Omniva - Slikts serviss
10.12.2020 man tika izsūtīta paciņa.Šobrīd pēc izsekošanas nummura,parādās,ka 12.12.20 paciņa ir pārkraušanas punktā.Tas arī ir pēdējais datums,kas uzrādās.Šodoen ir 16.12.20.Paciņa no 12.12.20 nekur tālāk nav izkustējusies.Kad vakar zvanīju operatoram(kura savienojums ir jāgaida 20 min),operatora atbilde ir,ka paciņa ir pie kurjera un tiklīdz būs brīvs nodalījums tā viņu ievietošot.Uz jautājumu,kāpēc viņa pēc izsekošanas parādās vēl ar 12.12.20 datumu,atbilde bija,ka tā mēdzot būt.Manuprāt,Omnivas darbinieki maldina mūs,jo viņiem vienkārši nav kā vairs atrunāties.Sestā diena pēc sūtīšanas nav normāli!Neiesaku caur viņiem sūtīt.Vismaz ne tuvākajā laikā.
ALaikam esmu sadzirdēta!Paldies,ir pienācis sūtījums.Pēc en-tajām zvanīšanas reizēm,esmu saņēmusi savu paciņu.
Labdien!
Uz doto brīdi esam saskārušies ar palielinātu sūtījumu apjomu, kuru dēļ pakomāti ir kļuvuši noslogotāki un sūtījumi var kavēties.
Mēs cenšamies piegādāt sūtījumus pēc iespējas ātrāk.
Mums ir patiess prieks, ka sūtījumu esat šobrīd saņēmusi.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu, Omniva
Комментарии (4)
Omnivas darbinieki nevienu nemaldina. Pieslēdz loģisko domāšanu! Visiem tagad ir jāsūta pakas, pastā tas pats, tādēļ ir rindas, loģiski, ka būs jāgaida, kamēr atbrīvosies plaukts, kurā ielikt Tavu sūtījumu. Cilvēkiem ka tik pačīkstēt. Ja visiem nevajadzētu vienlaicīgi sūtīt, tad šādas situācijas nebūtu.
Vai cik Jūs gudra esat.Jūs gadījumā pati nestrādāja Omnivā par operatoru!?🤣
Omniva darbinieki ir tik noslogoti ka klienta serviss nevar atbildēt ne uz vienu telefona zvanu un ēpastu, vienkārši nometot klausules un pēc tam liekot gaidīt operatorea savieojumus pa 20 min.
Saprotams, ka nevar ievietot bet te jau runā ari par to, ka nevar izņemt, lai piegādātu