plkst 17.14 vilciena nr.6879. Kontrolieres vārds Ludmilā. Vienkārši man ir šoks kā var tā rīkoties ar bērnu? Un izmest ārā no vilciena kur ir tikai mežs apkārt. Kā pasažieru vilciens ņem tādus necilvēciskus darbiniekus.

06.09.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (3)

A AirisZirs 06.09.2024

A ko tad jūs nesamaksājat par šo bērniņu? Arī naudas bija žēl? Gan jau sudzības rakstīt pietiek?

Good Intentions 07.09.2024

Neviens negrib strādāt līdz ar to strādā no ss.com

Labdien! Mūsu darbinieki nekad nevienu bērnu neizdzen no vilciena un cenšas atrisināt situāciju, izvērtējot apstākļus - notiek sazināšanās ar vecākiem vai policijas darbiniekiem. Šajā gadījumā Jūsu minētā meitene bija pilngadīga, turklāt brauca kopā ar kādu vīrieti un pati izvēlējās izkāpt no vilciena, neturpinot ceļu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы