www.220.lv - Nelikvidē līzingu par nesaņemto preci.
Kārtējo reizi saskāros ar nelietībām internetveikalā 220.lv Mīļie cilvēki nepērkieties tur-ats var pārvērsties par vienu vienīgu murgu!!!Mans stāsts-pasūtīju 28 februārī bērnam riteni.Gaidījām 3 nedēļas un atsūta ar kurjeru pavisam citu modeli. Sazvanu viņus un man saka ka sajaukuši, mans ritenis ir noliktavā, lai šo riteni atdod atpakaļ kurjeram, pēc pāris dienām atdodu riteni atpakaļ. Savu riteni pēc 4 dienām nesagaidu un zvanu atkal viņiem. Man atbild ka nevarot izsekot un sazināšoties ar saviem kolēģiem un man atzvanīs, protams zvanu nesagaidu. Nākošajā dienā zvanu atkal un man pasaka, ka tāda riteņa vispār nav un nepareiza bilde esot ielikta , piedāvāja citu, bet es atteicos. Par cik bija noformēts uz līzingu sarunājām likvidēt gan pasūtījumu gan līzingu. šodien atrodu citā internetveikalā riteni bērnam un noformēju jaunu līzingu, bet man piezvana no veikala un saka ka līzingu nedod. Uzzinu, ka internetveikals 220.lv tā arī manu līzingu nav likvidējis, man jāmaksā par nesaņemto preci! Sazvanu 220.lv man atbild lai es rakstu iesniegumu līzinga kompānijai! Sazvanu līzinga kompāniju tie saka, ka man nekas viņiem nav jāraksta, ka pašam interneta veikalam bija ar viņiem jāsazinās. Līzinga kompānija tagad man lika gaidīt kamēr viņiem būšot kāda informācija un man atzvanīs. Bet pēc visa šitā vienkārši esmu pagalam, tagad stress liels un vēl nav zināms kā viss beigsies!!!Turieties no tā veikala pa gabalu!!!!
Комментарии (10)
Labdien, Maijinja!
Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
Interneta veikals 220.lv
Sviests, nu ko var pateikt.. Nesmukums. 220.lv jau vairak ka 200 sudzibas..aapac.. Un cilveki vel ieperkas?? Mja.. STulbi, kas stulbi..
Lūdzu-mans pasūtījuma nr.2018165 un līzinga nr.L575999 ja tas ir nepieciešams.
Uz jūsu epastu [slēpt]@220.lv es varu uzrakstīt savu pasūtījuma nr. bet tam jēgas būs maz, pēc pieredzes saku, ka tur nekad neatbild un tik un tā jāzvanās pašam!
Labdien, Maijinja. Paldies par informāciju, un vēlreiz atvainojamies par radušos situāciju.
Mūsu klientu apkalpošanas speciāliste ar Jums sazinājās, nododot visu informāciju, lai sekmīgi varētu atrisināt radušos problēmu.
ak nee
davai te rakstat jusu "atmazkas"
cilvekiem jazin, kas jus par kantori esat
Jā, paldies! Problēma gandrīz ir atrisināta!
Diemžēl, laikam par ātru pateicos. Joprojām veikals līzingu nav anulējis. Esmu jau pagājušo piektdienu pat uz veikalu Rīgā Ģertrūdes ielu aizsūtījusi ierakstītā vēstulē savu iesniegumu! Rakstu viņiem uz epastu-klusums!!! Zvanīties jau ir apnicis un arī tas man maksā tomēr naudiņu!
220.lv, kāda jēga cilvēkam bija sūtīt pasūtījuma numuru, ja tik un tā jūs neesat spējīgi savas problēmas atrisināt??? tēlot mākat, ka esat ieinteresēti problēmas risināšanā, bet reāli izdarīt līdz galam laikam nejēdzat...
Kur prāts pie šiem iepirkties? Cik jau rakstīts, ka pārdod neeksistējošas preces un pēc tam vazā aiz deguna.
Vēlāk attaisnojas un risina problēmu :)
Gribēji ietaupīt? Izdevās?