Адрес: |
Ūdens iela 23 Rīga Latvia - LV-1007 (Biroja adrese Rīgā) |
---|---|
Телефон: | +371 27739030 |
Информация: | Interneta mēbeļu veikals: Dārza mēbeles, viesistabai, virtuvei, guļamistabai, bērnu un jauniešu istabai, birojam, vannas istabai, priekštelpai. |
Время работы: |
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 закрыто закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Магазины |
Социальные сети: |
Bonaselect.lv - Жалобы и отзывы
Bonaselect.lv - SIA CFL ir iekļauta melnajā sarakstā par atteikuma tiesību neievērošanu
Biedrība "Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija" (PIAA) informē, ka Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) izveidotajā "melnajā sarakstā" iekļauta SIA "CFL" (reģ. Nr. 40203174645) par to, ka uzņēmums nav izpildījis uzlikto pienākumu atmaksāt patērētāja samaksāto naudas summu par matraci 121,50 EUR apmērā, neskatoties uz to, ka Patērētāju strīdu risināšanas komisija ir uzlikusi tam par pienākumu to izdarīt. SIA "CFL", kura veic komercdarbību tīmekļa vietnē...
Bonaselect.lv - Slikts serviss
Организация принадлежит одному владельцу, который не несёт ответственности за качество продаваемого товара. Приобрела матрас Forli Comfort, который имеет устойчивый неприятный (химический) запах, не соответствует описанию на сайте. Обратилась с просьбой о возврате товара, получила отказ. Это не первый случай. Http://www.ptac.Gov.lv/sites/default/files/anonimizets_lemums_nr.56.Pdf даже обращение в Ptac игнорируют. Про гарантию возврата - враньё. Не рекомендую приобретать через Bonaselect.lv
Bonaselect.lv - Slikts serviss
Iegādājāmies tur stūra dīvānu ar cerību ka varēsim tur izguldīt viesus. Pienāca diena kad izguldijām viesus, pēc pirmās nakts guļošā daļa juka laukā, jo tur viņa turas uz kniedēm. . Par cik ir garantija, sazinājos ar bonoselekt. Bet nu esmu situācijā, ka ir garantija, bet neviens neuzņemas atbildību-bonoselekt sūta mani sazināties ar meistaru, bet beistars ar bonoselekt. Neiesaku tur ko iegādāties..
Bonaselect - Krāpšana, slikts serviss
Kur Vid dienests skatās - šitie ir īstie Pvn atmazgātāji. Preces tiek pārdotas bez nodokļiem (vai arī viņiem jau nodoklis ir atmazgāts pa ceļam caur citu Latvijas vai Polijas firmas starpnieku) ! Ja Polijas internetveikalā prece maksā 530 eur, tad šī bode jau Latvijā ar visu 21% pvn pārdod par 550 eur! Un preces garantijas remontus atsaka. Īstais Latvijas krāpnieku kantoris!
Bonaselect - Slikta attieksme, bojājums
Nekad neesmu ne par vienu rakstījusi sūdzības, ne atsauksmes. Tad varat iedomāties līdz kam viņi mani ir noveduši. Pasūtīju gultu ar kumodi. Kā jau citi ir minējuši, nelabo uz garantiju. Atsūtīja gultu jau ar defektu, izberzts audums ar caurumiem un sasmērēts. Aizbildinās, ka ne ko nezin. Redz ka pati vainīga ka uz ielas sniegā neesmu pakojusi un preci apskatījusi. Neņem arī atpakaļ, aizbildinoties ar to, ka prece ir personalizēta, kaut vai preci (gultu) nemaz bez auduma izvēles nevarēja...
Bonaselect - Bojāta prece
Pasūtīju preci no Sia Bonaselect. Preces saņēmām jūnijā, dažas dienas pēc saņemšanas, uzņēmuma pārstāvji paziņoja, ka vienu detaļu atraduši noliktavā (protams to pircējs nevar konstatēt, pirms mēbeles nav sāktas montēt) - to piegādāja, taču par atvainošanos ne vārda. Mēbeles tika sāktas montēt tikai decembrī. Pie atvēršanas konstatējām, ka dīvānam ir saplēsts dīvāna audums. Gultas malai ir apists dīvāna stūris. To visu varētu pieciest, jo defekts ir labojams, bet šādu preci uzksatu par...
Bonaselect - Ļoti slikts serviss
Bonaselect.lv – sliktākais serviss ar kādu nācies saskarties Veicot lielu pasūtījumu no šīs kompānijas nācās saskarties ar ar ļoti daudz nepatīkamiem pārsteigumiem. - Piegādāta saplēsta prece, kuru ļoti ilgu laiku netika aizgādāta prom, nedēļām ilgi dzīvoklī stāvēja kaste pilna ar stikliem - Kompānija sola bezmaksas piegādi, ja pasūtijuma summa pārsniedz kādu kādu noteiktu ciparu, bet piegādes brīdī kurjeri prasa samaksu - Nepareizs rēķins. Saņēmu rēķinu par lielāu summu nekā iegādājo...
Bonaselect - Krāpšana, slikts serviss
Ne par vienu servisu neesmu rakstīju, bet šis vienkārši Šausmīgs serviss un viss kas tajā strādā. Sāksim ar to, ka mēbeles tika pasūtītas 12.07., it kā būtu jāgaida 3.nedēļas, es mēbeles saņemu 22.08. bez vienas detaļas - dīvāns vēl nebija! 2,5 mēnešus garumā, neviens no servisa apkalpošanas speciālistiem pat nepiezvanīja, nerakstīja, kad būs utt., es kā pircējs uzbāzos, vēl liek justies vainīgam! Piegāde no 40 euro pārvērtās par 65 euro, jo tā esot drošāka piegāde par 40 euro un viņi nevēla...