Civinity

Civinity LV, SIA
Адрес: Dēļu iela 5
Rīga
Latvia - LV-1004
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 23200175
Информация: Darbības veids:
Sniedz dažādus augstas kvalitātes pakalpojumus nekustamo īpašumu pārvaldības, uzturēšanas un apsaimniekošanas jomā.
Время работы: 0:00 - 24:00
0:00 - 24:00
0:00 - 24:00
0:00 - 24:00
0:00 - 24:00
0:00 - 24:00
0:00 - 24:00
Категория: Недвижимость  •  Домовладельцы
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

17%
Жалобы
47
Разрешенные
3
C ответами
23
Посмотреть статистику

Civinity - Жалобы и отзывы

Civinity - Krāpšanās ar rēķiniem

Krāpšanās ar rēķiniem Šis uzņēmums, izrakstot nekorektus rēķinus, nodarbojas ar naudas izkrāpšanu. Māja, kuru apkalpo atrodas kaivas ielā 50, rēķinos tiek ieviestas mistiskas pozīcijas, tarifi par 1kvm tiek noteikti nevis pēc likumā noteiktā, bet pēc viņu noskaņojuma, piemēram tarifs par siltuma cirkulāciju vienā mēnesī var būt 8eur, bet citā 40eur. Kad dzīvoklī nav apkures, tiek piestādīts rēķins par apkuri, pārrēķins netiek veikts, paskaidrojumu nav. Pašiem iesniegt skaitītājus neļauj, skaitītāju nolasījums ir...

Civinity - Krāpšana

Krāpšana Uzņēmums nepilda savu funkciju un apkrāpj dzīvokļu īpašniekus. Dzīvokļu īpašniekiem rēķinos tiek izrakstīti darbi par kuriem Civinity nevar sniegt oficiālu dokumentus vai rēķinus. Katru gadu ar šo uzņēmumu ir vienas un tās pašas problēmas! Nepilda savus tiešos pienākumus, kas ir noteikti lr likumdošanā un apsaimniekošanas līgumā.

Civinity - Ļoti slikts "serviss" nevienam neiesaku sadarboties!

Ļoti slikts 'serviss' nevienam neiesaku sadarboties! Problēma saistijās ar kopīpašumu kura dēļ mans īpašums tika bojāts un Civinity neuzņēmās absolūti nekādu atbildību nepildot savus pienākumus kā apsaimniekotājs lai novērstu situāciju. Uz iesniegumu kompānija atsaucās ka nav iespējams atrast problēmas cēloni kaut arī tas bija visām iesaistītajām pusēm(iesaistītajām kompānijām) acīmredzams. Iznāk šīs "kompānijas" vietā ir jadibina pašam savs uzņēmums kurš apsaimnieko ēkas, lai risinātu vienkāršas problēmas spriežot pec iesniegto sūdzību skaita šajā portālā.

Civinity - Neatbild uz oficiālām vēstulēm, nesniedz informāciju un dokumentus

Neatbild uz oficiālām vēstulēm, nesniedz informāciju un dokumentus Dzīvokļu īpašniekiem nopietni apdomāt pirms savas mājas apsaimniekošanai izvēlēties šo uzņēmumu. Nomainot pārvaldnieku- atklājās, ka Civinity nav norēķinājies ar Rīgas ūdeni un Rīgas Siltumu, apgalvojot, ka kāds no dzīvokļu īpašniekiekm ir parādā. Uz ofociālām dzīvokļu īpašnieku un jaunā pārvaldnieka vēstulēm sniegt informāciju un dokumentus kurš dzīvokļa īpašnieks ir parādā NEATBILD. Sūtītas pa pastu ierakstītas, gan uz epastu elektroniski parakstītas. Uz vienu vēstuli saņemta formāla atbilde...

Civinity - Плохой сервис

Плохой сервис Каждый год одно и тоже. Снег на парковке не убирается даже спустя 5 дней после снегопада. Снег по колено. Под снегом голый лед, возле ворот на въезде снежная каша. Каждый день кормят завтраками, что точно уберут и ничего. Заехать и выехать из двора проблема. За что получаете деньги?

РешеноCivinity - Apkure

Apkure Silciema ielā 2, Rīgā, apkuri bija paredzēts pieslēgt līdz 2023.gada 13.oktobrim. Vēl 13.oktobrī zvanīju un prasīju vai nav kāda aizķeršanās. Atbilde bija, nē viss kārtība līdz plkst.17.00 apkure būs. Tagad ir jau 16.oktobris, temperatūra ārā +5, dzīvoklī +16. Zvanīju uz apkalpošanas centru - atbilde skan - neko nezinām, bija jābūt pieslēgtai... neko noskaidrot pat netaisās un pat atļaujas nomest telefona klausuli. Savos izsūtītajos rēķinos iedzīvotājiem draudēt ar apmaksas nokavējumu māk, bet...

Civinity - Slikts serviss

Slikts serviss Gribu sūdzēties uz sia civinity, konkrētāk uz "civinity uzkopšanas serviss". Ļoti slikti strādā, nepilda savus pienākus apzinīgi. Personīgi redzēju, ka pārsvarā strādā pensionāri un dzērāji, kuri darba laikā dzer un tad apsēžas automašīnā un brauc tālāk strādāt. Ļoti bieži izliekas, ka strādā, bet paši sēž automāšīnā. Vai tiešām nav citu apzinīgu, strādājošo darbinieku, lai pildītu šo darbu? ! Man ir ļoti daudz jautājumu tam, kurš šos darbiniekus uzņem darbā! Kā es uzzināju, tā ir sieviete...

Civinity - Плохой сервис

Плохой сервис Labdien 1. Februāra mēneša rēķinā apkures patēriņš ierakstīts kā mēneša vidējais, bet visi nepieciešamie dati jaunā skaitītāja rādījumu izmantošanai tika nosūtīti uz jūsu pastu 26.01.2023. Faktiski ir 30 kwh bet mēneša vidējais jūs norādījāt ка 180 kwh... Atšķirība.6 reizes 2. Vecā siltuma skaitītāja demontāžas aktā patēriņa rādījumi 26.01.2023 ir 33739,4 kwh bet jūsu rēķinā no 2023.01.01 patēriņš 35870,5 kwh pēc jusiem aprēķiniem es iztērēju vairāk uz 2131,1 kwh nekā skaitītājs uzrādīja...

Civinity - Slikts serviss

Slikts serviss Serviss noteikti nav vērsts uz klientu ērtību - attieksme ir nevērīga un neatsaucīga. Vairākas reizes izrakstītajos komunālajos rēķinos ir norādīts parāds, kas jau draud ar parādu piedziņu, lai gan parāda nekad nav bijis (viss nokārtojās tikai pēc maksājumu uzdevumu nosūtīšanas, kuros uzrādās visas samaksātās summas) . Teju katru mēnesi tiek maksāts par "papildus" darbiem, kas nepanāk nekādas izmaiņas. Vienlaikus, sistēma e-saimnieks pieejama tikai dzīvokļu īpašniekiem, taču, ja esi īrnieks, tad viss pa vecam - jāraksta skaitītāju rādījumi uz Lapiņām un jāmet pastkastītē pārvaldniekam.

Civinity - Krāpšana, nepamatoti rēķini, ignorēšana, bezdarbība

Krāpšana, nepamatoti rēķini, ignorēšana, bezdarbība Šausmīga attieksme, ignorēšana, nespēja pamatot un paskaidrot rēķinu, maldināšana e-pastos. Situācija īsumā, esmu pārdevusi savu dzīvokli 2022. Gada vasarā, dzīvoklis tika pārdots, un pieņemšanas / nodošanas akts tika parakstīts 01.07.2022. , civinity izrakstīja un atsūtīja rēķinu 21.08. (gandrīz divus mēnešus vēlāk) par to ka esot veikti pārrēķini, un man esot tagad jāapmaksā šie pārrēķini, brīdī, kad biju dzīvokļa īpašniece visi maksājumi tika savlaicīgi veikti. Zinot, ka ar šo kantori mūž...

РешеноCivinity - Neprofesionalitāte

Neprofesionalitāte Civinity ir drausmīgs uzņēmums. Visu laiku, kad ir problēmas iedzīvotāji tiek ignorēti. Nevienam nerekomendēju ar šim pārvaldniekiem slēgt līgumus. Vienīgais veids, kā likt civinity pakustēties ir ievietot "sūdzības.lv" publisku sūdzību par neprofesionalitāti. Darbinieks zvanīja un teica, ka problēmas tiks risinātas, un lūdza lai izņemu sūdzību, taču apsolītajā termiņā problēmas nav novērstas. Ļoti žēl, ka apsaimniekotāja attieksme ir ze katras kritikas.

Civinity - Обман

Обман Установили счетчики на теплоэнергию, но сивинити выставляет счет всеравно по старому по максимуму за М2. Сославшись на то что к них нет информации что у нас в квартире счетчик, хотя платил за установку им же. Но потом во все бросают трубки и отказываются переделывать счет.

Civinity - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, jau trešo nedēļu lauku iela 35-126 nav karstā ūdens, zvanot dispečera numurā sieviete paņem sūdzību, bet nekāda rezultāta nav jau apnika zvanot jo viņa met tauriņi. Karstais ūdens nav arī kaimiņiem. Mēs gaidām kad būs ūdens, jo atnāk no darba ne nomazgāties. Paldies

Civinity - Slikts serviss, nekompetenti darbinieki

Slikts serviss, nekompetenti darbinieki Nerisina jumta problēmu, neatzvana. No jumta ar milzīgu troksni rauj nost skārdu, ventilācijā no jumta tek nokrišņi. Civinity Jūrmala atsūta meistaru, kurš neko negrib darīt, kuram nav materiālu, un ir jau tādā vecumā, ka uz jumta gandrīz bez palīdzības nevar uzkāpt. Meistars aizbrauc, bet problēmas paliek. Klientu serviss Sola, bet problēma risināta netiek.

Civinity - Naudas izspiešana no iedzīvotājiem

Naudas izspiešana no iedzīvotājiem Tarifs par apkuri oktobrī veidoja 2,63 eiro par 1 kv. M. Tas neskatoties uz to, ka pilsētas vidējās likmes bija 0,70-0,80 eiro. Vairākkārt vērsos pie Civinity ar lūgumu sniegt tarifu aprēķinu. Taču atbilde netika saņemta. Tajā pašā laikā atgādinājums par samaksu nāk gandrīz katru dienu. Daudz automātiskās komunikācijas nāk no uzņēmuma. Kas attiecas uz saziņu par klientu jautājumiem, tad tādas nav.

Civinity - Neprofesionāla darbība

Neprofesionāla darbība Briesmīgs pāvaldnieks: -Miskaste ir regulāri pārpildīta, -Fasādes bojājumi netiek laboti pēc daudzkārtēja lūgumua, -Netiek maksāti laicīgi rēķini par siltumu (parāds vairāk nekā 10 000euro) -Klientam lūdzot dokumentus tiek melots -Saplaisājis ieejas jumtiņš jau gadiem stāv un netiek ne labots ne novākts regulāri tiek mainīta par mājas pārvaldīšanu atbildīgā persona.

Civinity - Slikts serviss, izvairīšanās no problēmas risinājuma meklēšanas

Slikts serviss, izvairīšanās no problēmas risinājuma meklēšanas Mājai konkrēti pārvaldniece Lilita Bertmane! Izvairās no komunikācijas, Sola, bet nedara. Mājai tika konstatēti lieli siltuma zudumi, nekas netika darīts lietas labā. Kad tuvojās apkures sezona, netika risināts jautājums par pakalpojuma pieejamību. Mācēja tikai bļaut un solīt, labākais, ko izdarīja - spēja noorganizēt stāvvietu līniju atjaunošanu, bravo, to pašu ar aizvērtām acīm! Neiesaku un neieteikšu! Nekam nav kapacitāte. Skaitītāju rādījumi noņemti nekorekti, informācijas sniegšana ar...

Civinity - Nožēlojams serviss

Nožēlojams serviss Ja vien ir iespēja, turaties pa gabalu no šī apsaimniekotāja. Serviss, attieksme ir nožēlojami. Attieksme ciniska, augstprātīga un dara darbus tikai, ja piespied un sāc sūdzēties. Kļūdas rēķinos, nesaprotamas papildus pozīcijas par mistiskiem darbiem utt. Vissliktākā pieredze kāda jebkad ir bijusi ar kādu no apsaimniekotājiem. Visu laiku jāskatās uz nagiem...

Civinity - Krāpšana, slikts serviss, nolaidība

Krāpšana, slikts serviss, nolaidība Jau vairākus gadus esam neapmierināti ar mājokļu apsaimniekošanas uzņēmumu Civinity. 1) ļoti zems servisa līmenis (teritorijas uzkopšanas kvalitāte, mājas uzturēšanas un remontu kvalitāte ir dramatiski zemā līmeni) 2) krāpšana - piestāda rēķinus par remontdarbiem, kas faktiski netika veikti 3) koplietošanas ūdens un siltuma zudumu ir astronomiski lieli, par ko attiecīgi jāmaksā, bet problēma - kur tādi rodās netiek risinātas 4) no pēdējiem “hītiem” nav noslēgts līgums ar jauno siltum...

Civinity Mājas - Krāpšana, MK noteikumu neievērošana un likumu pārkāpšana

Krāpšana, MK noteikumu neievērošana un likumu pārkāpšana Apsaimniekotājs rupji pārkāpj Ministru kabineta noteikumu nr. 524 10. , 11. Un 14. Punktus saistībā ar ūdens patēriņa starpību. Uzņēmums piestāda vienā mēnesī rēķinā par 67.56%, bet otrā mēnesī jau 87.13% par ūdens patēriņa starpību! Pie tam apsaimniekotājs rakstīja un atzina, ka ir pieļauta kļūda un ka nākamajā rēķinā tiks veiktas korekcijas, bet tā vietā jaunajā rēķinā aprēķina vēl lielāku ūdens patēriņa starpību! Uz visu māju vienā mēnesī ir uzrādīti lieki 88.512 kubi! Pie tam...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы