www.sudzibas.lv Civinity Negodīga prakse, slikts serviss un komunikācija

Civinity - Negodīga prakse, slikts serviss un komunikācija

Sliktāku apsaimniekotāju neesmu redzējusi: nepilda līgumsaistības - nesniedz atbildes uz rakstiskajām sūdzībam15 dienu laikā( 1-1.5 mēnesis) un atbildē lej ūdeni, nevis atbild pēc fakta. Sapulces nerīko. Ar atpakaļejošo datumu piestāda rēķinus lielākiem remontiem, par kuriem neorganizē balsošanu , ko paredz līgums. Piestāda rēķinus par nesaprotamām pozīcijām - logu mazgāšana, kura tiek veikta tikai daļai no mājam; jumta remonts, kuru neviens nav veicis u.tml. Veica fasādes remontdarbus, kuri pēc gada jau jāpārtaisa. Savāc naudu mājas remontam (liels maksājums klāt pie rēķina, 4 mēnešu laikā savācās 550 EUR), nezināmo iemeslu dēl to neveic, pēc 2 mēnešiem beidzot paziņo, ka remonts tiek atlikts un tiks rīkots jauns pasūtījums, cenu aprēķins utt., visu savākto naudu tikmēr patur sev. Kāpņutelpu netīra, sniegu teritorijā tīra tad, kad visi jau sen ofisos. Uzņemas nomainīt skaitītājus, neizdara to laicīgi, = piestāda milzīgus rēķinus, jo nav verificēti skaitītāji. Koplietošanas ūdens/elektrības rēķini kosmiski, iemesli nav izskaidroti.

05.02.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Civinity Support Ответ от представителя 29.09.2025

Paldies par Jūsu atsauksmi!
Atvainojamies, ja mūsu pakalpojumi vai komunikācija nav atbildusi Jūsu gaidām. Visi aprēķini un pakalpojumi tiek veikti atbilstoši Dzīvokļa īpašuma likumam, līgumiem un iedzīvotāju lēmumiem. Aicinām sazināties ar mums pa tālruni 80001599 vai e-pastu [email protected], lai individuāli izskatītu Jūsu jautājumu un rastu risinājumu.

Z

Комментарии (1)

podolansmaksims001 05.02.2025

Viena no sliktam firmam Latvija-met darbniekus uz naudam inventars pirkt par saviem naudam darbniekam ateiksme ka pret dzivniekiem

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы