Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Nedarbojas VIVI mobilā lietotne, kur man ir 30 dienu biļete. Tā biļete ir pieejama tikai lietotnē. Biju zvanījis VIVI , un uz jautājumu kā man būt , man atbildēja , ka jāpērk biļeti kasē vai vilcienā. Kādēļ man jāpērk biļeti , ja man ir 30 dienu biļete , kura nav pieejama ne mainās vainas dēļ.

04.06.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Комментарии (1)

M Māra Skaistkalne 2 ч назад

Man bija līdzīga sajūta. Nezināmu iemeslu dēļ pirms iekāpšanas vilcienā lietotne prasija ievadīt paroli. Paroli neatcerējos, mobilais nebija saglabājis. Spiedu, aizmirsu paroli, atsūtītais kods neiedarbojās, ilgi griezās, jo mobilie dati lekāja ar vivi wifi. Spiedu otro reizi, lai sūta kodu, arī grieza ilgi un dikti. Spiedu trešo reizi, lietotne atbildēja mēgini pēc 12h. Šausmās zvanu klientu centram, kur nelaupns jaunietis atbildēja, ja nevarat pierādīt pērciet biļeti. Es vēl jautāju, nopoetni?!? Vai tiešām nevarēja vivi man trešo iespēju, vai jau pirms pirmās pabrīdināt , ka būs tikai divas iespējas?! Biju izmisusi, nožēlojama sajūta, labi, ka konduktore bija pretimnākoša un nelikavēl piemaksāt, ka pērku vilcienā. Plus vēl ceļā bija lielā kontrole. Protams pagāja dažas dienas un es apjautu, ka biju nofotogrāfējusi biļetes foto, tikai satraukumā saprātīgi nedomāju. Lai jau tiek Vivi labiekārtošanai manis grūti pelnīties 2,50€ ( nieks, jo bērnam neiedevu pusdienas naudu, lai kā saka, neresnē)

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы