Omniva - Slikts serviss
Ieliek sūtījumus tur kur viņi grib, bet ne tur, kur sūtījums tiek nosūtīts. Sūtījuma saņēmējam jāskrien pa pilsētu un jāmeklē, kurā pakomātā ir ievietots sūtījums.
Cien. Omniva, jūs saprotiet, ka pasūtot un apmaksājot jūsu pakalpojumu, sūtījuma nosūtītājs norāda piegādes pakomātu ne tāpēc, ka viņam tā gribas, bet rēķinoties ar saņēmēja atrašanas vietu un to, kur saņēmējām būs ērtāk to saņemt. Kad jūs ieliekat sūtījumu pavisam citā vietā, tas jau nav ērti ne pasūtītājām, ne saņēmējām, kuri nākamreiz noteikti izvēlēsies citu piegādātāju.
Labdien!
Vēlamies paskaidrot, ka gadījumos, ja norādītajā saņēmēja pakomātā ir radušies tehniski traucējumi, īpaši liela noslodze u. tml., kas var apgrūtināt sūtījuma savlaicīgu piegādi, Omniva, SIA ir tiesības novirzīt sūtījumu uz citu tuvāko pakomātu vai saņemšanas punktu, atbilstoši Omniva SIA sūtījumu pakalpojumu standarta noteikumiem, 10.2. punktu.
Ja kādreiz vēl sastopaties ar šādu situāciju, kad izņemšana pakomātā, uz kuru sūtījums pārvirzīts, nav ērta, tad aicinām sazināties ar klientu atbalsta centru un pieteikt pārsūtīšanu uz sākotnēji paredzēto pakomātu.
Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu,
Omniva
Комментарии (4)
Varbūt pakomāts bija pilns, ielika nākamā tuvākajā?
Būtu aizvedis atpakaļ uz noliktavu, būtu citi pārmetumi. Bija pilns. Ir taču tādi, kas pasūtu preci internetā no privātpersonas un trīs reizes pēc kārtas neizņem. Saka, ka nebija laika. Iedomājies, ka arī tavā pilsētā tādi pokemoni ir.
Gadās populāros punktos, kad pārpildīts un ved citur vai arī dēļ dažām brīvām vietām nemetīs līkumu. Tā ir. Ja vestu atpakaļ uz noliktavu, tad varētu iestrēgt uz vel ilgāku laiku.
Pa lielam, ja cilvēki nemarinētu savas pakas, tad būtu labāka situācija.