www.220.lv - piegādes termiņš
Esmu šokēta par 220.lv apkalpošanu. Nepietiek ar to,ka pasūtīju skrituļslidas un uzreiz iemaksāju visu pilno summu pakalpojuma sniedzējam. Tad 1) pasūtījumu piegādāja tikai pēc 2 nedēļām ( uz Liepāju). 2) Prece neatbilda pasūtītajai precei- tika sūtīts 47. izmērs. Piegādes kastē bija uzlīmēts,ka ir 47. izmērs skrituļslidām, bet pašās skrituļslidās ( oderē) 45. izmērs. Un protams, personai,kurai tika pirktas skrituļslidas ar 47. izmēru, 45 izmēra nederēja. Sazvanījos ar 220.lv un tad tik sākās čakarīgais process. Uz e-pastiem atbild 1x dienā. Mistiskā preču apmaiņa, kas aizņem vēl 2 nedēļas. Un lai apmainītu preci bija jāpieliek iesniegums , kurā jāmin, vai vēlos mainīt preci pret korekto vai vēlos atgūt naudu. Es izvēlējos apmainīt preci pret vajadzīgo. Arī e-pastā viņiem rakstīju,ka gribu vienkārši apmainīt preci pret vajadzīgo. Un tad nu beidzot kurjers atbrauca, savāca preci ar manu IESNIEGUMU. Gaidu 2 dienas un man atnāk e-pasts ar tekstu,ka preci saņēmuši un drīzumā pārskaitīs naudiņu. Es zvanīju tiem atpakaļ, un saku jau nervozā balsī, ka naudu nevajag, vajag pēc iespējas ātrāk preci. Uz ko atbildēja,ka labi,viss tiek labots. Un šodien man atkal zvana un saka,ka diemžēl noliktavā nav 47.izmēra skrituļslidas un viņi vispār pēc mana iesnieguma sapratuši,ka vēlos naudu nevis preci un tā kā preces nebūs ( 47.izmēra skrituļslidas), bet būs atpakaļ nauda.Ojaaa, super paldies, par laika čakarēšanu. Un skrituļslidas tā arī līdz manām rokām nenonāca. Neko nesūtiet no 220.lv, mīļie cilvēki!P.S. un kompensācijas par laika tērēšanu un smadzeņu čakarēšanu viņiem nav!
Комментарии (2)
Labdien, kodols. Katru dienu apkalpojam lielu skaitu klientu, gan telefoniski gan arī atbildot uz e-pastā uzdotajiem jautājumiem un pēc iespējas ātrāk cenšamies atbildēt un atrisināt katru radušos problēmsituāciju. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Esmu ļoti bieži iepirkusies 220.lv, pirkusi gan lielas, gan mazas lietas., nekad nekādu problēmu nav bijis. Un turpināšu iepirkties, jo ir izveidojusies lieliska sadarbība ar veikalu.