Адрес: |
Ūdens iela 23 Rīga Latvia - LV-1007 (Biroja adrese Rīgā) |
---|---|
Телефон: | +371 27739030 |
Информация: | Interneta mēbeļu veikals: Dārza mēbeles, viesistabai, virtuvei, guļamistabai, bērnu un jauniešu istabai, birojam, vannas istabai, priekštelpai. |
Время работы: |
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 закрыто закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Магазины |
Социальные сети: |
Bonaselect.lv - Жалобы и отзывы
Bonaselect.lv - Piegādāta bojāta prece
Pasūtījām skapi bonaselect.lv, bija jāgaida skapja piegāde mēnesi, beidzot sagaidījām un atverot pirmo iepakojumu, skapja durvis ielauztas un spogulim mala nolauzta! Apskatot iepakojumus var redzēt pēdu nospiedumus, kad vēlējos risināt šo problēmu ar uzņēmumu, attieksme vienkārši nekulturāla un briesmīga, visi risinājumi tikai piedāvāti ne izdevīgi klientam un pirmais ko dzirdēsiet, "jāpārbauda katrs iepakojums kurjera priekšā", kad sapratu ka problēmu risināšanā šis "kantoris" nevēla...
Bonaselect.lv - Slikts services
Ar ko, lai es iesāku! Mēs ar vīru pasūtījām internetā dīvānu - orion. Pasūtījums atnāca laicīgi ar to problēmas nav, bet interesantākais moments ir - 2,30cm garumā dīvāns atnāca jau saliktā veidā. Konsultants mūs nebrīdināja, kas bija nedaudz nekorekti. Mēs dzīvojam dzīvoklī, jumta stāvā. Beigās mums vajadzēja izsaukt papildus cilvēku, kurš izjauks un saliks dīvānu, no jauna.
Bonaselect.lv - Slikta apkalpošana
Saņemot epastu, ka prece ir piegādāta un to var saņemt no 8: 30-16: 00 darba dienās, devos precei pakaļ no rīta kā reizi 8: 30. Atradu noliktavilu (zīmes nav) . Iegāju ofisā, pie sievietes, kas atrodas iekšā noliktavā saku ka pakaļ mēbelēm. Atbilde nepatīkamajā tonī " vispār jau mums mēbeles tiek izsniegtas no 9: 00". Saku, reku skatāties, rakstīts no 8: 30 darbinieks pat skatīties negribēja. Prasu kur braukt... Atbildēja braukt pie rampām. Piebraucot pastāvēju... Preces nav. Gāju iekšā...
Bonaselect.lv - Pateicība
Gribu izteikt pateicību šim uzņēmumam par vienmēr savlaicīgi sūtītām evēstulēm un ātru problēmu risinājumu, ja tādi radušies. Preci pasūtu apm.2x gadā, jau 5gadus un vienmēr esmu pozitīvi pārsteigta par attieksmi un labām cenām, ko piedāvā šis veikals, salīdzinot ar citiem. Ieteiktu pirms pasūtīšanas, ja rodas šaubas par materiālu vai krāsu, zvanīt piegādātājam un to noskaidrot, nevis novelt vainu uz uzņēmumu. Noteikti iesaku šo veikalu ikvienam, jo tik plašu preču sortimentu un labu cenu citur neatrast. Iesaku pārliecināties! Cieņā, Maija Valaine
Bonaselect.lv - Pretīgs serviss
Ar ko lai sāk? Man nav pilnīgi neviena laba vārda par šo kantori. 21. Gada augustā nopirkām matraci, 22. Gada augustā sānu malā parādījās deformējums. Atbild lēni, matraci savākt nevar, jo norādījuši nepareizu manu kontaktinformāciju, tāpēc kurjers atcēla savākšanu (viņi domā, ka es neatdodu kurjeram beigtu matraci 😁, jo piezvanīt Dpd paši nejēdz, lai noskaidrotu) iesaistīju Ptac, taču tiem arī vienalga, jo arī nezvanīs Dpd, man pašai jākārto viss. Epastos komunikācija ir pretīga, atbild lēni...
РешеноBonaselect.lv - Bojājums, ir aizdomas, ka apzināti piegādāta bojāta prece
Piegādāja drēbju skapi, kuru izpakojot, izrādījās, ka ir saplēsts durvju spogulis. Uzņēmuma darbinieki komunicē nelaipni, nestādās priekšā pat pēc lūguma to darīt un sūta pa e-pastu līguma punktus, kuros rakstīts, ka mēbeles jāizpako kurjera klātbūtnē. Ar šādu līgumu neviens pat neiepazīstināja un tas ir absurds pēc būtības! Kurjeram ir jāgaida, kad izpakošu un salikšu skapi, lai konstatētu defektus? ! Spriežot pēc attieksmes, viņi jau zināja, ka piegādā brāķētu preci. Lursoftā uzrādās divi...
Bonaselect.lv - Preces neatbilstība un slikts serviss
Pasūtījām durvis no šis firmas, durvis pienāca laikā, bet tās ir divas dažādas durvis, kā izskatās bildē un reālajā dzīvē. Sekojot jauniem trendiem istaba bija izveidota ar koka apdarēm, durvis arī vēlējāmies tādas pašas, beigās izrādījās ka tur ir plastmasa melnas līstes, kas vispār neatbilst mūsu interjeram. Papildus tika konstatēts, ka trūkst tās saucamās "plastmasa līstes", kas pašiem bija jālīmē. Pievienoju pielikumā, kādas durvis pasūtījām un kādas sanāca. Līmējām stingri pēc...
Bonaselect.lv - Naudas neatgriešana
Prece netiek piegādāta apsolītajā laikā, avansa maksājumu var dabūt tikai apmaksājot pilnu preces summu par nesaņemto preci (bet tas nav pārbaudīts) . Izlēmu uzdāvināt viņiem avansu, nekā palikt vispār bez naudas. Secinājums-nevienam neiesaku pasūtīt preces no bonaselect.lv
Bonaselect.lv - Сломанный диван стоимостью ~100€ спустя месяц! Отказ в гарантии!
Заказали раскладной диван стоимостью около 1000€, ждали примерно месяца полтора. Привезли, все было отлично. По истечению месяца обнаружили брак дивана! Снизу дивана треснуло что то! К сожалению не понимаю что это именно за часть.. Прикрепляю фото. Будто бы не выдержал нас (спали на нем я и муж) сразу же написали магазину! Ответили что отправят фото и видео брака производителю. Через +-2 недели пришёл ответ что - производитель сказал это не гарантийный случай. Все. Точка. Слов нет! Куда...
Bonaselect.lv - Slikts servis ka arī bojājums
No bona select.lv nopirku tv tumbu rex, bet viņi teica, ka gaidot vajag 1 mēnesī, ok. Bet mēs gaidījām 3 mēnešus, un tv tubma bija bojāta, un ne ar visiem materiāliem. Kā arī bija slikts servis, un visiem bija pofig uz zvaniem un t. T. Nevajag pirkt šeit, neko nezina par tavu sūtījumu ka arī par viņu materiāliem.
РешеноBonaselect.lv - Обман, брак, хамсво
Никому не советую иметь дело с данной компанией. Обычные жулики и хамы. Срок исполнения заказа никто не гарантирует. Извинятся, что не пришло вовремя и ждите дальше. В моём случае заказ задержали на 10 дней. Два с половиной месяца ожидания. Никакой компенсации! За качество товара тем более никто не несёт ответственности. Было заказано три столика Padova фирмы Signal. Производство Малайзия. Сама фирма типа Польша. Качество продукции ниже среднего. Один из столиков оказался сильно...
Bonaselect.lv - Krāpšana, slikts serviss, neatsaucīgs personāls, brāķētas preces... utt.
Pievienojos visām iepriekš minētajām sūdzībām! Neiesaku pasūtīt preces no šīs firmas nekādā gadījumā! Pasūtījām stūra dīvānu - brāķēts (viena mala cieta kā dēlis, spilveni neuzpildīti un vēl dažādas sīkas ķibeles, kuras beigās, pēc sarakstes ar firmu, pat vairs nepieminējām, jo sapratām, ka nav jēgas)! Audums briesmīgs, katrs sīkākais puteklis līp klāt, - pasaka, ka paši esam vainīgi, ka neiepazināmies ar ar auduma paraugiem! Bet tāpēc jau es pasūtu internetā, ka nav iespējas pie katra sīkuma...
РешеноBonaselect.lv - Обман,Брак
Брак заказала мебель, отказались в хамской форме принять отбратно, деньги не вернуть!, надо идти центр защиты прав потребителей. Призываю, кто пострадал от этой компании написать мне на e-mail [slēpt]@inbox.lv вместе будет легче бороться, отвечу всем на письма. Факты у меня есть и уже не мало, но хочу собрать ещё! Вместе мы победим! Жду писем!
