www.sudzibas.lv Civinity Krāpsāna, slikts serviss, klientu maldināšana

Civinity Mājas - Krāpsāna, slikts serviss, klientu maldināšana

❗ Neiesaku izvēlēties Civinity Mājas Jūrmala (CMJ) kā apsaimniekotāju.

Pieredze ar šo uzņēmumu ir ļoti negatīva:

1.Mākslīga apsaimniekošanas maksas sadalīšana. CMJ rēķinos apsaimniekošanas maksa tiek sadalīta divās daļās: “pārvaldīšanas maksa” un “komunikāciju un konstrukciju uzturēšanas maksa”. Šāda pieeja nav izplatīta Latvijā un maldina klientus. Sarunu stadijā tiek uzrādīta tikai viena daļa, bet pēc tam pievieno otru — rezultātā maksa ir vismaz par 35% lielāka.
Pozitīvi japiemin Rigas namu parvaldnieks, kuram ir tikai viena apsaimniekošanas maksas pozīcija un bez tam RNP savā portālā sīki izskaidro tāmes sastāvdaļas.

2. Aizdomas par viltus atsauksmēm ar piecu zvagzņu vētējumu. Pārskatot Google atsauksmes, vairāki pozitīvie vērtējumi nāk no ar uzņēmumu saistītām personām – bijušajiem vai esošajiem darbiniekiem, to pietuvinātam personām. To pat var atrast uzņēmumā nestrādājošs. Tas rada jautājumus par atsauksmju objektivitāti.

3. Remontdarbi ar neskaidrām un pārmērīgām tāmēm. Cenu aptaujas netiek rīkotas, tāmēs, ja tās vispār izdodas izspiest no Civinity, nav skaidri norādīts cilvēkstundu patēriņš vai izcenojums. Pārskatāmība faktiski nepastāv. Darbus pa lielam veic paši Civinity darbinieki, kurus klienti apmaksā dubultā - vienreiz ar apsaimniekošanas maksām un otrreiz saskanā ar uzpūstām tāmēm bez cenu aptaujām.

4. Nepilda pat pamatpakalpojumus. Solītā māju sanitārā apkope nenotiek atbilstoši grafikam, taču maksa tik un tā tiek iekasēta. Sūdzību gadījumā tiek sniegti formāli un izvairīgi skaidrojumi.

5. Sētniekiem maksā 5.92/h bruto, ks pat visgarākajā darba dienu mēnesī nesasniedz to ko maksā RNP mēnesī ar 40 st darba nedēļu, rezultātā mēnešiem it kā "nevar atrast sētniekus", ko ar tādu solīto atalgojumu ir neiespējami. Bet maksa par sētnieka pakalpojumiem tiek iekasēta.

6. Sapirkti auto, kad katrs santehniķis un sētnieks dodas uz objektu ar Civinity auto, bet sniegu ziemā visos objektos līdz 8:00 rītā vienalga reāli nespēj notīrīt. Sāk ar jaunajiem projektiem, tā kā tie, kuri tajos nedzīvo, neceriet uz tīru ietvi no rīta.

CMJ rīcība rada nopietnas šaubas par uzņēmuma godīgumu, caurspīdīgumu un profesionalitāti. Civinity nekad neatzīst savas kļūdas, neatvainojas, neveic pārrēķinu par neizpildītiem darbiem, drīzāk atradis, par ko pierēķināt klāt.
Turaties pa gabalu no Civinity, kura visa daudzmiljonu peļņa aiziet uz Lietuvu.
NEVIENAM NEIESAKU IZVĒLĒTIES CIVINITY.

19.05.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Civinity Support Ответ от представителя 29.09.2025

Paldies par Jūsu atsauksmi!
Mēs augstu vērtējam ikviena klienta viedokli un no sirds atvainojamies, ja mūsu pakalpojumi nav pilnībā atbildējuši Jūsu gaidām. Vēlamies uzsvērt, ka apsaimniekošanas maksas aprēķins, pakalpojumu sniegšana un uzkrājumu veidošana tiek veikta stingri ievērojot Dzīvokļa īpašuma likuma prasības, noslēgtos līgumus un iedzīvotāju kopības pieņemtos lēmumus. Tāmes un aprēķini ir pieejami iedzīvotājiem pēc pieprasījuma, un mūsu komanda vienmēr ir gatava sniegt detalizētus skaidrojumus. Ja Jums ir konkrēti jautājumi vai ierosinājumi par apsaimniekošanu, aicinām sazināties ar mums pa tālruni 80001599 vai e-pastu [email protected], lai kopīgi rastu labāko risinājumu. Mūsu mērķis ir nodrošināt caurskatāmu, kvalitatīvu un iedzīvotāju vajadzībām atbilstošu mājas pārvaldīšanu, tāpēc pateicamies par Jūsu iesaisti un atsauksmēm – tās palīdz mums nepārtraukti uzlaboties.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы