www.sudzibas.lv Omniva Ļoti slikts pakalpojums

Omniva - Ļoti slikts pakalpojums

Mēs vēlamies pievērst uzmanību nopietnai problēmai, ar kuru saskārāmies, izmantojot jūsu piegādes pakalpojumus.

Problēmas apraksts:
15. decembrī no Liepājas uz Vāciju tika nosūtīts sūtījums. 23. decembrī tas sasniedza galamērķa pilsētu un plkst. 8:04 tika nodots piegādei. Taču jau plkst. 10:45 sistēmā tika reģistrēti trīs identiski “Neveiksmīgs piegādes mēģinājums” statusi, bet plkst. 11:52 sūtījums tika nosūtīts atpakaļ.

Strīda būtība:
Sūtījums tika atgriezts tikai 3 stundu un 50 minūšu laikā, neveicot nekādas reālas piegādes mēģinājumus. Saņēmējs un sūtītājs nesaņēma nekādu paziņojumu vai zvanu, lai atrisinātu situāciju. Tas ir nepieņemami, jo kurjerpakalpojumu sniedzējam ir jānodrošina kvalitatīvs serviss un atbildīga attieksme.

Pieprasījuma pamatojums:
Sūtījumā atradās Ziemassvētku dāvana bērnam, kas viņu diemžēl nesasniedza. Piegāde un atgriešana mums radīja ievērojamus finansiālus zaudējumus, kā arī morālu vilšanos. Mēs uzticējāmies jūsu pakalpojumiem, bet saņēmām nekvalitatīvu servisu.

Mūsu darbības problēmas risināšanai:
24. decembrī mēs vērsāmies klientu atbalsta dienestā, bet saņēmām tikai norādi uz tīmekļa vietni, kur atkal bija jāievada tie paši dati. Pēc atkārtotas sūdzības iesniegšanas tika paziņots, ka atbilde būs pēc 15 dienām, taču pēc šī termiņa beigām atbildi tā arī nesaņēmām. Vairāk nekā mēnesi mūsu pieprasījums tiek ignorēts.

Mēs pieprasām skaidru un konkrētu atbildi par situācijas risinājumu un jūsu veiktajiem pasākumiem šādu gadījumu novēršanai nākotnē. Ignorēt klientu problēmas nav pieļaujami.

13.02.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Omniva_Latvija Ответ от представителя 13.02.2025

Labdien!

Atvainojamies, ka esam radījuši Jums neērtības. Vienlaikus, vēršam uzmanību, ka piegādes nosacījumi dažādās Eiropas valstīs atšķiras.
Tāpat, šobrīd nevaram identificēt Jūsu aprakstīto situāciju un Jūsu minēto iesniegumu. Tādēļ, lai detalizēti atbildētu un komentētu Jūsu aprakstīto situāciju, mums būtu ļoti svarīgi zināt sūtījuma numuru, lai saprastu kāpēc un kādas problēmas ir radušās un sniegtu situācijas skaidrojumu.
Lūdzam to atsūtīt uz [email protected], lai mēs varētu pārbaudīt minēto situāciju.

Ar cieņu,
Omniva

K

Комментарии (1)

K keereel 13.02.2025

Jūs pieprasījāt izsekošanu gan atsauksmju veidlapā tīmekļa vietnē, gan e-pastā un Facebook tērzēšanā. Es to nosūtīju visur, kur tas tika pieprasīts. Un visur atbilde - klusums. Es varu atkārtot izsekošanu šeit: CE201362165EE.
Kas attiecas uz atšķirīgajiem noteikumiem dažādās valstīs - droši vien ir interesanti attīstīt savu redzesloku. Es jums uzticēju sūtījumu. Jūs uzņēmāties saistības, paņēmāt naudu, bet sūtījumu nepiegādājāt. Tas, kā jūs risināsiet sarunas ar partneriem citās valstīs, ir jūsu ziņā.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы