www.220.lv - Klientu maldināšana
Labdien,vēlos informēt interneta veikala 220.lv esošos un potenciālos klientus par maldināšanu šajā uzņēmumā. Iegādājos tur jaucējkrānu Imperial Lemon 5, laicīgi apmaksāju rēķinu (tai skaitā piegādi). Kad saņēmu preci, konstatēju, ka trūkst pavisam banāla lieta (iespējams, ka vienkārši atlīmējās) zīmīte auksts/ karsts (zils/ sarkans). Sazvanījos ar klientu apkalpošanas dienestu, informēju par radušos situāciju. Atzvanot, viņi man piedāvāja kompensāciju 7,00 EUR vērtībā vai aizvest preci uz viņu biroju, uz ko es atbildēju, ka man nekur nekas nav jāved, jo biju apmaksājusi piegādi un neesmu vainīga, ka prece ir brāķēta. Galu galā viņi man atsūtīja kurjeru, atdevu preci u iesniegumu ar saturu, ka preci vēlos vienkārši samainīt. Nākošajā dienā man atzvanīja viņu darbinieks un pateica, ka prece nav brāķēta un ka attēlā redzamā prece var atšķirties no saņemtās. Es tam vīrietim jautaju, vai viņš runā nopietni, jo pat vislētākajiem jaucējkrāniem ir šādas zīmītes un vēl nekad neesmu redzējusi bez. Tātad, ja Jūs pasūtīsiet tur telefonu un viņam trūks baterija vai kāda poga, tad rēķinaties, ka viņi Jums atbildēs "prece var atšķirties no attēlā redzamāš":) Bildē var redzēt, kura detaļa trūkst
Комментарии (7)
Kadam idiotam jabut, lai kaut ko pasutitu 220 bleg?
visiem, kuriem ar galvinju taa pashvakaak, atklaashu lielu nosleepumu... jus visi zaudesiet turpmaak naudinju.
... to panems jums 220.lv he he
Kadam idiotam jabut, lai kaut ko pasutitu 220 bleg?
Naudiņu var pazuadēt tad, ja skaisti sēdi un neko nedari:)
pareizi raksti sūdzību un neko nedari rezultāts būs viennozīmīgi tāds kā gaidīji
...un es sagaidīju, man atgrieza naudu par jaucējkrānu un par piegādi arī;)
un kranu atstaja par velti?