www.sudzibas.lv 220.lv krāpniecība

www.220.lv - krāpniecība

Labdien. Pirms kāda laika 220.lv nopirku telefonu- Just5 Spacer 2 Pēc mazāk kā mēneša sākās problēmas- atteicās tālruņa bloķēšanas poga ( viss pārējais gan telefonam strādāja), tāpēc telefonu nodevu 220.lv garantijas remontā ( jāpiebilst, ka viņi paši uz vietas neremontē, bet nodod tālāk Just5 Spacer filiālei,kuras meiseri labo.) Viss beidzās labi, telefonu pēc apm 3 nedēļām dabūju atpakaļ, taču- drīz vien vecā vaina- atkal viss strādā, izņemot šo pogu. Nodevu remontā atkārtoti, Pēc kāda laika zvana no 220 un saka, ka remonta izmaksas- 60 eiro. Biju nesaprašanā- man taču pienākas garantijas remonts ( ņemot vērā, ka defekts neradās manas vainas dēļ) . Uz jautājumu- kāpēc tā? Saņēmu atbildi,ka tāpēc,ka trieciena rezultātā esot bojāts iekšējais displejs. Attiecos no remonta, jo bija skaidrs- te kaut kas nav tīrs, jo telefons nebija kritis un ekrāns bija pilnīgā kārtībā- nebija pat ieskrāpēts. Kad ierados telefonam pakaļ, man viņu atdeva- ar pilnīgi saplēstu displeju- augšējais stūris izšķaidīts,- pa pārejo ekrānu "zirneklis". Tad nu ar 220 darbinieku uzsākām sarunu par to,ka notiek krāpniecība. Darbinieks atcerējās mani un to,kādā stāvoklī nodevu telefonu.- izvilka nodošanas aktu un tur tas apstiprinājās- " nav konstatēti vizuāli defekti" Rezultātā, pats 220 darbinieks bezgala pārsteigts- šādu telefonu viņiem atgādājuši Just5Spacer darbinieki. Rezulātā, protams, sava, nu jau sašķaidītā telefona vietā, 220 man piešķīra tādu pašu- jaunu. Ar šo visu gribēju izteikt PALDIES pretinākošajam un operatīvajam 220.lv darbiniekam un pabrīdināt pārējos- uzmanties no Spacer firmas " remontiem" , jo viņiem, laikam, tas ir normāli, pašiem nomest telefonu, bet pēctam mēģināt no pircēja piedzīt naudu par ekrāna maiņu.

I

Комментарии (2)

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 01.04.2015

Labdien, indigoo. Mums prieks, ka problēma tika atrisināta. Paldies par Jūsu pacietību un atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Vēlamies piebilst, ka visas problēmsituācijas vienmēr tiek risinātas neatkarīgi no tā, vai informācija par problēmu nonāca pie mums caur portāliem vai pa tiešo - sazinoties ar klientu apkalpošanas servisu.

N ninjak 06.06.2015

Man blaster modelim touch screen peoblemas.. nodevu un pieprasiju naudas atgriesanu. Neticu vinu produktiem vairs, jo lietoju 3 menesus. Irsniedzot pieteikumu, pievienoju ari video materiali ar fikseto problemu, lai pec tam nedzied, ka tas ir laba stavokli..

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы