LV RU
www.sudzibas.lv Omniva Slikts Serviss

Omniva - Slikts Serviss

Nekad neesmu bijusi no tiem, kas raksta sūdzības, bet tad padomājiet cik tālu jānoved klients, lai viņš šobrīd šeit publiski kaut ko klāstītu. Tātad - sūtīju paciņu, formējot sūtījumu pakomāts neizdeva adrešu uzlīmi, tas bija vakars, centos sazvanīt omnivu, taču veltīgi, jo kā izrādās viņi strādā ofisa darba laiku, kas man šķiet absurds, jo ja tavs pakalpojums darbojas 24/7, tad vismaz vienam cilvēkam no uzņēmuma vajadzētu būt sasniedzamam visu diennakti. Nākamajā dienā sazvanot, klientu servisa operatore pasaka, ka tas nekas, kurjers zina, kur nogādāt sūtījumu arī bez adrešu uzlīmes, vēl nodomāju forši gan, mhm.. Kad pēc 3 dienām man saņēmējs uzraksta, ka paciņa vēl joprojām nav pie viņa. Zvanu omniva, Saka, ka pēc visiem datiem šodien vajadzētu būt, ok, paiet diena, nekā nav, zvanu nākamajā dienā atkal nu jau aizbildinās, ka sūtījums iespējams aizkavējies sakarā ar lielo noslodzi vai arī pakomātā nav bijusi vieta, ok, pieņemsim. Nu jau ir pagāJusi nedēļa un joprojām nekā. Zvanu atkal, nu jau operatore Saka, ka neredz, kur ir mans sūtījums, ka iespējams ir nozaudēts, taču ja tā būs, tad ar mani dienas laikā sazināsies, protams, neviens nesazinājās, nākamajā dienā kā muļķe atkal zvanu un saku, kas par lietu, operatore Saka, ka būs jāaizpilda mājas lapā iesniegums, ka sūtījums ir nozaudēts jeb kā viņiem mājas lapā rakstīts ''iesniegums par piegādes kvalitāti'', ko viņi izskata līdz nedēļai, būtu es zināJusi, rakstītu iesniegumu jau otrajā dienā pēc nosūtīšanas, jo saņēmējs taču arī gaida savu sūtījumu, jau nedēļu un tagad vēl nedēļu, lai izskatītu iesniegumu, nu murgs. Pagāja nedēļa, nav ziņas, zvanu omniva, prasu, kas notiek, pēc zvana saņemu e-pastu, ka paciņa ir nosūtīta man atpakaļ uz manu pakomātu un kā atvainošanos viņi man nosūta 99% atlaižu kodu omnivai, smieklīgi ne? ! Man jāmaksā vēlreiz par piegādi (ok, tie 3 centi, bet fakts) , lai nosūtītu viņu kļūmes dēļ atkārtoti savu paciņu. Beidzot jau liekas, ka nu viss, paciņa ir ceļā, mhm, šeku reku, atkal ir pagājušas 5 dienas un saņēmējs ir joprojām bez sūtījuma. Zvanu omniva, Saka, ka šodien jābūt, paiet diena - nav, zvanu atkal, aizbildinās ar to pašu - iespējams pilns pakomāts vai liela noslodze un atkal pasaka - šodien jābūt. Smieklīgi. Sāku jau prasīt uzvārdu, lai zinu, kurš man jau šo ir teicis. Ir pagājušas 3 nedēļas un joprojām paciņa nav pie saņēmēja. Ļoti vīlusies...

15.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

R

Комментарии (1)

I ik. 17.09.2020

pilnībā piekrītu visam šeit rakstītajam. Līdzīga situācija. Plus no paziņas, kam ir interneta veikals, zinu, ka viņš katru nedēļu kā juridiskais klients zvana omnivai pārrunāt reāli nosūtītās paciņas, jo to skaits reti sakrīt ar to, ko omniva norāda rēķinā. Parasti omniva veic uzrēķinu uz augšu, aprēķina lielāku paciņu skaitu nekā reāli klients ir nosūtījis.
Jā, un klientu serviss ir fantastika. FANTASTIKA :D. Ierosinu laikā, kad klientu serviss nestrādā, neļaut arī veikt paku izņemšanu/ievietošanu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы