Civinity Mājas - Slikts serviss, nepiegādāja pasūtīto
14.03.2025 no rīta mana automašīna ke 3131 nespēja uzbraukt pa rampu un uz ceļa, jo bija bojāts izbrauktuves sildītājs. Ārā temperatūra bija zem Nulles, sniegs un lietus un rampa bija ļoti slidena. Rezultātā mana automašīna saslīdēja un tika sabojāta.
Avārija notika ne manas vainas dēļ. Elektrosistēma, kas atbild par rampu apsildi nedarbojās par ko sētnieks brīdināja civinity krietni pirms 14. Martā, bet no civinity puses nekas ne bija darīts. Līgumā ar civinity 2.2.2. , 3.2.7. Punktā ir norādīts, ka namu pārvaldnieka pienākums ir nodrošināt un uzturēt darba kārtībā visas ēkas sistēmas, tai skaitā elektrisko, tomēr 14. Martā rampas sildītājs nestrādāja es uzrakstīju civinity četras vēstules, viena no tiem ierakstīta un tikai tad pēc pusotrā mēneša saņemu atbildi, nepilnu un negodīgu. Pēc viņu teiktā, sistēma ieslēdzas automātiski (bet tā neieslēdzās, jo nedarbojās, tam ir liecinieki, mājas iedzīvotāji, sētnieks, tehniskā palīdzība, kas izvilka automašīnu) un nekādu atbildību par notikušo viņi uz sevi neņem.
Pēc incidenta tika veikta pandusa apsildes sistēmas pārbaude, un tās darbība tika atzīta par atbilstošu. Pandusa apsilde darbojas automātiski – tā ieslēdzas un regulējas pēc gaisa temperatūras un mitruma sensoriem. Jāņem vērā, ka, ja āra temperatūra ir ap 0 °C un ir augsts mitrums, apsilde ne vienmēr spēj uzsildīt virsmu uzreiz, līdz ar to īslaicīgi var veidoties apledojums.
Par veikto pārbaudi un secinājumiem klients tika informēts e-pastā. Atbildes no klienta puses uz šo vēstuli netika saņemtas.
Добавить комментарий