www.sudzibas.lv 220.lv Ņirgāšanās!!!

220.lv - Ņirgāšanās!!!

Arī es piebiedrojos to pircēju kategorijai, kas vairs nekad neiepirksies šajā veikalā.
Stāsts tāds - jūnija vidū interneta veikalā iegādājāmies TV, pēc dienām 5 saņēmām ziņu, ka TV var saņemt Daugavgrīvas ielā. Pirms Jāņiem aizbraucām pakaļ TV, mājās likām kopā un konstatējām, ka TV nav iespējams uzstādīt, jo komplektācijā ieliktas divas vienādas (vienas puses) kājiņās. Sazinājos ar veikalu - tā kā prece ir pietiekoši liela, varot braukt pakaļ kurjers, pirms tam vēl bija uz e-pastu jānosūta bildes, ko tajā pašā dienā arī izdarījām.
labi... pa vidu svētki, viss ir saprotams, bet nu kurjers beidzot atbrauc 30.jūnijā pakaļ precei (pirms tam jau esmu paguvusi pazvanīties uz minēto veikalu, lai saprastu, kad tad beidzot kurjers savāks preci, vienlaikus pasakot, ka gaidu, ka pie viena kurjers atvedīs tādu pašu preci maiņai, jo manuprāt brāķis ir acīm redzams - nē, tā neesot paredzētā procedūra - garantijas nodaļai esot 'jākonstatē problēma) .. labi...sākās jauna nedēļa, ne ziņu ne miņu no izslavētā veikala. Zvanu atkal pati - man paziņo, ka kurjers trīs darba dienu laikā preci viņiem atgādā un šodien kā reiz esot trešā diena, bet preces vēl pie viņiem neesot. savu sašutumu par to, ka prece kaut kur turpat nedēļu vāļājas un Dievs vien zina, kas ar to var tik izdarīts pa šo laiku, bija pilnīgi velta - tāda esot procedūra (pie tam, katrā frāzē operatore manu uzsvērti uzrunā vārdā). Ok, ja šodien trešā darba diena, gaidu šodien ziņu, tā arī neviens nepiezvana. Nākamajā dienā zvanu pati, man paziņo, ka prece beidzot esot (nu jā ceturtajā darba dienā) garantijas nodaļā.. ar mani sazināšoties...gaidu.. nesagaidu... pēc dienām zvanu pati, visu penteri stāstu no sākuma, maigi izsakoties, ka esmu nikna, jo esmu samaksājusi par preci, kas ir man.. bet lietot es to nevaru, bet viņi manu naudu gan. šoreiz saņemu satriecošu vēstījumu - šajā procesā esot iesaistīts ražotājs!!! Kāds ražotājs, man vienalga, ko Jūs tur iesaistāt (es saprotu, ka neba veikals vainīgs, ka prece tā sakomplektēta, bet es arī neesmu pie tā vainīga). Vēlos saņemt SAVU preci, ko pēc tam veikals dara ar ražotāju, mani neinteresē. Ja godīgi, šis paziņojums mani satrieca un radīja pamatotas aizdomas, ka es neko nesaņemšu. Par to cik šis procedūra ilgi aizņems, mani neinformēja, tikai iezaurētās frāzes - mēs ar Jums sazināsimies. jautāju firmas vadības tel.nr., velti - neviens ar to nedalās. Nācās painformēt, ka man nekas cits neatliek, kā iesaistīt medijus - BezTabu utt.. uz ko man noskaitīja kārtējo iemācīto frāzi - tās ir Jūsu tiesības! Skaisti!!! Tā ir ņirgāšanās par klientiem, klaja. lai te nebūtu jāraksta izslavētajam interneta veikalam standarta teksts - pasūtījuma nr. ir 3352538

I

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы