www.sudzibas.lv Civinity Slikts serviss, nekompetenti darbinieki

Civinity - Slikts serviss, nekompetenti darbinieki

Nu jau aptuveni gadu mūsu 12. stāvu daudzīvokļu māju apkalpo Civinity un visu laiku ir kaut kādas problēmas. 30 grādu karstumā nebija auksts ūdens! Un neviens nesteidzās labot. Katru nedēļu nestrādā viens no liftiem, vai par abi lifti. Forši vai nē? It īpaši veciem cilvēkiem, māmiņām ar bērniem un ratiem, invalīdiem, cilvēkiem pēc fiziski smagas garas darba dienas. Katru nedēļu viens no liftiem braukā turpu šurpu no 1. stāva uz 12. stāvu, apstājoties katrā stāvā, un tā notiek diennakti, jo CIVINITY vienalga. Otrais lifts vispār bieži vien iesprūst kādā no pēdējiem stāviem un taisa vaļā/taisa ciet durvis, un tu visu nakti klausies šo liftu diskotēku ar dirvju applausiem. Fantastiski un vārdiem neaprakstāmi. Šodien, laikam, CIVINITY par brīnumu, vienam no liftiem dega motors, kā rezultātā 12. stāvu mājās izcēlās ugunsgrēks, kas apdraud cilvēku dzīvību un veselību, bet nu CIVINITY taču vienalga. :)) Bija atbraukuši gan VUGD, gan NMPD, kāmēr dienesti darbojās, viens no liftiem, kas nebija skarts - darbojās. Uzminiet, ko izdarīja CIVINITY pēc tam? Jā jā, gribētos ticēt, ka aizdomājās par iedzīvotājiem no visiem 70 dzīvokļiem, bet nē, CIVINITY vienkārši atslēdza elektrību ABIEM LIFTIEM un netaisās tos labot. :) nav vārdu, tikai emocijas. Tika sazvanīts uzņēmums, kur jaunkundze vārdā Sintija atbildēja, ka “lifti tiks laboti tad, kad būs iespējams”, ka tika pacelta balss uz Sintiju, tad jaunkundze tomēr izdomāja pie kāda cita noskaidrot precīzāk, lika uzgaidīt un tad teica, ka “liftus salabos rīt”, bet problēma ir tāda, ka ir ~plkst. 19:00 vakarā un CIVINITY DIENNAKTS servisam darba laiks vēl nav beidzies, tad nu lai brauc uz strādā TAGAD! Kad Sintijai tika pateikts, ka tiks zvanīts visu nakti, kāmēr neatbrauks un nesāks labot, tad tomēr izrādās, ka pēc stundas varēs atbraukt un salabot. Bet bēda gan, ka neviena pēc stundas kā nebija tā nebija. :)) Civinity - MĒĻU UN KRĀPNIEKU KANTORIS!
Vēlētos vēl piebilst, ka tas reāli notiek KATRU NEDĒĻU. Šodien ir 14.08.2024. un nestrādā abi lifti. Ja prasīsiet kad pēdējo reizi bija līdzīga situāciju, tad re kur atbilde - 09.08.2024. arī nestrādāja abi lifti!
CIVINITY, pašiem kauns nav? Gan beztabu sižeti par jūsu kantorīti ir, gan tiesvedības jums ir bijušas, gan šeit ir pilns ar sūdzībām. Varbūt BEIDZOT sāksiet strādāt un pieņemsiet darbā kompetentus darbiniekus?

14.08.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Civinity Support Ответ от представителя 15.08.2024

Labdien!

Informējam, ka dzīvojamā mājā diemžēl lifti ir novecojuši (mājas celšanas gads – 1982.) un tos būtu nepieciešams nomainīt uz jauniem, jo liftiem tā nolietojuma dēļ bieži ir dažādas un apjomīgas tehniskas problēmas un bojājumi, kuru novēršanai nepieciešams ne tikai laiks, bet arī finansējums.

Jānorāda, ka “Civinity Mājas” kā mājas pārvaldnieks jau piecus gadus dzīvojamās mājas dzīvokļu īpašnieku kopsapulcēs informē iedzīvotājus par liftu neapmierinošo tehnisko stāvokli un nepieciešamību veikt liftu nomaiņu, kā arī turpinās informēt mājas iedzīvotājus par liftu tehnisko stāvokli, nepieciešamajiem remontdarbiem un to izmaksām, uzsverot, ka nepieciešama liftu nomaiņa – jo veco liftu tehniskās problēmas, bojājumi, kā ari darbības pārtraukumi rada neērtības iedzīvotājiem, kā arī katrs remonts ir papildu izdevumi iedzīvotājiem. Tāpat svarīgi ņemt vērā, ka lifta remontdarbi, t.sk. jaunu detaļu iegādei var ne tikai būt nepieciešams apjomīgs finansējums, bet arī detaļu piegādes laiks un to vispārējā pieejamība (bieži vien PSRS laikā ražoto liftu remontam nepieciešamās detaļas vairs nemaz tirgū nav brīvi pieejamas, vai arī nav pieejamas nemaz).

Tādēļ dzīvokļu īpašnieku kopībai ir ļoti ieteicams pieņemt lēmumu par liftu nomaiņu, kā arī par uzkrājuma veidošanu (apjomu un termiņu) plānveida remontdarbu izpildei, ja nepieciešamajā apjomā mājai finanšu uzkrājuma plānveida remontdarbu izpildei nav.

Ne mazāk svarīgi – liftiem (to tehniskajam stāvoklim) ir jāatbilst augstām drošības prasībām atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, kā arī rūpējoties par iedzīvotāju drošību – situācijās, kad lifts ir bojāts – tas tiek atslēgts uz bojājumu novēršanas laiku.

Plašāka informācija par liftu nomaiņu pieejama mūsu mājaslapā: www.civinity.lv.

Aicinām mājas dzīvokļu īpašniekus vērsties pie mums – “Civinity Mājas”, ja nepieciešams atbalsts dzīvokļu īpašnieku kopsapulces sasaukšanā vai aptaujas veidošanā lēmuma pieņemšanai par liftu nomaiņas nepieciešamību un iespējām.

Дополнено NotGood 15.08.2024

Kā parasti klientus cenšaties padarīt par muļķiem. Kā varat izskaidrot to, ka šodien plkst 8:36 kāpņu telpā tika satikts “Rīgas Lifti” darbinieks, bet 8:40 viens no liftiem sāka braukt? Vai tiešām bija nepieciešams likt vairākiem cilvēkiem iet kājām uz augstākiem stāviem? Vienreiz sākat veikt savu darbu! Nedz šahtu varat iztīrīt normāli, nedz bēniņus. Katru reizi, kad ārā līst lietus - skraidu ar spainiem pa lodžiju un vācu ūdeni ar lupatām, jūsuprāt, jūs kvalitatīvi veicat darbu? Arī bildes ar jums ir sūtītas uz epastu, ka jūsu dēļ ir sabojāts remonts lodžija. Ko jūs darāt? Atsūtījat kaut kādus divus darbiniekus, kuri gudri pakasīja pakaušus un aizgāja prom. Vai ar to problēma ir atrisināta? Nē! Problēma nav un nebūs atrisināta, kāmēr jūsu uzņēmums vismaz maziem soļiem nesāks kaut ko darīt lietas labā. Un ieteikums - nomainīt darbiniekus uz konsultatīvā tālruņa - mest klausuli nost, izvairīties no konkrētām atbildēm uz jautājumiem - nav laba komercprakse!

N

Комментарии (4)

Good Intentions 14.08.2024

Pieļauju, ka tie ir vecie lifti un ja lūzt, tad lūzt. Salabot reali tikai uz kaut kādu laiku līdz atkal kaut kas notiek. Pa lielam jametās 40K uz jaunu liftu.

N NotGood 15.08.2024

Viņi ne tikai met klausuli nost, kad viņiem zvana, bet arī uz epastiem neatbild, tā kā iesniegumus arī palaiž garām ar absolūtu vienaldzību. Mūsu mājā 12. stāvā lielākoties dzīvo cilvēki gados - par viņiem sāp sirds!

N NotGood 15.08.2024

Arī komunikācijas līmenis viņiem nekāds. Īsumā par vakardienu: 1. zvans - “atbrauks salabot, kad varēs”, 2. zvans, pacēlu balsi, pieprasīju konkrētu laiku, kad tiks salabots - “atbrauks rīt”, 3. zvans, pateicu, ka zvanīšu visu nakti - “atbrauks pēc stundas”. No vakardienas ~19:00 līdz 6:30 pagaidām NEKAS nav izdarīts.

N NotGood 15.08.2024

Šobrīd vienkārši mērs ir pilns - gada laikā katru nedēļu nestrādā lifti, šahtu nevar iztīrīt (vienu reizi tīrīja bez brīdinājuma, atnācu mājās visa vannas istaba melna (varēja pabrīdināt, lai laicīgi aizsedzam), bet jēga tai tīrīšanai ir nulle), neskaitāmas reizes rakstīju iesniegumu, ka jātīra bēniņus, jēga nav, kā tik lietus, tad visa lodžija ir appludināta. Remontu viņi manā lodžijā nesegs. Kanalizācija visu laiku smird it kā tur kāds ir miris. Arī tagad, kad nestrādā lifti, nav apgaismojuma kāpņu telpā, lai nenokrist no trepēm ir jāsledz zibspuldze telefonā. Karstumā, kad ārā bija 30+ grādi, mūsu mājā auksts ūdens nebija 3 dienas un nesteidzās labos, atbilde bija tā pati - “kad varēs, tad salabos”. Viss, ko viņi var - atsūtīt anormālus rēķinus, kur ir arī iekļautas summas par remontdarbiem, kuri netika veikti un par kuriem viņi nespēj uzrādīt atbilstošus dokumentus.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы