РешеноOmniva - Slikts serviss
Nopirku preci internetveikalā ar omniva kurjera piegādi pie pakomāta, izsekojot preci rāda ka 11.12.2020 prece tika iedota kurjeram un 15.12.2020 rāda ka prece ir nogādāta pārkraušanas punktā un joprojām tur atrodas. Mēģinot sazvanīties ar klientu apkalpošanas centru tieku ignorēts, pirmajās reizēs zvanot vienkārši tiek nomesta klausule, zvanot nākošo reizi piedāvā savienot ar operatoru un pēc 10 min savienojuma joprojām nav, 3 dienu laikā tā arī nav izdevies sazvanīt viņus. Tāpat tieku ignorēts rakstiski, rakstot ēpastu, lai noskaidrotu kur tieši atrodas prece un kad būs iespējams to saņemt, atbildes arī nav nekādas.
Labdien!
Uz doto brīdi saskaramies ar palielinātu sūtījumu apjomu, kuru dēļ pakomāti ir kļuvuši noslogotāki un sūtījumi var aizkavēties.
Sūtījumi ir nodoti uz piegādi un rindas kārtībā tiek piegādāti.
Lai rastu risinājumu ,lūdzu, sazinieties ar mums e-pastā [email protected].
Atsaucē lūdzu norādīt sūtījuma numuru, lai varam ar Jums sazināties.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu, Omniva
Uz 3 ēpastiem, kurā ir norādīts sūtījuma numurs un problēmas apraksts 3 dienu laikā atbilde netika sniegta.
Комментарии (2)
12.12.2020 я звонил 2,5 часа,операторы были постоянно заняты и трубку так никто и не поднял... 13.12.2020 я звонил снова,ответили через 18 минут
ждал 30 мин так никто и не поднял трубку