Bonaselect.lv - Krāpšana, slikts serviss, neatsaucīgs personāls, brāķētas preces... utt.
Pievienojos visām iepriekš minētajām sūdzībām! Neiesaku pasūtīt preces no šīs firmas nekādā gadījumā!
Pasūtījām stūra dīvānu - brāķēts (viena mala cieta kā dēlis, spilveni neuzpildīti un vēl dažādas sīkas ķibeles, kuras beigās, pēc sarakstes ar firmu, pat vairs nepieminējām, jo sapratām, ka nav jēgas)! Audums briesmīgs, katrs sīkākais puteklis līp klāt, - pasaka, ka paši esam vainīgi, ka neiepazināmies ar ar auduma paraugiem! Bet tāpēc jau es pasūtu internetā, ka nav iespējas pie katra sīkuma braukt uz Rīgu! Preci atpakaļ neņem, komunikācija nelaipna, beigās apsolīja 40 darba dienu laikā nomainīt brāķētās daļas. Pēc šī termiņa brāķētās daļas nav, rakstam, prasām... Pacietīgi gaidījām... Sagaidījām. Tad paziņo, ka pašiem jābrauc pakaļ. Labi, ka pārzinu PTA likumu, saku, ka jāved mainīt pašiem. Atveda šoferis. Prasa, kur enģes! Vīrs skrien, skrūvē nost enģes, atdodam. Pēc tam izrādās, ka vienas daļas (atsperes) pie atvestās detaļas enģēm nav. Rakstām. Viņi atbild: šoferis nevarēja jums neko prasīt, brauciet pēc savām atsperēm pakaļ paši, mēs neesam vainīgi, ka atdevāt! MURGS! Kā es varu zināt, ka tas nav viņu šoferis un enģes nevajadzēja dot?!
Tad vēl kumode - salauzts dēlis, aplupušas malas atvilknēm. Atkal atbilde tā pati - saliktas mēbeles atpakaļ neņemam. Saliekot mēbeli, ņemot detaļu pēc detaļas no kastes, salauztais dēlis bija pašā apakšā! Kā mēs varējām zināt, ka tas būs salauzts. Preces daļas kastē ļoti, ļoti putekļainas, tāpēc tikai beigās, kārtīgi to notīrot, pamanījām atvilkņu baltās malas! Uzreiz, nekavējoties rakstījām, pievienojot bildes. Rakstu, ka varam izjaukt un salikt atpakaļ kastē, lai ņem prom. Nē un viss! Tagad meklēšu taisnību caur PTAC! Tik nejauka pārdošanas prakse kā Bonasect.lv laikam nav nevienam Latvijā! Vismaz es pirmo reizi savā dzīvē rakstu sūdzību!
Комментарии (3)
Labdien. Jūsu pasūtījumu numuri kopš 2018.gada ir 05-18-7654, 11-20-7318, 11-20-2711, 12-20-1672, 02-21-2405. Mīksto mēbeļu elements apmaiņai tika piegādāts uz noliktavu Rīgā termiņā, kas norādīts Noteikumos. Par korpusa mēbelēm (kumodi) Jūs rakstījāt, ka mēs nosūtījām kumodi ar citiem izmēriem. Kad izrādījās, ka piegādātās kumodes izmērs pilnīgi atbilst Jūsu pasūtījumam, kumode pēkšņi "sabojājas". Šodien mēs sazinājamies ar transporta kompāniju un saņēmam atbildi ka kurjeri nenodarbojās ar defektāciju un patstāvīgi nepieņem lēmumus, kurus Jūs aprakstījāt pretenzijā. Lūdzam Jūs uzmanīgi lasīt Noteikumus. Piegādes pakalpojums ir pakalpojums par atsevišķu maksu. Mēbeles var atgriezt oriģinālā iepakojumā un bez montāžas pazīmēm. Paldies, jauku dienu!
Cik skaisti viss sagrozīts! Labi, ka man ir saglabāta sarakste, kur var redzēt
1) Ka rakstu, ka sen 40 dienas pagājušas, kur dīvāna daļa;
2) Ka rakstu par salauzto daļu un klāt pievienoju fotogrāfijas. Tikai pēc tam rakstu par izmēriem. Ko pēc tam jau sapratu, ka vairs nepierādīšu, jo jūs mājas lapā salabojāt datus!
Par atsperēm - nabagāka nepalikšu, nopirkšu. Bet jums neslavu gan uztaisīšu pamatīgu!
Tagad, palasot te sūdzības un komentārus, saprotu jūsu praksi un nožēloju, ka pirms kaut ko pasūtīt, jāpalasa atsauksmes par jums! Bet nekas, no kļūdām mācās!
Bet tie, kas lasīs turpmāk visas šīs sūdzības, kā domājiem, kam noticēs - rakstītājiem (reāliem klientiem, kas vīlušies) vai jums (firmai, kas maina SIA un šādi komunicē ar klientiem) ?!
Un - tīri retorisks jautājums uz kuru negaidu atbildi:
Vai visi šie cilvēki rakstītu sūdzības, ja būtu apmierināti ar preču kvalitāti? Vai tiešām jūs domājat, ka cilvēks pasūta jaunas mēbeles, lai pēc tam "pakasītos"? Cilvēks gaida prieku par skaisti iekārtotu istabu un ļoti labprāt jums pateiktu sirsnīgu paldies, nevis tērētu savu laiku un rakstītu sliktas lietas par jūsu uzņēmumu!