Bonaselect.lv - Мошенничество, невыполнение своих обязательств перед покупателем
Недовольна я отношением продавца к своим клиентам, товар пришел вовремя, только модель журнального столика и цвет оказался совсем другим, не таким как на картинке в интернет-магазине. В описании было написано материал-ольха, на самом деле, оказалась ламинированная доска яркого цвета как апельсин, да и польский прозводитель подтвердил, что у него вся продукция из доски, какой обман покупателя! Заменить стол отказались и деньги вернуть также! Продавец ссылается на свои правила, которые не...
Bonaselect.lv - Krāpšana
Šī firma ignorē epastus un neatgriež naudu! Uzmanaties nevienam neiesaku iepirkties lielāku krāpnieku kantori Rīgā neatradīsiet. Bonaselect vajadzētu aizklopēt ciet ar likumu, tādiem uzņēmumiem nav vietas tirgū... Nevienam neiesaku šeit iepirkties krāpnieki!
Bonaselect.lv - Diezgan slikta komunikācija
Nu jau esmu otrā pasūtījuma realizēšanas gaidās un varu teikt, ka šī uzņēmuma lielākais klupšanas akmenis ir komunikācija, vai precīzāk sakot, tās iztrūkums, ar klientu. Uz komunikāciju telefoniski atsaucas tikai ja tu pats zvani, jo uzņēmums klientam pats nekad nezvanīs, lai precizētu vai skaidrotu situāciju, viss būs tikai elektroniski (t. I. Tikai atbildes uz taviem jautājumiem) . Ja ir kāda aizķeršanās no Bonaselecta puses, viņi tevi par to neinformēs (kavējas piegāde, pie jums atbrauk...
Bonaselect.lv - Slikts serviss
Iegādājāmies dīvānu - gultu. Kad preci atpakojām un sākām likt kopā, izrādījās, ka nav kāju. Informējām internetveikalu. 28.08 pieņēma pieteikumu un apsolīja, ka piegādās uz norādīto adresi. 2.09 zvanījām atkārtoti, ka joprojām neesam saņēmuši dīvāna kājas, vedīsim atpakaļ preci. Atbilde bija, ka preci atpakaļ pieņemam tikai tad, ja prece nav aiztikta, tas ir demontēta interesanti, kā caur iepakojumu to var redzēt? Darbiniece bija ļoti nelaipna, pateica, ka tā gadās un lai citu atbildi...
Bonaselect.lv - Bojāta prece
Tika pasūtīts rakstāmgals. Piedāvàtais piegādes laiks 6 nedēļas. Atveda laicīgāk pēc ~5 nedēļām. Rakstāmgalds saņemts ar vairākiem defektiem, no kuriem divi ir par krāsoti. Defekti ir ļoti pamanāmi, lai varetu teikt, ka ir nepamanīti rūpnīcā. Tātad internetveiks sadarbijas ar ražotāju, kurš apzināti pārdod nekvalitatīvu preci, kura pie tam ir ilgi jāgaida.
Bonaselect.lv - Slikta komunikācija
Izsaku pretenziju attiecībā uz preces saņemšanu. Pirmkārt, operatoru nevar sazvanīt, bet saziņa notiek caur e-pastu. Šāds komunikācijas veids nav pats labākais ar klientiem. Otrkārt, nav norādīts, ka birojā nevar saņemt preci, tikai noliktavā, kas atrodas citā vietā. Treškārt, saskaņā ar uzņēmuma mājas lapā norādītajiem Gps norādījumiem uzrādās cits uzņēmums (sIa Latmarkets) un korpuss 1, nevis Snīķera iela korpuss 2. Ceturtkārt, iebraucot noliktavas teritorijā snīķera ielā, nav skaidras norādes, kur jābrauc. Pie noliktavas vārtiem (rampas) ir maza balta plāksnīte ar Bonaselect nosaukumu.
Bonaselect.lv - Nav komunikācijas ar klientu
Pasūtījām preci, bet komunikācija ar pārdevēju nekāda. Pēc laika atraksta, ka tādas preces nav, bet vienalga atsūta rēķinu. Kad prasām, lai tad apmaina pret citu mūsu izvēlēto preci, tad atraksta, ka "diemžēl, mēs nezinām ko darīt". Izskatās, ka vadītājs darba pieņēmis savus bērnus, kuri tad tētiņa atvaļinājuma laikā "nodrošina" aitas (pasūtītāji) ar batoniem. Tikai nesaprotami - ja jau tu centies pelnīt, tad kāpēc tā attiekties pret klientu? Tāda sajūta, ka viņi nemaz negrib, lai tur pasūta, jūtas pat apgrūtināti.